1
Enquiry period
with 12.11.2021 12:15
to 26.11.2021 13:00
2
Bidding period
with 26.11.2021 13:00
to 17.12.2021 13:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 274 560 MDL
Period of clarifications: 12 Nov 2021, 12:15 - 26 Nov 2021, 13:00
Submission of proposals: 26 Nov 2021, 13:00 - 17 Dec 2021, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

16 containere de 1100 litri, 3 ori pe săptămînă, luni, miercuri, vineri, între orele 10:00-15:00
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Testemitanu, 30
Web site
---
The contact person
Full name
Jora Vitalie
Contact phone
+37322852670
Purchase data
Date created
Date modified
12 Nov 2021, 12:15
Estimated value (without VAT)
274 560 MDL
Achizitii.md ID
21046688
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, IO
Contract period
31 Dec 2021 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Evacuarea deșeurilor menajere solide CPV: 65100000-4 - Water distribution and related services
Quantity: 2745.6
Unit of measurement: Metru cub
Documents of the procurement procedure
Anunt
tenderNotice
Anunt
12.11.21 12:15
Anunt
tenderNotice
Anunt
12.11.21 12:15
DUAE
Eligibility Criteria
DUAE
12.11.21 12:15
Documentația standart
Bidding Documents
Documentatie
12.11.21 12:15

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button.

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Prest Energy

Normalized price: 269 974,85 MDL
Status: Cancelled
Reason: Grupul de lucru al IMSP Institutul Oncologic Vă aduce la cunoștință că în urma evaluării ofertei prezentate de către operatorul economic Prest Energy SRL la Licitația publică nr.ocds-b3wdp1-MD-1636711212405 din 17.12.2021 privind achiziţionarea "Serviciilor comunale pentru anul 2022", s-a constatat că aceasta nu corespunde cerințelor solicitate, și anume: În specificația tehnică propusă: (s-a solicitat 16 containere de 1100 litri, 3 ori pe săptămînă, luni, miercuri, vineri, între orele 10:00-15:00 s-a propus lista unităților de transport cu care se va presta serviciile nominalizate). Totodată, pentru loturile Apă și canalizare, Energie electric, Energie termică nu au fost propuse oferte. În urma celor expuse, grupul de lucru al IMSP Institutul Oncologic a decis anularea Licitației publice nr.ocds-b3wdp1-MD-1636711212405 din 17.12.2021 (art. 71, alin. 1, lit. (g) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achiziţiile publice, există abateri grave de la prevederile legale care afectează rezultatul procedurii de atribuire sau face imposibilă încheierea contractului. Prin abateri grave de la prevederile legale se înțelege faptul că pe parcursul analizei, evaluării şi/sau finalizării procedurii de atribuire se constată erori sau omisiuni, autoritatea contractantă aflîndu-se în imposibilitatea de a adopta măsuri corective fără ca acestea să conducă la încălcarea principiilor prevăzute la art. 7).
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications