1
Enquiry period
with 11.11.2021 13:31
to 18.11.2021 11:00
2
Bidding period
with 18.11.2021 11:00
to 01.12.2021 11:00
3
Auction
with 02.12.2021 14:00
to 02.12.2021 14:36
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 443 330 MDL
Period of clarifications: 11 Nov 2021, 13:31 - 18 Nov 2021, 11:00
Submission of proposals: 18 Nov 2021, 11:00 - 1 Dec 2021, 11:00
Auction start date: 2 Dec 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Prestarea serviciilor se va efectua la etajele 1,2,3,4,5, subsol.
1. Servicii prestate pe toată durata zilei de muncă între orele 08:00 și 17:00 (conform graficului de lucru al CNAS) minimum 4 dereticătoare de serviciu în blocul administrativ.
1.1. Ștergerea umedă zilnică cu soluții speciale și dezinfectante a coridoarelor, holurilor, scărilor (de la ascensor și din mijloc) a balustradelor de la 1,2,3,4,5, (930 m2) și a celor două ascensoare.
Persoane de serviciu va curăța și alte suprafețe, la solicitarea Beneficiarului;
1.2.Întreținerea curățeniei, ștergerea umedă de praf cu dezinfectarea suprafețelor:
1.2.1. de 3(trei) ori pe zi dezinfectare cu soluții specializate a mânerilor de la ușile tuturor încăperilor, holurilor, scărilor instituției et. 1,2,3,4,5, și a punctului de consultației et. 1 bir. 115.
1.2.2. de 1 (una dată) pe zi ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții și spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață a pardoselilor, uşilor, sticlelor de la uși, pervazurilor, mobilierului, aspirarea covoarelor din birourile 201, 206/208, 329, 401.
1.3. Întreținerea curățeniei și dezinfectare în blocurile sanitare (întreținerea continue): Curățarea umedă cu soluții speciale și dezinfectare a ușilor, oglinzilor, pereților de la cabine și a faianței de pe pereți dezinfectarea cu ajutorul soluțiilor speciale a mînerelor la uși, gresiei, wc-urilor, pisoarelor, chiuvetelor și odorizarea încăperilor cu deodorante plăcut mirositoare, etc. (16 blocuri sanitare cu o suprafața de – 119.4 m2);
1.3.1. Dotarea cabinelor sanitare cu hîrtie igienică și completarea zilnic a dozatoarelor cu săpun lichid,
1.3.2. Curăţarea coşurilor pentru gunoi și înlocuirea sacilor în WC-uri.
1.4. Curățarea coșurilor de gunoi și înlocuirea sacilor în toate birourile din blocul administrativ, cel puțin 1 dată pe zi (164 birouri);
1.5 . Servicii prestate de 2 ori pe săptămâna în toate 164 birouri (2725,3 m2), coridoare de la subsol (93,5 m2) casa scării aripa de la arhiva (78 m2) blocurilor administrative,
1.5.1. Ștergerea umedă de praf și dezinfectare a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale pentru fiecare tip de suprafață etc.,
1.5.2 Aspirarea covoarelor în birouri și coridoare;
1.5.3 Ștergerea umedă și dezinfectarea cu soluții speciale a pardoselilor în birouri
1.5.4. Irigarea și ștergerea prafului de pe plantele amplasate în holuri, pe scări și în sălile de ședințe la toate nivelele;
2. Servicii prestate de două ori pe an - programul de lucru la solicitarea Beneficiarului:
2.1. Ștergerea prafului la poduri, îndepărtarea pînzei de păianjen din locurile greu accesibile
2.2. Spălarea tuturor geamurilor/ferestrelor și ușilor din sticlă pe ambele părți a blocului administrativ (interior și pe exterior) cu soluții speciale;
2.3. Curățarea chimică a covoarelor și mochetelor (750 m2) la sediul prestatorului. Primirea și livrarea (încărcare /descărcare) covoarelor se va efectua de către prestator cu transportul propriu. Comenzile vor fi preluate în termen de max 3 zile de la solicitarea Beneficiarului.
3. Servicii prestate trimestrial:
3.1. Aspirarea, dezinfectare și spălarea cu soluții speciale a pardoselilor din depozite, arhive si a scărilor cu acces interzis), ștergerea umedă de praf a mobilierului, uşi, pervazuri, cu spray-uri speciale (256.1 m2) – programul de lucru la solicitarea Beneficiarului

* Notă: În cazul în care se vor efectua lucrări de reparație curentă
pentru anul 2022, serviciile de curățenie în urma reparației vor fi incluse (parte integrantă) în costul total al ofertei.

Nota: Tot personalul implicat în prestare serviciilor de igienizare va respecta măsurile de protecție contra infectării inclusiv purtarea măștilor de protecție pentru toată durata prestării serviciilor, dezinfectarea inventarului etc.

Nota: Pentru evidență serviciului Prestatorul va completa registrul de evidența curățeniei, cu indicarea zilelor și birourilor în care a fost prestate servicii, care va fi prezentat întru semnarea persoanelor responsabile din CNAS.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str.Gheorghe Tudor,3
Web site
---
The contact person
Full name
Chiţan Cristina
Contact phone
+37322257752
Purchase data
Date created
Date modified
11 Nov 2021, 13:31
Estimated value (without VAT)
443 330 MDL
The minimum downward of the price
4 400 MDL
Achizitii.md ID
21046635
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, mun. Chişinău str. Gheorghe Tudor, 3.
Contract period
1 Jan 2022 02:00 - 31 Dec 2022 02:00
List of positions
1)
Title
Servicii de curățenie/cleaning începînd cu 01.01.2022-31.12.2022 CPV: 90900000-6 - Cleaning and sanitation services
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Caiet de sarcini CLEANING CNAS 2022.semnat
Technical Specifications
Caiet de sarcini
11.11.21 13:31
Anunț de participare COP CLEANING 2022.semnat
Technical Specifications
Anunț de participare
11.11.21 13:31
DUAE CLEANING CNAS 2022.semnat
Technical Specifications
DUAE
11.11.21 13:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Cleaning CNAS 2022.semnat
Technical Specifications
Documentația Standard
11.11.21 13:31
ds_servicii_omf_115_15_09_2021 Cleaning CNAS 2022
Technical Specifications
Documentația Standard format word
11.11.21 13:31
DUAE CLEANING CNAS 2022
Technical Specifications
DUAE format word
11.11.21 13:31

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Proterra Grup

Normalized price: 290 000 MDL
Status: Winner
Reason: Conform deciziei grupului de lucru
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Easy Clean

Normalized price: 365 949 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

CLEAN&CLEAN

Normalized price: 370 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

palimira com service

Normalized price: 370 350 MDL
Status: Awaiting
5
Participant(s) name(s):

IGIENA COMPANY

Normalized price: 382 800 MDL
Status: Awaiting
6
Participant(s) name(s):

Elina Service

Normalized price: 399 330 MDL
Status: Awaiting
7
Participant(s) name(s):

AV BUSINESS MIX

Normalized price: 418 500 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
8
Participant(s) name(s):

I.M. GRIFFIN GROUP S.R.L.

Normalized price: 419 200 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications