Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
09.11.2021 13:43
to 19.11.2021 10:00
to 19.11.2021 10:00
2
Bidding period
with
19.11.2021 10:00
to 30.11.2021 10:30
to 30.11.2021 10:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
3 150 104 MDL
Period of clarifications:
9 Nov 2021, 13:43 - 19 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals:
19 Nov 2021, 10:00 - 30 Nov 2021, 10:30
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Produse alimentare pentru I semestru a. 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Nov 2021, 13:43
Date modified
9 Nov 2021, 16:45
Achizitii.md ID
21046467
MTender ID
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
DS_produse alimentare i semestru a. 2022.docx
Bidding Documents
- DS_produse alimentare i semestru a. 2022.docx
9.11.21 13:43
DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Bidding Documents
- DS_produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Bidding Documents
- Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
tenderNotice
- Anunț de participare produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
Bidding Documents
- DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.signed.pdf
9.11.21 13:43
Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.docx
Bidding Documents
- Declarație produse alimentare i semestru a. 2022.docx
9.11.21 13:43
DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.doc
Bidding Documents
- DUAE produse alimentare i semestru a. 2022.doc
9.11.21 13:43
Date:
9 Nov 2021, 16:45
Question's name:
concretizari
Question:
Preturile sunt estimate net inferior realitatii. La fel, va propunem sa organizati procedura pentru 3 luni din cauza crizei, instabilitatii si impreviziunii derularii lucrurilor.
Answer (15 Nov 2021, 16:12):
Ca răspuns la clarificarea Dvs. Vă comunicăm că, prețurile indicate în invitație, au fost estimate, reieșind din planificări și cheltuielile efective pentru bunurile achiziționate pe parcursul anului.
Suplimentar, Vă informăm că, suma indicată în invitația de participare, este pentru planificarea cheltuielilor estimative a instituției pentru anul 2022, și nici de cum, pentru plafonarea ofertei propuse de operatorii economici.
În contextul celor menționate, grupul de lucru pentru achiziții publice consideră că, solicitarea Dvs privind reexaminarea prețurilor nu poate fi acceptată.
Cu referire la propunerea Dvs, privind organizarea procedurii pentru 3 luni, Vă comunicăm că, perioada de achizie a produselor alimentare, a fost stabilită de grupul de lucru, reieșind din necesitatea asigurării calitative a alimentației paciențiilor, ca parte componentă a actului medical înfăptuit.
Tot odată Vă informăm că, în conformitate cu prevederile legale, în luna septembrie a. 2021, instituția a publicat în BAP, anunțul de intenție, privind achiziționarea produselor alimentare pentru I semestru a. 2022.
Urmare celor menționate, periodicitatea de achiziții publice a acestor bunuri nu va suferi modificări.
Date:
18 Nov 2021, 23:38
Question's name:
Fiti obectivi
Question:
Daca cu adevarat vrem sa avem grija de pacienti ca sa aibă o masă bogata,cu produse calitative ar fi bine să luati initiativa,propunerea de-a organiza procedura pentru 3 luni, este în avantajul ambelor părti, luînd în consideratie situatia actuală din tara.
Answer (19 Nov 2021, 09:29):
Repetat Vă informăm că, perioada de desfășurare a achiziției publice de produse alimentare, a fost stabilită, reieșind din necesitățile instituției și întru organizarea optimă a activității spitalului.
Totodată, Vă aducem la cunoștință că Dvs ați avut posibilitate de a prezenta propuneri, privind perioada de desfășurare a procedurii de achiziție publică, în perioada septembrie – octombrie 2021, atunci când a fost plasat anunțul de intenție în BAP, și nu acum, ca să tergiversați desfășurarea procedurii existente. Urmare celor menționate, periodicitatea de achiziții publice a acestor bunuri nu va suferi modificări.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK