1
Enquiry period
with 05.11.2021 23:43
to 12.11.2021 19:44
2
Bidding period
with 12.11.2021 19:44
to 15.11.2021 19:44
3
Auction
with 16.11.2021 10:00
to 16.11.2021 13:51
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 792 000 MDL
Period of clarifications: 5 Nov 2021, 23:43 - 12 Nov 2021, 19:44
Submission of proposals: 12 Nov 2021, 19:44 - 15 Nov 2021, 19:44

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Procurarea tehnicii de calcul șia utilajelor pentru liceu

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
7728, MOLDOVA, Ialoveni, s.Răzeni, Stefan Cel Mare
Web site
---
The contact person
Full name
Natalia Mereuța
Contact phone
790-468-77
Purchase data
Date created
5 Nov 2021, 23:43
Date modified
10 Nov 2021, 19:44
Achizitii.md ID
21046444
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Tabletă grafică
Budget: 40400.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Notebook
Budget: 336300.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Monobloc AIO
Budget: 168200.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - Imprimante
Budget: 63400.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Televizor
Budget: 12800.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Boxe
Budget: 6400.0 MDL
Active
Lot nr. 10 - Sistem microfonie
Budget: 19600.0 MDL
Active
Lot nr. 11 - Stativ microfon
Budget: 1100.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - Lampă birou
Budget: 6800.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anexa 22.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 19:44
anexa 23.docx
Bidding Documents
-
10.11.21 19:44
duae_ro_0 (2).doc
Bidding Documents
-
10.11.21 19:44
ds_bunuri_servicii_omf_115_15_09_2021 (5) (1).docx
Bidding Documents
-
10.11.21 19:44
anunț de participare.docx
tenderNotice
-
10.11.21 19:44
Set Proiector, suport de montare și cabluri
Date:
10 Nov 2021, 10:55
Question's name:
Lotul 13
Question:
Buna ziua , ati despartit pe loturi separate licitatie anterioara iar la lotul nr.13 Proiectoare ati adaugat accesorii si instalarea fara a modifica si bugetul pentru acest lot. Cabluri HDMA/VGA 10/15m - nu este clar ce cablu este nevoie HDMI sau VGA ? sau trebuie ambele cabluri ? La fel Cabluri PC220V 5m/10m/15 - ati indicat 3 dimensiuni diferite. poate OE sa propuna unul din ele sau totusi indicati lungimea exacta care este nevoie. Multumim.
Answer (10 Nov 2021, 14:27):
Buna ziua. Se solicită cabluri HDMI 10m și cabluri PC220V 10m. Mulțumim mult
Date:
11 Nov 2021, 18:03
Question's name:
Dimensiunile exacte lot 2, lot 3
Question:
Stimate AC , vrem sa va atentionam referitor la dimensiunile exacte solicitate pentru lotul nr.2 Notebook-uri si lotul nr.3 Calculatorele All-in-One. Acest parametru indica direct catre un singur model/producator ceea ce contravine legii achizitii publice si este o discriminare fata de alti AE care vor propune modele de la alti producatori cu aceiasi perforanta dar care nu vor putea avea dimensiunile indicate. Asta va duce si la posibilele contestatii din partea altor operatori. De regula se indica doar dimensiunea ecranului 15,6 inci si 21.5 inci.Va rugam sa scoateti acest paramtru dincaietul de sarcini.
Answer (11 Nov 2021, 20:32):
Buna ziua. Conform art.37 alin 4 din Legea Nr. 131 din 03-07-2015 privind achiziţiile publice spune clar ca specificatiile tehnice ale obiectului achizitiei trebuie sa corespunda CERINTELOR autoritatii contractante privind calitatea, eficienta, testarea, securitatea, dimensiunile, simbolurile, terminologia, ambalajul, modul de transportare etc. ceea ce permite tuturor agentilor economici de a participa la licitatie fara a se incalca dreptul la concurenta. Respectiv autoritatea contractanta roaga respectuos ca agentii economici sa indeplineasca intocmai cerintele indicate in specificatia tehnica fara a exclude oricare criteriile stabilite de catre grupul de lucru. Am indicat in specificatia tehnica precum ca solicitam Notebookurile și Calculatoarele cu specificația respectivă deoarece avem nevoie in tocmai de acest gen de tehnologie, respectiv conform art.37 alin. 6 specificatiile tehnice nu fac referinta la o anumita marca comerciala sau la un anumit agent economic/producator concret. Mulțumesc.
Date:
12 Nov 2021, 11:46
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Buna ziua! In ANUNȚ DE PARTICIPARE este indocat "12. Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați: conform contractului, livrarea, instalarea și setarea tehnicii de calcul și a echipamentului informatic la sediul instipuției se se realizează din contul operatorului economic timp de 30 zile calendaristice din momentul înregistrării contractului.", doar in Anexa 23 "Termenul de livrare/prestare 15 zile după încheerea contractului". Unde e indicat corect?
Answer (12 Nov 2021, 13:28):
Termenul de livrare/prestare este de 15 zile, conform ordinului Ministrului Finanțelor nr.193/2018 și scrisorii primite nr.12/3-4-219 din 08.11.2021, autoritățile conttractante au obligațiunea de a transmite dările de seamă cu privire la procedura de achiziție publică până pe data de 10.12.2021. autoritatea contractantă are rugămintea de a urgenta livrarea după încheerea contractului cu agentul economic câștigător pentru achitare cât mai urgent posibilă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.