1
Enquiry period
with 03.11.2021 12:23
to 15.11.2021 10:00
2
Bidding period
with 15.11.2021 10:00
to 10.12.2021 10:00
3
Auction
with 13.12.2021 10:00
to 13.12.2021 13:56
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 3 819 958,28 MDL
Period of clarifications: 3 Nov 2021, 12:23 - 15 Nov 2021, 10:00
Submission of proposals: 15 Nov 2021, 10:00 - 10 Dec 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produse alimentare pentru anul 2022 (crupe în asortiment)

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Leu Mariana
Contact phone
022409715
Purchase data
Date created
3 Nov 2021, 12:23
Date modified
9 Nov 2021, 9:14
Achizitii.md ID
21046292
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 2 - Crupă de porumb
Budget: 358333.33 MDL
Active
Lot nr. 3 - Crupă de orz
Budget: 239166.66 MDL
Active
Lot nr. 4 - Crupă de grâu
Budget: 239166.66 MDL
Active
Lot nr. 6 - Mazăre
Budget: 239166.66 MDL
Active
Lot nr. 7 - Paste făinoase
Budget: 242916.66 MDL
Active
Lot nr. 8 - Zahăr
Budget: 233333.33 MDL
Active
Lot nr. 9 - Ceai
Budget: 102916.66 MDL
Active
Lot nr. 10 - Sare iodată
Budget: 100000.0 MDL
Active
Lot nr. 11 - Foi de dafin
Budget: 9750.0 MDL
Active
Lot nr. 12 - Fructe uscate
Budget: 65625.0 MDL
Active
Lot nr. 13 - Pastă de roșii
Budget: 300416.66 MDL
Active
Lot nr. 14 - Ulei vegetal
Budget: 1375000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia standard crupe.pdf documentatia standard crupe.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard crupe.pdf
3.11.21 12:23
anunt de participare crupe.pdf anunt de participare crupe.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare crupe.pdf
3.11.21 12:23
duae crupe.pdf duae crupe.pdf
Bidding Documents
DUAE crupe.pdf
3.11.21 12:23
duae crupe.doc
Bidding Documents
DUAE crupe.doc
3.11.21 12:23
Date:
9 Nov 2021, 09:14
Question's name:
Solicitare
Question:
Reiesind din criza economica mondiala, continua majorare a perturilor si instabilitatea creata va solicitam respectuos sa revedeti perioada de livrare. Oportun este a organiza procedurile pentru trimestru, chiar daca procesul este anevoios.
Answer (10 Nov 2021, 07:54):
Bună ziua! Administrația națională a penitenciarelor, în calitate de autoritate contractantă, stabilește individual criteriile de participare și selecție în cadrul eventualelor proceduri de achiziții, în raport cu necesitățile atestate. Propunerea dumneavoastră, va putea fi revizuită doar la demararea viitoarelor proceduri.
Date:
10 Nov 2021, 09:07
Question's name:
concretizare
Question:
Din lipsa flexibilitati AC se creaza situatile tensionate intre parti. Criza a inceput inainte de a demara procedura si dstra ati fi putut prevedea instabilitatea ce va urma. Va place cand invinuiti OE de neexecutare si introducerea in lista de interdictii. Dar "imbracati haina unui OC" pentru putin timp si veti vedea cat ati putea livra in minus considerabil. Achizitiile fac parte din activitatea de antreprenoriat.
Answer (10 Nov 2021, 10:08):
În scop de a nu periclita activitatea instituțiilor subordonate Administrației naționale a penitenciarelor, anual se desfășoară proceduri de achiziții a produselor alimentare, care ar asigura autonomie pentru anul de gestiune întreg. Condițiile de participare în cadrul acestor proceduri sunt transparente pentru eventualii ofertanți. Prin urmare, A.C. nu agreează și nu va opera modificări în condițiile de participare, care ar satisface un eventual operator economic, ori aceste modificări ar perturba mersul firesc și legal al procedurii în desfășurare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.