1
Enquiry period
with 04.11.2021 21:32
to 11.11.2021 10:11
2
Bidding period
with 11.11.2021 10:11
to 14.11.2021 10:11
3
Auction
15.11.2021 14:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 254 166 MDL
Period of clarifications: 4 Nov 2021, 21:32 - 11 Nov 2021, 10:11
Submission of proposals: 11 Nov 2021, 10:11 - 14 Nov 2021, 10:11

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Încinerator pentru deşeuri medicale

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
4404, MOLDOVA, Călăraşi, or.Călăraşi, Nicolae Testemiţanu, 59
Web site
---
The contact person
Full name
BADAŞCĂ GHEORGHE
Contact phone
068432411
Purchase data
Date created
4 Nov 2021, 21:32
Date modified
9 Nov 2021, 9:04
Achizitii.md ID
21046253
CPV
42300000-9 - Furnale, incineratoare şi cuptoare industriale sau de laborator
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Încinerator
Budget: 254166.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Eligibility Criteria
-DUAE
4.11.21 21:32
duae.doc
Eligibility Criteria
- DUAE
4.11.21 21:32
documentaţie standart.docx
Eligibility Criteria
-documentaţie standart.docx
4.11.21 21:32
anunt_de_participare.docx
tenderNotice
- Anunţ
4.11.21 21:32
documentaţie standart.semnat.pdf documentaţie standart.semnat.pdf
Eligibility Criteria
-documentaţie standart.semnat.pdf
4.11.21 21:32
Date:
9 Nov 2021, 09:04
Question's name:
Prezentarea documentației.
Question:
Buna ziua. Este nevoie de garanție de oferta și ulterior de garanție de bună execuție? Dacă da, ne spuneți care este procentul de calcul pentru ele?
Answer (9 Nov 2021, 09:43):
Buna ziua Conform Caietului de sarcini Anexa 21la Documentatia Standard pct.9 "Documente obligatorii la depunerea ofertei" este indicată obligativitatea prezentării Garanţiei pentru ofertă în mărime de 1% Conform pct.10 al aceleiaşi anexe "Documente obligatorii la evaluarea ofertei" este specificat obligativitatea prezentării la momentul semnării contractului a Garanţiei de bună execuţie în mărime de 5%
Date:
9 Nov 2021, 09:07
Question's name:
Buna ziua
Question:
Conform documentației de atribuire sunt specificate mai multe anexe. Specificați va rog care din anexele din documentația de atribuire urmează a fi completate pentru prezenta procedură de achiziție.
Answer (9 Nov 2021, 10:11):
Buna ziua Conform Caietului de sarcini Anexa.21 la Documentatia Standard pct.9 Documente obligatorii la depunerea ofertei este indicat: Cerere de participare - Anexa 7 Propunerea financiară conţine: Specificaţiile de preţ (Anexa nr. 23) Propunerea tehnică conţine: Specificaţiile tehnice (Anexa nr. 22) Garanţie pentru ofertă (Anexa 9) declaraţiei privind valabilitatea ofertei (Anexa nr. 8) Conform pct.10 al aceleiaşi anexe Documente obligatorii la evaluarea ofertei este indicat: Lista asociaţilor/subcontractanţilor implicaţi în executarea contractului (după caz, dacă există) Anexa nr. 11 şi nr. 15 Angajamentul şi Declaraţia unui terţ susţinător financiar (după caz, dacă există) Anexa nr. 16 şi nr. 17 Angajamentul şi Declaraţiile privind susţinerea tehnică şi profesională (după caz, dacă există) Anexa nr. 18, nr. 19 şi nr. 20 Declaraţia privind lista principalelor prestări efectuate în ultimii 3 ani de activitate, copii ale contractelor similare Anexa nr. 12 Garantie de buna executie -Anexa 10
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.