Select the type of procedure
Commercial procurement
21046229
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
2 640 000 MDL
Period of clarifications:
2 Nov 2021, 11:48 - 14 Nov 2021, 9:23
Submission of proposals:
14 Nov 2021, 9:23 - 8 Dec 2021, 8:53
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Servicii de curăţenie şi igienizare a edificiilor şi spălare a echipamenteleor de protecţie
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Conform hotărârii Comisiei de achiziție, licitația a fost anulată.
Date of cancellation
5 Jan 2022, 13:38
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Albişoara 38
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Nov 2021, 11:48
Date modified
5 Jan 2022, 13:38
Achizitii.md ID
21046229
MTender ID
CPV
90900000-6 - Servicii de curăţenie şi igienizare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Servicii de curăţenie şi igienizare în încăperi şi spaţii deschise
Budget: 2640000.0 MDL
Cancelled
Date:
3 Nov 2021, 15:39
Question's name:
DUAE
Question:
nu este anexat DUAE
Answer (3 Nov 2021, 16:19):
Bună ziua, vedeți anexat. Multumesc
Date:
3 Nov 2021, 16:09
Question's name:
referitor la documentatia standart
Question:
nu este anexat documentatia standart
Answer (3 Nov 2021, 16:19):
Bună ziua, vedeți anexat. Multumesc
Date:
8 Nov 2021, 11:14
Question's name:
documentatia standart
Question:
Buna ziua, documentatia standart anexata este pentru alta achizitie.
Answer (8 Nov 2021, 13:30):
Documentul a fost modificat conform Legii 74/2020 și Documentații de atribuire.
Date:
9 Nov 2021, 11:09
Question's name:
Documente de achizitie
Question:
Buna ziua. Vă rog să fiți atenți la acțiunile dvs. Ați șters documentele standard. Ați adăugat un fișier în format word cu link către formularele de documente de pe site-ul achiziria.md, care nu mai sunt obligatorii din punct de vedere juridic, conform ordinului Ministerului Finanțelor nr. 115 din 15.09.2021. De asemenea LP121 din 30.09.21, MO239-248 / 08.10.21 art.282; în vigoare la data de 21.10.08 a fost modificată prin legea 131/2015. Achizitia de servicii de curatenie se incadreaza in legea 131/2015. Acest lucru este precizat în Articolul 6 Clauza 7 Alin A, în conformitate cu Legea 74/2020. Vă rugăm să corectați pachetul de documente pentru achiziție în conformitate cu legea Republicii Moldova.
Answer (12 Nov 2021, 09:31):
Ca răspuns la solicitările DVS, Vă comunicăm că:
- documentele obligatorii solicitate sunt descrise în anunțul de participare, care trebuie îndeplinite;
- achiziția dată se încadrează în prevederile Legii 74/2020 art. 1 p. 1 lit. a).
- achiziția nu este mixtă, are un singur lot și acelaș cod CPV.
MULȚUMIM pentru interesul de colaborare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK