Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
642 042,39 MDL
Period of clarifications:
27 Oct 2021, 12:48 - 1 Nov 2021, 0:00
Submission of proposals:
1 Nov 2021, 0:00 - 4 Nov 2021, 0:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Schimbarea geamurilor și a ușilor din lemn cu geamuri din termopan
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Ofertele nu respectă cerințele prezentate în documentele achiziției;
Date of cancellation
2 Dec 2021, 10:05
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2075, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Igor Vieru 6/2
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
27 Oct 2021, 12:48
Date modified
2 Dec 2021, 10:37
Achizitii.md ID
21045958
MTender ID
CPV
45300000-0 - Lucrări de instalaţii pentru clădiri
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Date:
28 Oct 2021, 16:11
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
P 12 al anuntului de participare prevede, prezentarea unui act bancar cu bani lichizi, etc.
Din motivul ca, majoritatea companiilor dispun de contracte de creditare de la furnizorii de materie prima,
Va rugam sa modificati acest punct si anume: Disponibilitatea de bani lichizi sau capital circulant, de resurse creditare, 100% din suma ofertei.
Answer (29 Oct 2021, 16:37):
Buna ziua! Mulțumim. Am modificat pct. 12 din anunțul de participare. Numai bine!
Date:
29 Oct 2021, 16:22
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
publicati schitele la ferestre, cu dimensiuni si deschidere
Answer (29 Oct 2021, 16:39):
Buna ziua. Vedeți parametrii în caietul de sarcini!
Date:
29 Oct 2021, 16:24
Question's name:
docmente de calificare
Question:
garantia de buna executie poate fi constituita si in forma garantiei bancare emise de o banca
Answer (29 Oct 2021, 16:39):
Da.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK