Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
25.10.2021 10:54
to 30.10.2021 11:52
to 30.10.2021 11:52
2
Bidding period
with
30.10.2021 11:52
to 03.11.2021 18:52
to 03.11.2021 18:52
3
Auction
with
04.11.2021 14:00
to 04.11.2021 14:37
to 04.11.2021 14:37
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
623 000 MDL
Period of clarifications:
25 Oct 2021, 10:54 - 30 Oct 2021, 11:52
Submission of proposals:
30 Oct 2021, 11:52 - 3 Nov 2021, 18:52
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Echipament medical (masă de operații cu accesorii și lampă)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
5801, MOLDOVA, Teleneşti, or.Teleneşti, str.31 August 9
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
25 Oct 2021, 10:54
Date modified
28 Oct 2021, 11:52
Achizitii.md ID
21045814
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Masă de operație electrohidraulică,mobilă cu 5 secții cu accesorii generale
Budget: 510000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Lampă de operație cu 2 sateliți(120000+100000 lux)
Budget: 113000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt-masa operatie.semnat.pdf
anunt-masa operatie.semnat.pdf
tenderNotice
Anunț de participare
25.10.21 10:54
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf
Documents history
-
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat (2).pdf
ID: 5d657b27-0ce5-4a0d-ab49-4855bcec769a
Bidding Documents
-
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat.pdf
ds_bunuri_servicii_masa -operatii.semnat.pdf
ID: 5d657b27-0ce5-4a0d-ab49-4855bcec769a
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentația standard
28.10.21 11:52
Date:
25 Oct 2021, 11:15
Question's name:
Lot 1 si 2
Question:
Bună ziua,
Va rog să incarcati fisierele in word.
Mulțumesc
Answer (25 Oct 2021, 14:07):
fisierele in word au fost atasate
Date:
25 Oct 2021, 11:51
Question's name:
Termen de livrare și prestarea serviciilor
Question:
Vă rog să modificați termenii de livrare și prestarea servicilor de la 30 zile la 45 zile.
Mulțumesc!
Answer (25 Oct 2021, 11:59):
Nu se poate de prelungit termenii de livrare mai mult de 30 zile deoarece anul bugetar se finisează la 30 decembrie,respectiv nu ne încadrăm în termeni.
Date:
25 Oct 2021, 12:15
Question's name:
Termen de livrare și prestarea serviciilor
Question:
Pînă la 30 decembrie mai sunt +-2 luni, vă rugăm respectuos să schimbați termenii de livrare.
CENTRUL PENTRU ACHIZITII PUBLICE CENTRALIZATE IN SANATATE oferă operatorilor economici 45 zile pentru livrare si instalare.
Mulțumim!
Answer (25 Oct 2021, 14:11):
Tterminul de livrare e 30 de zile de la semnarea contractului de achizitii. procedura de depunre a ofertelor se inchee la 4 noiembrie , 3-4 zile sunt necesare pentru evaluarea ofertelor , avizarea documentelor la agentia achizitii publice este 3-4 zile, terminul obligatoriu la semnarea contractului 6 zile , aprobarea la trezorerie 1-2 zile , puneti si zilele de sambata si duminica , deci calculati si d-ra.
Date:
26 Oct 2021, 20:09
Question's name:
Termen de livrare
Question:
Va rugam sa modificati termenul delivrare intrucit nu se reuseste livrarea produselor, mai ales in contextul pandemic, toti producatorii livreaza cu intirziere, CAPCS prelungeste la necesitate termenii de valabilitate a contractelor. NU FAVORȚIÎĂZATI DOAR UN SINGUR OFERTPOANT
Answer (27 Oct 2021, 09:39):
Mai sus am explicat din ce cauza nu putem mari termenul de livrare ,
La semnarea contracului vom lua in vedere situația pandemica și alte situatii exceptionale incluciv si valabilitatea contrctului.
Date:
26 Oct 2021, 20:21
Question's name:
Partametri lampa
Question:
Solicitam revizuirea parametrilor tehnici pentur lampa de operatii.
Nu se indica diametrul spotului focal, un parametru decisiv in procedurile chirurgicale.
Rugam rezuirea distantei de lucru 0,7-1,4 m, sa fie de 0,7-1, 3 m.
Answer (27 Oct 2021, 13:36):
Conformati-vă conform specificațiilor tehnice din documentația standard.D -stra puteți indica suplimentar si alte caracteristici ale lampii solicitate.
Date:
27 Oct 2021, 06:51
Question's name:
Cerinùe tehnice
Question:
Conform pct. 10 din anunțul de participare se solicită că ”În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta): pentru toate loturile”.
Prin urmare, un operator economic nu poate depune oferta doar pentru un singur lot, de exemplu doar pentru lotul1. Vă rugm sa confirmați sau să infirmați daca am înțeles corect clauza expusă în anunț.
Vă mulțumesc anticipat pentru răspuns.
Answer (27 Oct 2021, 09:28):
Puteti depune oferta si pentru un singur lot.Noi am specificat în p.10 toate variantele de depunere.
Date:
27 Oct 2021, 07:04
Question's name:
Garanția de oferta
Question:
Spuneți vă rog ce se are în vedere prin garanție de oferta - cuantumul.
Conform Legii 131/2015 cu privire la achizițiile publice garanția de oferta poate constitui 1%sau 2%
Answer (27 Oct 2021, 09:49):
Nu am solicitat garanția pentru oferta. La procedurile de concurs prin COP nu e obligatoriu garantia pentru oferta conform Legii 131 /2015 art. 68,alin.5.
Date:
27 Oct 2021, 20:41
Question's name:
Conformati-vă conform specificațiilor tehnice din documentația standard.D -stra puteți indica suplimentar si alte caracteristici ale lampii solicitate.
Question:
Nu se indica diametrul spotului focal, un parametru decisiv in procedurile chirurgicale.
Rugam insistent indicarea acestui parametru, tipurile de proceduri chirurgicale sint diferite, nu se compara ORL cu chirurgie abdominala, si cimpul operator este diferit.
Specificati acest parametru, in caz contrar cineva vine cu lampa chirurgicala mica care va nu va fi de folos.
Answer (29 Oct 2021, 10:21):
Modificări au fost efectuate în specificația tehnică din anexa 22 la documentația standard.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK