1
Enquiry period
with 27.10.2021 16:11
to 08.11.2021 12:00
2
Bidding period
with 08.11.2021 12:00
to 18.11.2021 14:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 884 000 MDL
Period of clarifications: 27 Oct 2021, 16:11 - 8 Nov 2021, 12:00
Submission of proposals: 8 Nov 2021, 12:00 - 18 Nov 2021, 14:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Tehnică de calcul

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2001, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare şi Sfânt,73
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Meteoglo
Contact phone
+37378102285
Purchase data
Date created
27 Oct 2021, 16:11
Date modified
28 Oct 2021, 9:52
Achizitii.md ID
21045683
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Computer de birou
Budget: 830000.0 MDL
Active
Cameră web
Budget: 35000.0 MDL
Active
Unitate de stocare portabilă
Budget: 20000.0 MDL
Active
Distrugător de documente
Budget: 73500.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
duae
27.10.21 16:11
documentația standard.semnat.pdf documentația standard.semnat.pdf
Bidding Documents
documentația standard
27.10.21 16:11
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunț de participare
27.10.21 16:11
Date:
28 Oct 2021, 09:52
Question's name:
echipamente refurbished sau green reutilizabile
Question:
Buna ziua, Va rog sa ne informati daca putem participa cu echipamente GreenLine (refurbished)?
Answer (29 Oct 2021, 18:44):
Buna ziua! Doar echipamentele NOI, adică non refurbished.
Computer de birou
Date:
28 Oct 2021, 13:20
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua.Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova. Va multumim anticipat pentru raspuns.
Answer (29 Oct 2021, 18:53):
Buna ziua! Autoritatea Contractantă va solicita ( de la ofertantul care se află în statutul de „în considerare” din SIA RSAP toate documrentele necesare. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Date:
29 Oct 2021, 15:33
Question's name:
MFP
Question:
Specificațiile MFP sunt făcute pentru un singur producător - Canon (https://www.canon-europe.com/business-printers-and-faxes/i-sensys-mf440-series/specifications/). În primul rând, aceasta este o încălcare a legii achizițiilor publice și este foarte ciudat să vedem că organul de stat care ar trebui să monitorizeze și să suprime astfel de lucruri, comite chiar el abateri. În al doilea rând, dacă un agent economic nu deține în stoc 100 de astfel de echipamente, atunci este IMPOSIBIL să se livreze în Moldova până la sfârșitul anului. Astfel, atunci când autoritatea contractantă stabilește termenul de livrare 30 de zile în trimestrul 4 și având în vedere situația actuală de pe piața globală în IT, pare a fi lobby pentru interesele unui agent economic. Vă rugăm să modificați timpul de livrare a echipamentului, precum și să faceți modificări la cerințele tehnice pentru a exclude lobby-ul partenerilor Canon din Moldova (BTS Pro sau Accent Electronic)
Answer (29 Oct 2021, 18:42):
Bună ziua! 1. Atrageți atenția,că specificația tehnică solicitată este deschisă pentru producători, sunt indicate doar cerințele minime, în corespundere cu condițiile tehnice și de utilizare. Reieșind din experiența anterioară, echipamentele pot fi oferite din partea mai multor producători, cu respectarea caietului de sarcini. 2. Autoritatea contractantă NU dispune de informație despre situația actuală de pe piața globală în IT, ca și despre stocurile agenților economice. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Date:
1 Nov 2021, 10:04
Question's name:
Echipament multifunctional A3
Question:
Buna ziua, Va rog sa ne informati daca specificatia privind grosimea hartiei este un punct obligatoriu pentru dumneavoastra. Echipamentele cu viteza de 30pagini/minut de regula au grosimea de pana la 250gsm/2. La fel, va rog sa ne informati daca putem participa cu monitor de 17cm? Va rog sa reveniti cu un feedback. Multumesc
Answer (2 Nov 2021, 11:03):
Buna ziua! 1. Grosimea până la 250 g/m2 este suficient. 2. Diagonala monitorului min. 23.8" Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Computer de birou
Date:
3 Nov 2021, 18:15
Question's name:
Monitor Boxe
Question:
O zi buna! Vă rugăm să clarificați dacă este permisă oferirea unui monitor cu difuzoare externe cu intrare audio 3.5mm. Vă mulțumesc pentru răspunsul dumneavoastră.
Answer (4 Nov 2021, 10:34):
Buna ziua! Vă conduceți după caiet de sarcini. Vă mulțumim pentru interes și pentru faptul ca ne-ati contactat!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.