1
Enquiry period
with 13.10.2021 18:41
to 25.10.2021 10:00
2
Bidding period
with 25.10.2021 10:00
to 03.11.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 300 000 MDL
Period of clarifications: 13 Oct 2021, 18:41 - 25 Oct 2021, 10:00
Submission of proposals: 25 Oct 2021, 10:00 - 3 Nov 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de pază fizică; sistem de alarmă împotriva efracției; sistem de alarmă antiincediară; sistem de verificare a transportului auto
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2038, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd.Dacia 5/2
Web site
---
The contact person
Full name
Cecoi Mariana
Contact phone
0-22-53-16-33, 079436345
Purchase data
Date created
13 Oct 2021, 18:41
Date modified
19 Oct 2021, 11:33
Achizitii.md ID
21045336
CPV
79700000-1 - Servicii de investigaţie şi de siguranţă
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf anunț_de_participare_2022 (1).semnat.pdf
tenderNotice
-
18.10.21 08:51
duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf duae_-_formularul_72 (2).semnat.pdf
Evaluation Criteria
-
18.10.21 08:51
Date:
19 Oct 2021, 11:33
Question's name:
Documentația standart și Caietul de sarcini
Question:
Ce are IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica, cu Documentrația standart care PREVEDE CLAR Ministerul Finanțelor informează despre publicarea Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021, în Monitorul Oficial nr. 230-237 din 01 octombrie 2021. Atenționăm asupra faptului că, Documentația standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii conține anexe destinate inițierii, publicării, atribuirii și modificării procedurilor de achiziții publice. Menționăm despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic. De asemenea, a fost modificat contractul - model. Acesta conține două părți: Partea I – generală, care este obligatorie, și care nu se modifică, doar cu excepția contractelor de achiziţii publice ce nu cad sub incidența Legii nr. 131/2015 privind achiziţiile publice; Partea II - condiții speciale ale contractului, se completează doar la necesitate, iar autoritatea contractantă are dreptul de a stabili condițiile/cerințele speciale în dependență de obiectul achiziției, condițiile achitării (în special la achiziționarea combustibilului, energiei electrice, gaze, apă și canalizare, salubritate, servicii de comunicații electronice, etc.), precum și condițiile achitării în avans. Totodată, în cadrul achizițiilor publice, nu se acceptă proiecte de contracte ce deviază de la contractul - model, întocmite de către prestator/furnizor cu excepția cazurilor, când serviciile sunt prestate în afara țării și sunt încheiate conform cadrului juridic local (de exemplu: serviciile de instruire, servicii hoteliere, etc.). Odată cu intrarea în vigoare a ordinului menționat, autoritățile contractante, urmează să aplice prevederile acestuia la efectuarea achizițiilor de bunuri și servicii pentru satisfacerea necesităților
Answer (20 Oct 2021, 08:25):
la procedura data sunt anexate documentele standard dupa modelul noi prevăzute de Ordinului Ministrului Finanțelor cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de bunuri și servicii, nr. 115 din 15 septembrie 2021
Date:
19 Oct 2021, 11:48
Question's name:
Documentația standart
Question:
Este menționat despre introducerea unui element nou al caietului de sarcini, și anume, condițiile/cerințele de furnizare, prestare și utilizare a energiei electrice, a gazelor naturale, a energiei termice, cât și alimentarea cu apă şi canalizare, produselor petroliere pentru alimentarea automobilelor, necesare în elaborarea ofertei operatorului economic, DAR DE CE IMSP Asociația Medicală Teritorială Botaneica a plasat cerințele date pentru PAZA FIZICĂ
Answer (20 Oct 2021, 08:29):
documentele de baza nu se modifică de către autoritatea contractanta. se completeaza numai anunțul de participare - anexa nr.2, caietul de sarcini - anexa nr.21, specificații tehnice - anexa nr.22, specificații de preț - anexa nr.23 și modelul contractului - anexa nr.24. documentele standard sunt prevăzute pentru toate tipuri de bunuri și servicii, ca urmare conțin informații pentru toate cazuri. procedura dată este pentru serviciile de pază
Date:
20 Oct 2021, 14:02
Question's name:
imposibilitatea calcularii ofertei
Question:
Rugăm respectuos sa publicati un anunt sau un caiet de sarcini unde sa fie prevazut expres si clar : 1) în cîte unităti de transport din cadrul IMSP AMT Botanica necesită a fi instalate dispozitivul de monitorizare GPS. 2) marca dispozitivului GPS (dacă are importanță) 3) Cate institutii din cadrul IMSP AMT BUIUCANI necesită instalarea integrală a sistemului de pază tehnică , și la care este deja instalat și trebuie de modificat doar emițătorul ce transmite alarmele la compania de pază.
Answer (20 Oct 2021, 16:13):
1. in caietul de sarcini este indicat 6 unități de transport auto, 2. dispozitivele GPS sunt deja instalate pe fiecare mașină 3. in caietul de sarcini pentru obiecte unde necesită a fi instalată sistema de pază tehnică este indicat că cu instalarea. daca nu este indicat, înseamnă că sistema este și va fi necesar conectarea la dispecerat 4. pentru verificarea întrebărilor tehnice puteți sa va apropiați și vă asigurăm acces la birourile și utilajele existente.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.