Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
11.10.2021 14:03
to 25.10.2021 16:35
to 25.10.2021 16:35
2
Bidding period
with
25.10.2021 16:35
to 04.11.2021 08:25
to 04.11.2021 08:25
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 490 900 MDL
Period of clarifications:
11 Oct 2021, 14:03 - 25 Oct 2021, 16:35
Submission of proposals:
25 Oct 2021, 16:35 - 4 Nov 2021, 8:25
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Mobilier
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD3715, MOLDOVA, Străşeni, s.Cojuşna, str. Mihai Viteazul 38
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
11 Oct 2021, 14:03
Date modified
20 Oct 2021, 14:59
Achizitii.md ID
21045041
MTender ID
CPV
39100000-3 - Mobilier
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
anexa nr_1_115,documentatia standart.signed.pdf
anexa nr_1_115,documentatia standart.signed.pdf
Documents history
-
anexa nr_1_115,documentatia standart.signed.pdf
anexa nr_1_115,documentatia standart.signed.pdf
ID: e42d344f-1238-4e11-9a3c-65b2b26b14d5
Bidding Documents
-
documentatia_standard_licitatie deschisă mobilier.signed.pdf
documentatia_standard_licitatie deschisă mobilier.signed.pdf
ID: e42d344f-1238-4e11-9a3c-65b2b26b14d5
Bidding Documents
Bidding Documents
-
19.10.21 16:39
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
ID: c97b77c5-b292-477f-8d84-32232a243a01
Bidding Documents
-
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
anunt de participare 19.10.2021.signed.pdf
ID: c97b77c5-b292-477f-8d84-32232a243a01
Bidding Documents
-
anunț de participare mobilier.signed.pdf
anunț de participare mobilier.signed.pdf
ID: c97b77c5-b292-477f-8d84-32232a243a01
Bidding Documents
Bidding Documents
-
19.10.21 16:44
Date:
20 Oct 2021, 14:59
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Anunt de participare p.16.2- Certificat de conformitate- Certificat de conformitate a bunurile oferite trebuie de anexat in oferta?
Answer (23 Oct 2021, 16:35):
Certificat de conformitate a bunurile oferite trebuie de anexat in oferta.
Date:
20 Oct 2021, 15:14
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Anunt de participare p16.7 Declarația referitoare la echipamentele tehnicie și la măsurile aplicate în vedrea sigurării calității- ce fel de document trebuie de anexat la oferta? In anunt de participare nu este specificat la care anexa din doc.standard se refera aceasta declaratie. In general in aceasta licitatie nu este solicitat nici un echipament tehnic.
Answer (21 Oct 2021, 09:45):
buna ziua.Vă mulțumim pentru clarificare .Declarație în formă liberă care ar demonstra deținerea echipamentelor,utilajelor tehnice cu care se va efectua mobilierul solicitat.Pot fi atașate și alte acte justificatoare ca anexă la declarație.
Date:
21 Oct 2021, 09:53
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Cu ref. la raspunsul din 21 oct.2021, ora 09.45- Pentru ce mai trebuie de completat o declaratie in forma libera cu referire deținerea echipamentelor,utilajelor tehnice , daca in Anunt de participare p.16.10 si asa solicitati completarea anexei nr.13 care si este o declaratie privind utilajul si echipamentul????
Answer (21 Oct 2021, 10:48):
Documentația standart pct 32 subpunctul 2
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK