Select the type of procedure
Status
Cancelled
Estimated value without VAT
42 067 000 MDL
Period of clarifications:
4 Oct 2021, 15:36 - 20 Oct 2021, 10:00
Submission of proposals:
20 Oct 2021, 10:00 - 8 Nov 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Reconstrucția stadioanelor de fotbal la instituțiile de învățământ
Information about the cancellation
The reason of cancellation
În temeiul art. 71 alin. 1 lit. b) din Legea nr. 131 din 03.07.2015 privind achizițiile publice.
Argumentare: numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Argumentare: numărul de ofertanţi/candidaţi care întrunesc cerințele de calificare și selecție este mai mic decît numărul minim prevăzut pentru fiecare procedură, iar autoritatea nu a optat, conform prevederilor specifice, pentru continuarea procedurii de atribuire;
Date of cancellation
11 Nov 2021, 16:40
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Mihai Eminescu, 33
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Oct 2021, 15:36
Date modified
11 Nov 2021, 16:41
Achizitii.md ID
21044859
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reconstrucția stadioanelor de fotbal la instituțiile de învățământ
Budget: 42067000.0 MDL
Cancelled
Date:
15 Oct 2021, 13:47
Question's name:
Anunțul de participare
Question:
În conformitate cu prevederile anunțului de participare sunt solicitate contractele de munca cu angajații. Atenționam autoritatea contractanta ca contractele de munca cu angajații conțin informații confidențiale dintre angajator și angajat. Informațiile privind personalul se conțin în Anexa 15 solicitata. Solicitam respectuos excluderea cerinței de a prezenta contractele de munca.
Answer (15 Oct 2021, 16:21):
Bună ziua, este suficient să completați anexa nr. 15, indicând numărului și data contractului încheiat cu angajatul.
Date:
15 Oct 2021, 14:34
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
În lista cantităților de lucrări nu se regăsesc lucrările de montare a Shock Pad-ului. Aceste lucrari nu vor fi executate sau au fost omise neintentionat in caietul de sarcini?
Answer (18 Oct 2021, 08:31):
Lucrările respective, nu vor fi executate.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK