Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
20.09.2021 11:53
to 26.09.2021 08:25
to 26.09.2021 08:25
2
Bidding period
with
26.09.2021 08:25
to 04.10.2021 08:25
to 04.10.2021 08:25
3
Auction
with
05.10.2021 15:00
to 05.10.2021 15:18
to 05.10.2021 15:18
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 345 024,98 MDL
Period of clarifications:
20 Sep 2021, 11:53 - 26 Sep 2021, 8:25
Submission of proposals:
26 Sep 2021, 8:25 - 4 Oct 2021, 8:25
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Iluminat stradal
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
5829, MOLDOVA, Teleneşti, s.Ratuş (r-l Teleneşti), s.Ratus r-l Telenesri
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
20 Sep 2021, 11:53
Date modified
24 Sep 2021, 8:25
Achizitii.md ID
21044428
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
caiet de sarcini ratus_modificat.semnat.pdf 21.09.pdf
ID: 77748d82-ca8d-4384-bec2-94cd38c89649
Technical Specifications
-
caiet de sarcini ratus 20,09.semnat.pdf
caiet de sarcini ratus 20,09.semnat.pdf
ID: 77748d82-ca8d-4384-bec2-94cd38c89649
Technical Specifications
Technical Specifications
Specificatii tehnice
21.09.21 08:44
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
Documents history
-
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
anunt ratus ultimul.semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
-
anunt ratus 20,09. (1).semnat.pdf
anunt ratus 20,09. (1).semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
-
anunt ratus 20,09.semnat.pdf
anunt ratus 20,09.semnat.pdf
ID: 71460c6d-d7e6-44f1-8353-74e15c2f4239
tenderNotice
tenderNotice
Anunt
24.09.21 08:25
Date:
20 Sep 2021, 13:35
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Drum secundar nivel de iluminat E mediu -2 lx. Conform NCM C.04.02:2017 Străzile construcţiilor de locuit auxiliare este 4 lx.
Answer (21 Sep 2021, 08:34):
Bună ziua!
Vă mulțumim de observație!
Vom modifica Caietul de sarcini Conform NCM C.04.02:2017 în cel mai scurt timp.
O zi bună!
Date:
20 Sep 2021, 14:39
Question's name:
Anunt de participare p. 15
Question:
Buna ziua, operaturul va avea minim 60 de persoane angajate in fiecare an, sau tottalul in ultimii trei ani sa fie 60 persoane?
Answer (21 Sep 2021, 08:41):
Bună ziua!
Conform Legii achizițiilor publice nr.131/2015, Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, aliniatul (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: lit. d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
Răspunsul la întrebare este ca efectivul mediu anual.
Vă mulțumim de receptivitate.
Vă invităm să participați și d-stră.
O zi bună!
Date:
21 Sep 2021, 09:04
Question's name:
efectivele medii anuale 60 persoane
Question:
De ce 60 de persoane? Cum ati ajuns la aceasta cifra?Cu aceasta cerinta limitati accesul operatorilor economici sa participe la concurs si nu asigurati concurenta.
Answer (21 Sep 2021, 14:06):
Bună ziua!
În privința la cerința dată, grupul de lucru lucrează la moment pentru modificarea acestei cerințe de calificare!
Scopul este ca să participe operatori economici capabili să execute lucrarea în termen.
Date:
21 Sep 2021, 13:58
Question's name:
Răspuns (21 sept 2021, 08:41):
Question:
Vom ataca aceasta cerința la ANSC
Answer (21 Sep 2021, 14:09):
Bună ziua!
Este dreptul d-stră de a vă exercita dreptul subiectiv de a contesta, dar noi ca Autoritate contractantă avem dreptul de a alege și a stabili criteriile de atribuire a procedurii de achiziții.
O zi bună!
Date:
22 Sep 2021, 15:00
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
De ce 40 de persoane? Cum ati ajuns la aceasta cifra?Care este formula de calcul? Ce lege este la baza acestei cerințe?
Answer (23 Sep 2021, 11:46):
Bună ziua!
În cazul dat și conform principiului teriotorialității se aplică Legea statului unde se află subiecții statului de drept!
La aceată întrebare v-am răspuns mai sus: Conform Legii achizițiilor publice nr.131/2015, Articolul 22. Capacitatea tehnică şi/sau profesională, aliniatul (3) În cazul aplicării unei proceduri pentru atribuirea unui contract de achiziții publice de lucrări, în scopul verificării capacităţii tehnice şi/sau profesionale a ofertanţilor/candidaţilor, autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului, următoarele: lit. d) declaraţia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat şi ale cadrelor de conducere în ultimii 3 ani;
Pentru ca d-stră să nu vă simțiți lezați în careva drepturi presupuse încălcate- d-stră acționați cu rea-credință pentru ajustarea procedurii de achiziții după posibilitățile tehnice deținute de d-stră, grupul de lucru privind achizițiile publice lucrează la moment la modificarea cerinței privind capacitatea profesională a operatorului economic privind personalul.
În scurt timp vom încerca să ajustăm această cerință.
Vă mulțumim!
O zi bună!
Date:
23 Sep 2021, 11:55
Question's name:
efectivele medii anuale
Question:
Conform devizului de cheltuieli pentru aceste lucrari sunt necesare 2500 h-om, daca facem un calcul matematic simplu putem stabili ca o echipa din 5 lucratori pot executa aceste lucrari in 3 luni (termenul conform anuntului de participare) pentru ce se cer 40 persoane? Conform legii 131 autoritatea contractantă are dreptul de a le solicita acestora, în funcţie de specificul, de volumul şi de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie executate şi numai în măsura în care aceste informaţii sînt relevante pentru îndeplinirea contractului . Ce relevanta are aceasta cerinta pentru indeplinirea contractului?
Answer (24 Sep 2021, 09:38):
Bună ziua!
Relavanța constă în capacitatea operatorului economic de a executa contractul cît mai operativ.
Timpul calculat de d-stră nu corespunde realității din motiv că mai sunt și alți factori la execute: condițiile meteorologice, tehnica cu care se execută lucrările.
Numărul specificat a fost în scopul ca operatorul economic să dețină un număr minim din motivele: complexitatea lucrării, responsabilitatea iar un număr mic de salariați 18-20 nu pot executa în termen și vor tergiversa în mod intenționat lucrările.
Dar pentru a nu încălca drepturile presupuse încălcate subiective a operatorilor am decis modificarea cerințelor tehnice, capacitatea pentru operatorii economici.
O zi bună!
Date:
24 Sep 2021, 15:41
Question's name:
Clarificari
Question:
Stimata Autoritate Contractanta miroase a Contestatie dupa cum se vede!
Answer (25 Sep 2021, 09:45):
Bună ziua!
În cadrul procedurilor de achiziții publice persoanele fizice și juridice pod adresa întrebări pe platforma SIA ,,RSAP,, pot adresa întrebări privind achizițiile în desfășurare.
D-stră faceți trimitere la miros- simț fizic care se verifică de otorinolaringolog, dar noi din paăcate nu suntem o instituției medicală.
În cadrul acestei proceduri poate participa orice doritor de bun-credință care dorește într-adevăr să execute o lucrare pentru comunitatea din s. Ratuș, pentru oameni.
Vă mulțumim!
O zi bună!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK