Select the type of procedure
Commercial procurement
21044370
1
Enquiry period
with
17.09.2021 13:53
to 01.10.2021 16:26
to 01.10.2021 16:26
2
Bidding period
with
01.10.2021 16:26
to 12.10.2021 16:26
to 12.10.2021 16:26
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 733 624,98 MDL
Period of clarifications:
17 Sep 2021, 13:53 - 1 Oct 2021, 16:26
Submission of proposals:
1 Oct 2021, 16:26 - 12 Oct 2021, 16:26
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Achiziţionarea centralizată a reagenților conform necesităţilor instituţiilor medico-sanitare publice (IMSP) pentru anul 2022
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, MD-2009, Republica Moldova, Chişinău str. Cosmescu 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
17 Sep 2021, 13:53
Date modified
29 Sep 2021, 16:26
Achizitii.md ID
21044370
MTender ID
CPV
33100000-1 - Echipamente medicale
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 4 - Lot nr. 4 Acid acetic glacial
Budget: 10440.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 7 - Lot nr. 7 Acid acetic, CH3COOH
Budget: 3540.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 10 - Lot nr. 10 Acid azotic (HNO3)
Budget: 6240.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 11 - Lot nr. 11 Acid sulfuric, H2SO4
Budget: 3300.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - Lot nr. 12 Acid sulfuric, H2SO4
Budget: 2600.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 16 - Lot nr. 16 Azur –Eozină Romanovski
Budget: 22193.44 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 20 - Lot nr. 20 Clorură de natriu (NaCl)
Budget: 4920.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 21 - Lot nr. 21 Clorură de natriu (NaCl)
Budget: 6540.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 22 - Lot nr. 22 Colorant Main-Grunvald
Budget: 461.34 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 25 - Lot nr. 25 Determinarea sîngelui ocult în material biologic
Budget: 44075.0 MDL
Cancelled
Lot nr. 37 - Lot nr. 37 Plasma de control patologică 4 parametri
Budget: 49335.0 MDL
Active
Lot nr. 38 - Lot nr. 38 Plasma de control patologică normal 11 parametri
Budget: 11700.0 MDL
Active
Lot nr. 41 - Lot nr. 41 Set p/u determinarea timpului de protrombină (TP)
Budget: 105000.0 MDL
Active
Lot nr. 42 - Lot nr. 42 Set p/u determinarea timpului de protrombină (TP)
Budget: 195782.4 MDL
Active
Lot nr. 43 - Lot nr. 43 Set p/u determinarea timpului de tromboplastină parţial activat (TTPA)
Budget: 27300.0 MDL
Active
Lot nr. 44 - Lot nr. 44 Set p/u determinarea timpului de tromboplastină parţial activat (TTPA)
Budget: 2462.4 MDL
Active
Lot nr. 45 - Lot nr. 45 Set p/u determinarera activităţii fibrinolitice
Budget: 1250.0 MDL
Active
Lot nr. 46 - Lot nr. 46 Set p/u determinarera activităţii fibrinolitice
Budget: 1500.0 MDL
Active
Lot nr. 49 - Lot nr. 49 Soluţie concentrată de Hipohlorid, 0,5%
Budget: 33399.9 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare12.semnat (1).pdf
anunt_de_participare12.semnat (1).pdf
Bidding Documents
-
17.09.21 13:53
1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
1. documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Bidding Documents
-
17.09.21 13:53
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
Documents history
-
caiet de sarcini.pdf
caiet de sarcini.pdf
ID: 03f080fd-2fb7-4b70-ab81-d81c63dfae56
Bidding Documents
-
caiet de sarcini.semnat (8).pdf
caiet de sarcini.semnat (8).pdf
ID: 03f080fd-2fb7-4b70-ab81-d81c63dfae56
Bidding Documents
Bidding Documents
-
29.09.21 16:26
formularele-f4.1-si-f4.2-lp-reagenti.xlsx
Documents history
-
formularele-f4.1-si-f4.2-lp-reagenti.xlsx
ID: b540d75a-5584-48e8-92e4-01900523eefa
Bidding Documents
-
formularele-f4.1-si-f4.2-lp.xlsx
ID: b540d75a-5584-48e8-92e4-01900523eefa
Bidding Documents
Bidding Documents
-
29.09.21 16:26
Lot nr. 25 Determinarea sîngelui ocult în material biologic
Date:
17 Sep 2021, 14:57
Question's name:
Clarificare specificatie
Question:
Buna ziua! Nu este clar ce produs se solicita prin acest lot. Va rugam sa descrieti exact de ce au nevoie IMSP. Unde exact va fi determinat sangele ocult?
Answer (21 Sep 2021, 12:56):
Denumirea lotului și specificația tehnică este conform Ordinul nr. 701 din 18.10.2010 al Ministerului Sănătății.
Date:
20 Sep 2021, 09:47
Question's name:
Lot 41,42,43,44,45,46,47,48
Question:
Buna ziua! Solicitam respectuos ca pentru loturile 41,42,43,44,45,46,47,48 sa fie indicata unitatea de masura in mililitri, deoarece seturile la diferiti furnizori difera dupa volum si in dependenta de modelul de coagulometru consumul de reagent este diferit.
Answer (21 Sep 2021, 13:02):
Vă comunicăm că unitatea de măsură este stabilită conform Ordinului nr. 701 din 18.10.2010 al Ministerului Sănătății. Mai mult decât atât, beneficiarii au prezentat necesarul în seturi.
Date:
21 Sep 2021, 13:31
Question's name:
Set p/u determinarea timpului de protrombină (TP)
Question:
Buna ziua! La LOT 42 Set p/u determinarea timpului de protrombină (TP) este indicat cantitatea de teste solicitata 300. Este o cantitatea foarte mica pentru valoarea estimativa care este indicata. Va rugam sa corectati cantitatea de teste!
Answer (21 Sep 2021, 13:59):
Vă comunicăm că cantitatea este corectă. Verificați lista de distribuție
Lot nr. 25 Determinarea sîngelui ocult în material biologic
Date:
21 Sep 2021, 13:31
Question's name:
Clarificare specificatie
Question:
Tinind cont ca CAPCS este organizatorul aceste proceduri de achizitie, va rugam sa spuneti clar care este specificatia bunului ce urmeaza a fi contractat. In Anexa 3 la ordinul MS Nr. 701 din 18.10.2010 este specificat doar ca setul contine 100 ml si nimic mai mult. Considerind ca CAPCS si-a asumat responsabilitatea de a organiza procedura de achizitie centralizata prin care impune IMSPurile sa achizitioneze aceste bunuri doar prin aceasta procedura de achizitie, CAPCS are trebui sa ofere raspunsuri clare referitor la bunurile ce se planifica sa fie achizitionate! Daca IMSP necesita sa determine sange ocult in mase fecale atunci aceasta se poate de determinat doar prin teste rapide FOB test (Fecal Ocult Blood test). In Anexa 3 la ordinul MS Nr. 701 din 18.10.2010 este scris set 100 ml - s-ar putea de dedus ca ar fi vorba de ''AZOPIRAM'', insa acest reactiv se poate de utilizat doar pentru a verifica daca instrumentele medicale nu contin urme de sange ocult / rugina / detergent. De aici si vine intrebarea - unde exact va fi determinat sangele ocult? P.S. Va rugam sa va atirnati mai serios fata de aceste proceduri de achizitii centralizate pentru ca ceea ce faceti dvs (va eschivati de la raspunsuri directe si clare) va duce la diagnosticul gresit/eronat al pacientilor - Cetatenilor RM care achita impozite si spera la servicii medicale calitative.
Answer (29 Sep 2021, 16:21):
Având în vedere că reagentul Determinarea sângelui ocult în material biologic se utilizează în diferite scopuri, iar beneficiarii nu au menționat acel moment. Pentru a nu tergiversa procedura de achiziție publică sau a nu ajunge în situația în care beneficiarii vor refuza semnarea contractelor sau nu vor fi execute, grupul de lucru a luat decizia de a anula lotul nr. 25 Determinarea sângelui ocult în material biologic
Date:
21 Sep 2021, 14:29
Question's name:
LOT 42
Question:
Buna ziua! Daca cantitatea de teste este corecta atuci reesind din cele 300 teste pentru acest lot,citi mililitri de reagent se va utiliza la o proba?
Answer (27 Sep 2021, 13:19):
Unitatea de măsură pentru lotul nr. 42 este exprimată în teste, și respectiv, evaluare se va efectua la cel mai mic preț per test.
În partea ce ține de cât mililitri de reagent se va utiliza la o proba, vă comunicăm că fiecare producător stabilește câți mililitri sunt necesari pentru efectuarea unei probe.
Date:
23 Sep 2021, 11:33
Question's name:
Descriere desfasurata
Question:
Buna ziua, solicitam o descriere mai desfasurata la pozitii de hemoostaza. In primul rind diferite institutii au diferite aparate. In al doilea rind, este indicat doar nr de teste, dar din cite ml trebuie de facut aceste teste? Aceste nuante sunt foarte importante pentru formarea corecta a pretului, pentru a intelege mai concret necesitatea institutiei, pentru a evita posibile neconformitati/neclaritati in indeplinirea viitorului contract!! Asteptam concretizari din partea organizatorului licitatiei
Answer (27 Sep 2021, 13:30):
Pozițiile de hemostaza sunt destinate pentru dispozitivele medicale de tip deschis. În partea ce ține de câți ml trebuie sunt necesari pentru efectuarea testelor, comunicăm că evaluare se va efectua la cel mai mic preț per test. Respectiv, fiecare producător își stabilește câți mililitri sunt necesari pentru efectuarea unei probe.
Lot nr. 39 Proba cu timol
Date:
23 Sep 2021, 13:18
Question's name:
concretizare
Question:
Exista vreo diferenta dintre Proba cu timol solicitata in licitatia aceasta si Proba cu timol din licitatia centralizata reactivi-biochimie? Si daca nu, de ce se repeta?
Answer (29 Sep 2021, 16:25):
Specificația tehnică pentru lotul Proba cu timol a fost întocmită conform ordinul MS nr. 701 din 18.10.2021. Diferențe nu sunt dintre lotul Proba cu timol solicitata in licitația aceasta și Proba cu timol din licitația centralizata reactivi-biochimie, vă rugăm să vă conduceți de specificația tehnică. Totodată, lotul din prezenta licitație nu poate fi anulat, având în vedere că unii beneficiarii au prezent necesar pentru procedura respectivă. Mulțumim pentru clarificare.
Date:
30 Sep 2021, 10:26
Question's name:
hemostaza
Question:
Buna ziua, toate pozitiile de hemostaza sint destinate pentru aparate sau vor fi determinate si prin metoda manuala? Consumul reagentului depinde de metoda de determinare
Answer (30 Sep 2021, 14:21):
Vă comunicăm că toate loturile de hemostază sânt destinate dispozitivelor medicale de tip deschis.
Date:
1 Oct 2021, 09:25
Question's name:
Lot 35-38 Plasma de control
Question:
Buna ziua,enumerati va rog parmetrii pentru care solicitati plasma de control.Multumesc
Answer (1 Oct 2021, 16:16):
Vă comunicăm că specificațiile tehnice au fost elaborate în conformitate cu prevederile Ordinului Nr. 701 din 18.10.2010 cu privire la implementarea specificațiilor standard în procesul organizării și desfășurării procedurilor pentru achiziționarea testelor utilizate în investigațiile de laborator.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK