1
Enquiry period
with 09.09.2021 11:20
to 11.09.2021 14:00
2
Bidding period
with 11.09.2021 14:00
to 15.09.2021 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 119 680 MDL
Period of clarifications: 9 Sep 2021, 11:20 - 11 Sep 2021, 14:00
Submission of proposals: 11 Sep 2021, 14:00 - 15 Sep 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lămpi şi iluminatoare, instrumente şi inventar tehnic - repetat
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Nicolae Titulescu 35
Web site
---
The contact person
Full name
Victoria Bradu
Contact phone
022409748
Purchase data
Date created
9 Sep 2021, 11:20
Date modified
10 Sep 2021, 11:36
Achizitii.md ID
21044092
CPV
31600000-2 - Echipament electric
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Purchase has not taken place
Purchase has not taken place
Documents of the procurement procedure
anexa oferta.docx
Bidding Documents
-
9.09.21 11:20
caiet de sarcini .docx
Bidding Documents
-
9.09.21 11:20
caiet de sarcini .pdf caiet de sarcini .pdf
Bidding Documents
-
9.09.21 11:20
Date:
10 Sep 2021, 11:36
Question's name:
Lot 14
Question:
Buna ziua, D-ra ati scris la LOT 14 - 1 automat 3P 63A si restul 16-32A. Cite automate va trebuiti 16A, 20A, 25A, 32A? Vă rugăm să specificați numărul exact al tuturor automatelor. Cu respect.
Answer (10 Sep 2021, 13:29):
Bună ziua. În caietul de sarcini nu a fost stipulat un anumit număr de întrerupătoare automate din considerentul că dimensiunile panoului diferă, prin urmare rămîne la discreția agentului economic ce dimensiuni ale panoului să propună și totodată să fie completat cu întrerupătoare automate 1 automat 3P 63A și restul 16-32A.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.