Select the type of procedure
21043993
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
35 125 000 MDL
Period of clarifications:
7 Sep 2021, 9:11 - 3 Oct 2021, 16:17
Submission of proposals:
3 Oct 2021, 16:17 - 12 Oct 2021, 14:17
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Lucrări de reparație a drumului R21 Orhei-Bravicea-Călărași, km 21,20-34,20 (sector km 27,83-km 34,20)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Sep 2021, 9:00
Date modified
12 Oct 2021, 14:17
Achizitii.md ID
21043993
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparație a drumului R21 Orhei-Bravicea-Călărași, km 21,20-34,20 (sector km 27,83-km 34,20)
Budget: 35125000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
16 Sep 2021, 11:20
Question's name:
Clarificări caiet de sarcini.
Question:
- În poz.11,poz 14 Tăierea cu freza a stratului de beton asfaltic h=10cm in caietul de sarcini este indicata S=1757,60m2, dar conform borderourilor de măsurări din proiect, km 27,83 - 34,20, S=1921,0 m2, rugăm corectarea volumelor;
- In poz. 183, Amestec de agregate stabilizate cantitatea este de 361,91m3, dar in poz.187 așternerea amestecului stabilizat este de 364,88m3, la fel și în poz171 V=5,25m3, dar in poz175 V=5,0m3, rugăm corectarea volumelor.
- În poz. 62 rugăm să fie corectat in descriere în loc de h=10cm să fie indicat h=8cm conform proiectului.
- În poz. 67,78, 240, 245, 262, 289, 294, 330, 335, 361,,366, 401,406, 423,452, 457, 496,501,525, 542, 556, 565, 570, 584, 610, 615, nu corespunde categoria pământului cu categoria indicată de proiectant în borderoul volumelor de lucrări din Memoriul explicativ a proiectului.
- În poz 294, 335, 366, 406, 457, 501,570, 584, 615, 629 (de exemplu: poz 245 TsC03B1(INCARCAREA ) Săpătura mecanica cu excavatorul de 0,40-0,70 mc, cu motor cu ardere interna si comanda hidraulica, in pământ cu umiditate naturala, descărcare in depozit teren catg. II, poz 246 TsI51A3 Transportarea pământului cu autobasculanta de 10 t la distanta de: 3 km) în pozițiile enumerate necesită de a fi modificat normativul, în loc de descărcarea pământului in depozit să fie indicat cu descărcarea pământului in autovehicul.
-În capitolul, Lucrări de artă - la construcția podețelor nu sa indicat corect cantitatea de piatră și balast.
- În capitolul Sistemul rutier poz. 96, 13, 169, 179, 191, 217, DB116 H Îmbrăcăminte din b/asfl.MAS 16 este indicat normativul de 0,094 tn /m2 ceea ce indică densitate materialului 2,35t/m3, dar acest material are densitate de 2,4t/m3, rugăm să interveniți cu clarificări.
Answer (24 Sep 2021, 11:03):
1. La punctul 62 din caietul de sarcini, volumul este indicat corect. Eroarea este doar la textul descrierii normei (Denumire lucrări, cheltuieli și resurse), conform borderoului volumului de lucrări pe sectorul km 27,83-34-20 este necesar de consolidat șanțul pe suprafața de 2 160m2*0,08m=172,8m3
2. Lucrările de săpătură cu excavatorul se execută conform „Сборник единых районных единичных расценок на строительные работы” Сборник №1 «Земляные работы». Atunci când se determină costurile pentru excavarea solurilor neaglomerate dezvoltate sau afînate anterior din grupele II-IV cu excavatoare cu o singură cupă, normele ar trebui luate cu un grup mai mic.
3. Norma menționată în caietul de sarcini TsC03B1 (încărcarea) este necesar să fie înlocuită cu norma TsC03F1 (încărcarea), La obiectul în întregime.
4. În borderoul volumului de lucrări pentru construcția podețelor volumul necesar de piatră spartă și balast este indica cu includerea coeficientului de compactare (1,26 și corespunzător 1,22). Exemplu: la poziția din caietul de sarcini nr. 428 este indicat 8,89m3 iar în borderoul volumului de lucrări (pag 96, p.16.1) este necesar 11,2m3 (8,89m3*1,26=11,2m3)
5. Densitatea betonului asfaltic de tip MAS 16 este conform normei de deviz, proiectantul nu este în drept de a modifica norma de deviz.
6. La elaborarea caietului de sarcini executat pentru construcția tronsonului de drum nu s-a ținut cont de faptul că în borderourile volumului de lucrări este inclus coeficientul de compactare, astfel volumul indicat în caietul de sarcini necesită de micșorat. La unele poziții volumul nu a fost divizat conform tronsonului pentru construcție (km 27,83 – km 34,20)
7. La elaborarea caietului de sarcini elaborat pentru construcția tronsonului de drum nu s-a ținut cont de faptul că în borderourile volumului de lucrări este inclus cu coeficientul de compactare, astfel volumul indicat în caietul de sarcini necesită de micșorat. La unele poziții volumul nu a fost divizat conform tronsonului pentru construcție (km 27,83 – km 34,20).
8. La obiectul în întregime la norma din deviz TsC54B, este necesar de modificat coeficientul de compactare a pietrei sparte de la 1,15, cel indicat în devizul de cheltuieli, cu 1,26 necesar pentru compactarea conform normativelor în vigoare.
Date:
16 Sep 2021, 11:29
Question's name:
Clarificări caiet de sarcini
Question:
În capitolul 3,10, Reparația podețelor d1,0m 8 buc, volumele nu corespund cu Borderoul volumelor de lucrări din Memoriul Explicativ a Proiectului.
În capitolul 3.11 Reparația podețelor 2d 1,5m, poz 641, nu este indicat corect volumul la prefabricatele din beton. Rugăm corectarea volumelor.
Answer (29 Sep 2021, 10:42):
Spre atentie!
1. Suplimentar la răspunsul din data 24.09.2021 se anexează:
Suprafața Tăierii cu freză a stratului de beton asfaltic h-10 cm este S-1921,0 m2.
Volumul în poz. 187 trebuie sa fie identic cu volumul din poz. 183, V-361,91 m3.
Volumul în poz. 175 trebuie să fie identic cu volumul din poz. 171 V-5,25 m3.
2. În cap. 3.10 Reparația podețelor d1.0m (8buc.)
poz. 565 volumul este egal cu 1,092 100m3
poz. 566 volumul este egal cu 196,56 t
poz. 567 volumul este egal cu 1,092 100m3
poz. 568 volumul este egal cu 1,092 100m3
poz. 575 volumul este egal cu 12,5 m3
poz. 576 volumul este egal cu 12,5 m3
poz. 577 suprafața este egal cu 6 m2
poz. 578 suprafața este egal cu 6 m2
poz. 595 volumul este egal cu 3,46 m3
poz. 596 volumul este egal cu 12,0 m3
poz. 597 volumul este egal cu 24,0 m3
În cap. 3.11 Reparația podețului 2d1,5m la poz. 641, volumul la beton prefabricat (portal) în loc de
12,56 m3 este 6,28 m3.
Date:
29 Sep 2021, 11:22
Question's name:
Clarificari caiet de sarcini
Question:
Cu referire la densitatea betonului asfaltic de tip MAS 16 în caietul de sarcini este indicat coeficientul 2,35, conform Rapoartelor de încercări a tipului de asfalt MAS 16 emise de către Centrul de cercetare Incercom SRL, demonstrează că densitate asfaltului variază intre 2,40g/cm3 - 2,45g/cm, în dependență de materia primă utilizată la producerea amestecului. Rugăm să ne permiteți modificarea normativului de consum, în caietul de sarcini, a amestecului din beton asfaltic a stratului de uzură, conform prevederilor posibile pierderii legate de densitatea reală a betonului asfaltic în dependență de materialele utilizate.
Answer (1 Oct 2021, 16:17):
Această normă de consum a asfaltului a fost stabilită de către proiectant conform normei de deviz. În NCM L.01.01-2012 „Reguli de determinare a valorii obiectivelor de construcții” p. 4.2 art. 4.2.2 alin. b) norme de deviz ale întreprinderii (baza normativă proprie a utilizatorului – norme de firmă) la care se referă normele de deviz individuale, ce ţin cont de condiţiile reale de activitate ale întreprinderii-executorii de lucrări. De regulă, această bază normativă are ca temei normele de deviz orientative. Baza normativă a utilizatorului se foloseşte pentru întocmirea devizelor antreprenorului (pentru stabilirea valorii ofertelor) în conformitate cu pct. 4.2.3. „dacă indicii de resurse din norma de deviz aprobată diferă de consumurile resurselor reale cu mai mult de 5 %, în norma de deviz urmează să fie introduce modificările necesare cu aprobarea de ONC.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK