Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 7 166 666,67 MDL
Period of clarifications: 24 Aug 2021, 15:00 - 4 Sep 2021, 15:22
Submission of proposals: 4 Sep 2021, 15:22 - 15 Sep 2021, 16:21

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea Lucrărilor de construcție a drumului principal de acces, trotuar, iluminat reg. Gura Văii, str. Victoriei din satul Ghidighici

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2088, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Ghidighici, A. Mateevici 2
Web site
---
The contact person
Full name
Victor Durbală
Contact phone
022710604
Purchase data
Date created
24 Aug 2021, 15:00
Date modified
15 Sep 2021, 16:21
Achizitii.md ID
21043651
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
2 Sep 2021, 13:08
Question's name:
Clarificare pentru muritorii de rind
Question:
Buna ziua, solicitati 4 ani executare si garantie de buna executie 10% TRANSFER la contul autoritatii. 10% din suma contractului iese aproximativ 860 000 lei. Deci sunteti teferi cind solicitati asa ceva? Timp de 4 ani voi trebuie sa aveti in cont banii nostri de aproape un milion, pentru ce explicati???? Sper sa nu participe nimeni la licitatia Dvs asa cum si data trecuta, ca sa intelegeti ca asa conditii nu este in favoarea nimanui, inclusiv si a voastra ca primaria, sa nu puteti valorifica asa contract frumos pentru cetateni. Toate bune.
Answer (2 Sep 2021, 15:26):
Bună ziua. Garanția de bună execuție a contractului - 10%, va fi stabilită prin rețineri succesive directe din plata cuvenită pentru facturile actuale în cuantum de 2,5% pînă la atingerea de 10% din valoarea contractului. Această informație a fost modificată și în Anunțul de participare
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.