1
Enquiry period
with 20.08.2021 14:25
to 25.08.2021 10:00
2
Bidding period
with 25.08.2021 10:00
to 02.09.2021 10:30
3
Auction
03.09.2021 15:00
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 277 550 MDL
Period of clarifications: 20 Aug 2021, 14:25 - 25 Aug 2021, 10:00
Submission of proposals: 25 Aug 2021, 10:00 - 2 Sep 2021, 10:30
Auction start date: 3 Sep 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Produsele alimentare necesare bolnavilor de TBC caz nou și readmis, pentru asigurarea tratamentului în condiții de ambulator la prezentarea tichetului cu sigiliu al IMSP care valorează suma de 35 lei/zi pentru II semestru a.2021 (repetat).
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Web site
---
The contact person
Full name
Țaulean Igor
Contact phone
+373/0231/58-708
Purchase data
Date created
20 Aug 2021, 13:19
Date modified
20 Aug 2021, 14:25
Estimated value (without VAT)
277 550 MDL
The minimum downward of the price
5 551 MDL
Achizitii.md ID
21043520
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
3100, MOLDOVA, mun.Bălţi, mun.Bălţi, str. Decebal, 101
Contract period
4 Sep 2021 14:23 - 31 Dec 2021 14:23
List of positions
1)
Title
Produsele alimentare necesare bolnavilor de TBC caz nou și readmis, pentru asigurarea tratamentului în condiții de ambulator la prezentarea tichetului cu sigiliu al IMSP care valorează suma de 35 lei/zi pentru II semestru a.2021. CPV: 15800000-6 - Miscellaneous food products
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Kilogram
Documents of the procurement procedure
Declaraţie.docx
Bidding Documents
- Declaraţie.docx
20.08.21 14:25
Documentația standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021.docx
Bidding Documents
- Documentația standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021.docx
20.08.21 14:25
Documentația standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021.semnat.pdf Documentația standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021.semnat.pdf
Bidding Documents
- Documentația standard COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021.pdf
20.08.21 14:25
DUAE DPF semestru a. 2021.doc
Bidding Documents
- DUAE DPF semestru a. 2021.doc
20.08.21 14:25
DUAE DPF II semestru a. 2021.semnat.pdf DUAE DPF II semestru a. 2021.semnat.pdf
Bidding Documents
- DUAE DPF II semestru a. 2021.pdf
20.08.21 14:25
Declaraţie.semnat.pdf Declaraţie.semnat.pdf
Bidding Documents
- Declaraţie.semnat.pdf
20.08.21 14:25
Anunț COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021 (repetat).semnat.pdf Anunț COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021 (repetat).semnat.pdf
Bidding Documents
- Anunț COP produse alimentare DPF II semestru a. 2021 (repetat).pdf
20.08.21 14:25

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Leosad-Plus SRL

Normalized price: 913,23 MDL
Status: Winner
Reason: Prețul și oferta corespunde cerințelor solicitate
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications