1
Enquiry period
with 19.08.2021 11:50
to 30.08.2021 12:00
2
Bidding period
with 30.08.2021 12:00
to 10.09.2021 10:00
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 9 984 000 MDL
Period of clarifications: 19 Aug 2021, 11:50 - 30 Aug 2021, 12:00
Submission of proposals: 30 Aug 2021, 12:00 - 10 Sep 2021, 10:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform caietului de sarcini
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, locality, str. Bucuriei 12a
Web site
---
The contact person
Full name
Drăgălin Cristian
Contact phone
+37322212296
Purchase data
Date created
Date modified
19 Aug 2021, 11:50
Estimated value (without VAT)
9 984 000 MDL
Achizitii.md ID
21043467
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, Chisinau, mun. Chișinău, str. Bucuriei 12a
Contract period
20 Sep 2021 03:00 - 30 Dec 2021 02:00
List of positions
1)
Title
Lucrări de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raionul Fălești și mun. Bălți CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
Documente licitatie lucrari asfalt Fălești, mun. Bălți
Bidding Documents
Documentația standard lucrări
19.08.21 11:50
DUAE asfalt Fălești, mun. Bălți
Bidding Documents
DUAE
19.08.21 11:50
Caiet de sarcini asfalt Fălești, mun. Bălți
Bidding Documents
Caiet de sarcini
19.08.21 11:50
Anunț de participare asfalt Falești mun. Balti
Bidding Documents
Anunț de participare
19.08.21 11:50

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

SA Drumuri Bălți

Normalized price: 8 486 400,02 MDL
Status: Winner
Reason: În baza hotărârii grupului de lucru al Î.S. ,,Administrația de Stat a Drumurilor” nr. ocds-b3wdp1-MD-1629362239807 din 14.09.2021 ce ține de evaluarea rezultatelor licitației publice nr. ocds-b3wdp1-MD-1629362239807 din 10.09.2021, în vederea achiziționării lucrărilor de întreținere periodică a drumurilor publice naționale cu îmbrăcăminte rutieră din beton asfaltic în raionul Fălești și mun. Bălți, vă comunicăm următoarele: Oferta câștigătoare este cea care întrunește toate cerinţele minime de calificare şi are cel mai mic preţ fără TVA. Criteriul de apreciere a ofertei câştigătoare a fost comunicat operatorilor economici prin documentația de atribuire. Cel mai mic preț a propus operatorul economic S.A.,,Drumuri Bălți” în sumă de 8 486 400,02 (opt milioane patru sute optzeci și șase mii patru sute lei, 02 bani) fără TVA și 10 183 680,02 (zece milioane una sută optzeci și trei mii șase sute optzeci lei, 02 bani) inclusiv TVA, cu corespunderea cerințelor înaintate. Oferta câștigătoare corespunde cerinţelor minime de calificare solicitate, au fost prezentate toate certificatele de la organele de control, s-a constituit garanţia pentru ofertă, devizele şi alte documente necesare calificării. La evaluarea părţii financiare și tehnice a ofertei s-a constatat că operatorul economic câștigător a elaborat devizele în conformitate cu cerinţele normativelor tehnice în vigoare, incluzând toate lucrările şi respectând toate cerinţele înaintate faţă de obiectul achiziţiei conform caietului de sarcini. Luând în consideraţie specificul lucrărilor, operatorul economic desemnat câştigător a dat dovadă de o corespundere adecvată cu exigenţele înaintate faţă de specificul achiziţiei. Contractul de antrepriză va fi încheiat cu ofertantul câştigător numai după expirarea termenului de așteptare de 6 zile de la data comunicării privind rezultatul aplicării procedurii de atribuire, în conformitate cu art.32 din Legea nr. 131 din 03.07.2015 şi va cuprinde toate datele prezentate în ofertă, după cum au fost precizate în documentația de atribuire. După semnarea contractului, autoritatea contractantă va elibera garanţia pentru ofertă. Potrivit ordinului Ministerului Finanțelor nr.145 din 24.11.2020, în termen de 5 zile de la data comunicării rezultatelor procedurii de achiziție publică, ofertantul desemnat câștigător va prezenta autorității contractante și Agenției Achiziții Publice ,,Declarația privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani,,.
Qualification documents
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

IPS ”Corsag” SRL

Normalized price: 9 217 269,06 MDL
Status: Awaiting
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications