Select the type of procedure
Commercial procurement
21043105
1
Enquiry period
with
12.08.2021 17:14
to 17.08.2021 17:23
to 17.08.2021 17:23
2
Bidding period
with
17.08.2021 17:23
to 25.08.2021 01:23
to 25.08.2021 01:23
3
Auction
with
25.08.2021 15:00
to 25.08.2021 15:18
to 25.08.2021 15:18
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 850 000 MDL
Period of clarifications:
12 Aug 2021, 17:14 - 17 Aug 2021, 17:23
Submission of proposals:
17 Aug 2021, 17:23 - 25 Aug 2021, 1:23
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparație a grupurilor sanitare și bucătăriilor din căminul nr. 19, str. Florilor 4/6, mun. Chișinău
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Alexe Mateevici 60
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
12 Aug 2021, 17:14
Date modified
15 Aug 2021, 17:23
Achizitii.md ID
21043105
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
Anexa 2A - factori de evaluare.pdf
Anexa 2A - factori de evaluare.pdf
Bidding Documents
Factorii de evaluare
12.08.21 17:18
Anexa 1A - caiet de sarcini.rtf
Documents history
-
Anexa 1A - caiet de sarcini.rtf
ID: 18365592-dd2c-4df9-8a4b-63d5ca47ee7f
Bidding Documents
-
Anexa 1A - caiet de sarcini.rtf
ID: 18365592-dd2c-4df9-8a4b-63d5ca47ee7f
Bidding Documents
Bidding Documents
Caiet de sarcini - Formularul de deviz nr.1. Lista cu cantitățile de lucrări.
15.08.21 17:23
Date:
13 Aug 2021, 15:23
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Buna ziua precizati varog volum P27 - 0.00 m2 Dupa succesinea lucrarilor este posibil sa fie 235.50 m2.
Answer (15 Aug 2021, 17:24):
Bună ziua. Vă mulțumim pentru clarificare. Caietul de sarcini a fost modificat la pozitia 27 cu volumul 235,50 m2. O zi frumoasă.
Date:
13 Aug 2021, 15:43
Question's name:
Anunt de participare
Question:
Buna ziua explicati p 5 documente necesare de prezentat Garantia de buna executie 5% se va prezenta de agent economit cistigator dupa petrecerea etapa 3 licitatiei sau ? la d-stra se subintelege obligatoriu etapa 2 (propunerea oferte)
Answer (15 Aug 2021, 11:12):
Bună ziua. Mulțumim pentru întrebare. În anunțul de participare la pct. 5 se solicită la etapa depunerii ofertei, de la toți operatorii economici, o declarație cu privire la prezentarea garanției de bună execuție de 5% la data semnării contractului. Atragem atenția că la etapa depunerii ofertelor nu se solicită depunerea garanției de bună execuție 5% ci se solicită prezentarea declarației prin care confirmați că în cazul desemnării ca câștigător veți depune garanția 5% pînă la semnarea contractului. O zi frumoasă.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK