Status Cancelled
Estimated value without VAT 5 197 730 MDL
Period of clarifications: 10 Aug 2021, 11:05 - 22 Aug 2021, 0:00
Submission of proposals: 22 Aug 2021, 0:00 - 30 Aug 2021, 0:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

După reparația capitală a acoperișului cantinei care a fostîn stare avariată, este necesar reparația capitală a cantinei și sălii de sport

Information about the cancellation
The reason of cancellation
Documentația nu corespunde cerințelor noi.
Date of cancellation
24 Aug 2021, 12:04
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
6819, MOLDOVA, Ialoveni, s.Mileştii Mici, comuna Mileștii Mici
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Limbas
Contact phone
069905792
Purchase data
Date created
10 Aug 2021, 11:05
Date modified
24 Aug 2021, 12:04
Achizitii.md ID
21042961
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Date:
10 Aug 2021, 14:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Plasati va rugam caietul de sarcini
Answer (10 Aug 2021, 16:10):
Unde trebuie să-l plasez. Nu mi se primește să-l redactez
Date:
11 Aug 2021, 14:25
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
Anexati caietul de sarcini cu lista de lucrari.
Answer (11 Aug 2021, 16:24):
caietul de sarcini este anexat la documente. La lot nu pot face modificare ca să schimb alt caiet de sarcini
Date:
11 Aug 2021, 17:29
Question's name:
ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021
Question:
Ati publicat o documentatie ce contravine ORDIN Nr. 69 din 07-05-2021cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Publicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658
Answer (13 Aug 2021, 14:50):
Îmi puteți da o informație mai clară. Ce anume nu contravine.
Date:
13 Aug 2021, 10:10
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua, va rugăm sa plasati caietul de sarcini in word. Multumim anticipat.
Answer (13 Aug 2021, 14:51):
bine
Date:
19 Aug 2021, 09:53
Question's name:
Criterii și cerințe de calificare
Question:
Bună ziua! Ordinul Nr. 69 din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrări Publicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658 presupune adoptarea DOCUMENTAȚIEI STANDARD actualizată unde au fost operate anumite modificări. După clarificarea adresată către grupul de lucru la data de 11 august 2021 ora 17:29, dvs. ați modificat DOAR anunțul de participare stabilind niște cerințe ce contravin cerințelor stipulate anterior în documentația standard și anunțul de participare. Aceste divergențe sunt necesare de clarificat și anume:1. Garanția pentru ofertă - inițial se solicita garanție în valoare de 1% din valoare ofertei, acum deja constituie 2%. Comunicați-ne vă rog de ce sa modificat acest criteriu? 2. Valabilitatea ofertei - inițial deja exista devirgențe dintre anunțul de participare și documentația standard, în primul se solicita 15 zile față de 20 zile în ultimul, acum deja este stabilită o perioadă de 20 zile. În mod normal grupul de lucru, în cazul depunerii a mai multor oferte, nu va reuși să evalueze ofertele depuse luând în considerare complexitatea și volumul caietului de sarcini. Analizând practica din asemenea gen de achiziții (valoare și complexitate caiet de sarcini), perioada de valabilitate constituie 60 zile dar nicidecum 20 sau 15 zile. Astfel apare rațional următoarea întrebare: De ce s-a stabilit așa o perioadă mică, întrucât dacă nu se va reuși evaluarea ofertelor o să fiți nevoiți să anulați procedura, sau grupul de lucru are deja o ofertă favorizată? 3. Extras din contul curent bancar despre disponibilitatea de bani lichizi sau certificate de linie de credit în valoare de 1 mln. MDL - având în vedere că inițial cerința dată nici nu a fost solicitată, rațional apar 2 întrebări: a) De ce ați stipulat acum aceasta cerință? b) Valoarea disponibilității banilor lichizi, explicați vă rog cum a fost determinată această valoare? Deasemnea vom menționa că pe marginea subiectului referitor la valoarea disponibilității banilor lichizi ANSC a emis decizia NR. 03D-561-21 din 13.08.2021 unde este explicat clar mecanismul de stabilire a prezentei valori, astfel având în vedere această decizie dvs. ați solicitat o sumă exagerată luând în considerare și termenul de execuție. Luând în considerare cele relatate supra vă rugăm respectuos să oferiți clarificări pe platforma, în caz contrar vom fi nevoiți să depunem contestație la ANSC. Vă mulțumim anticipat. O zi frumoasă!
Answer (19 Aug 2021, 13:36):
Bună ziua. Eu m-am condus de un alt caiet de sarcini publicat pe saitul dimneavoastră. Nu cunosc toate procedurile legale. Am sunat la achiziții și am întrebat numărul de zile și a zis cum hotărăște grupul de lucru. Ce modificări eu trebuie să fac în pachetele de documente, că nu sunt specialist în domeniu.
Date:
19 Aug 2021, 22:39
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
specificati caracteristicile pentru linoleum calitate superioara (grosimea, clasa de uzura, destinatia)
Answer (19 Aug 2021, 23:02):
grosimea 2,5mm, clasa de uzură 31, incaperi de produse uscate
Date:
19 Aug 2021, 22:42
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
specificati culoarea tinkului pentru fatada
Answer (19 Aug 2021, 23:02):
sură
Date:
19 Aug 2021, 22:47
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
specificati caracteristicile pentru Жироуловитель RAINPARK SG-2
Answer (19 Aug 2021, 23:14):
Q=1l/sec diametru 1000/1950
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.