1
Enquiry period
with 09.08.2021 17:34
to 30.08.2021 10:00
2
Bidding period
with 30.08.2021 10:00
to 09.09.2021 10:00
3
Auction
with 10.09.2021 15:00
to 10.09.2021 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Active
Estimated value without VAT 32 000 EUR
Period of clarifications: 9 Aug 2021, 17:34 - 30 Aug 2021, 10:00
Submission of proposals: 30 Aug 2021, 10:00 - 9 Sep 2021, 10:00
Auction start date: 10 Sep 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Web site
---
The contact person
Full name
CONSTANTIN COJOCARI
Contact phone
024622849
Purchase data
Date created
9 Aug 2021, 17:21
Date modified
10 Aug 2021, 9:51
Estimated value (without VAT)
32 000 EUR
The minimum downward of the price
320 EUR
Achizitii.md ID
21042952
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD 4601, MOLDOVA, Edineț, mun.Edineţ, O.Cerempei 30
Contract period
20 Sep 2021 17:31 - 31 Dec 2021 17:31
List of positions
1)
Title
scaune-fotolii CPV: 39100000-3 - Furniture
Quantity: 400.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anexa ii iii specificatii tehnice anexa ii iii specificatii tehnice
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
9.08.21 17:34
anunt participare scaune fotolii anunt participare scaune fotolii
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
9.08.21 17:34
informatii anunt participare informatii anunt participare
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
9.08.21 17:34
11.formularul achizitiei.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
7.identificare fi9nanciară.pdf 7.identificare fi9nanciară.pdf
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
5 c4a_invitatie de participare.doc
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
8.identificare financiarăen.pdf 8.identificare financiarăen.pdf
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
4. anexa iv oferta financiara.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
10.draft contract, conditii speciale, conditii generale.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
13.grila de verificare a conformitatii administrative.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
12.grila de evaluare tehnico-financiara.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
6 c4b_instructiuni pentru ofertanti.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51
9.declarația de onoare privind criteriile de excludere și criteriile de selecție.docx
Bidding Documents
Achiziționarea de scaune-fotolii pentru sala de concerte a Casei de Cultură a mun. Edineț
10.08.21 09:51

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

VMS-COMPANIE

Normalized price: 25 900 EUR
Status: Cancelled
Reason: The bidder does not meet other selection criteria
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

Limani-Grup SRL

Normalized price: 26 000 EUR
Status: Winner
Reason: Calitatea, dizainul ofertei corespunde cu cerințele programului RO-MD.
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

Casa Nobila TM

Normalized price: 31 800 EUR
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications