Select the type of procedure
Commercial procurement
21042921
1
Enquiry period
with
09.08.2021 09:54
to 20.08.2021 15:41
to 20.08.2021 15:41
2
Bidding period
with
20.08.2021 15:41
to 02.09.2021 15:41
to 02.09.2021 15:41
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
625 000 MDL
Period of clarifications:
9 Aug 2021, 9:54 - 20 Aug 2021, 15:41
Submission of proposals:
20 Aug 2021, 15:41 - 2 Sep 2021, 15:41
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Utilaj tehnologic şi frigorific conform necesităţilor Armatei Naţionale
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2021, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, şos.Hînceşti 84
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
9 Aug 2021, 9:54
Date modified
18 Aug 2021, 15:41
Achizitii.md ID
21042921
MTender ID
CPV
39700000-9 - Aparate de uz casnic
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Cazan electric (marmită) pentru prepararea hranei 250 l
Budget: 33333.33 MDL
Active
Lot nr. 2 - Cazan electric (marmită) pentru prepararea hranei 150 l
Budget: 87500.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Maşină electrică de tocat carne cu (capacitate mică)
Budget: 7083.33 MDL
Active
Lot nr. 7 - Maşină electrică de tăiat legume cu (capacitate mică)
Budget: 28750.0 MDL
Active
Lot nr. 15 - Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1900*W600*H850
Budget: 6500.0 MDL
Active
Lot nr. 16 - Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L1500*W600*H850
Budget: 18000.0 MDL
Active
Lot nr. 17 - Cadă din inox cu o secţie cu dimensiunile secţiei (mm): L800*W600*H850
Budget: 10000.0 MDL
Active
Lot nr. 18 - Cadă din inox cu două secţii cu dimensiunile (mm) a unei secţii L600*W600*H850
Budget: 22166.67 MDL
Active
Lot nr. 19 - Cadă din inox cu două secţii cu dimensiunile (mm) a unei secţii L400*W400*H850
Budget: 4333.33 MDL
Active
Lot nr. 20 - Cadă incorporată cu trei secţii cu dimensiunile (mm) a unei secţii L400*W400*H850
Budget: 5000.0 MDL
Active
Lot nr. 21 - Cadă incorporată cu trei secţii cu dimensiunile (mm) a unei secţii L600*W600*H850
Budget: 5166.67 MDL
Active
Lot nr. 22 - Stelaj din inox pentru păstrarea produselor cu trei poliţe cu dimensiunile (mm) L1000*l500* H1500
Budget: 25000.0 MDL
Active
Lot nr. 23 - Stelaj din inox pentru păstrarea produselor cu trei poliţe cu dimensiuni (mm) L1200* L500 *H1500
Budget: 66666.67 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_ld utilaj canttina.signed.pdf
documentatia_standard_ld utilaj canttina.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
9.08.21 09:54
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
Documents history
-
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
ID: ddd48648-28ad-4a61-af0a-00a8d49a25cc
Bidding Documents
-
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
anunt de participare utilaj cantina.signed.pdf
ID: ddd48648-28ad-4a61-af0a-00a8d49a25cc
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunt de participare
18.08.21 15:41
Date:
12 Aug 2021, 16:36
Question's name:
mobilier inox
Question:
grosimea 1.5 are tendință de scumpire cu 35-45% pina in toamna inclusiv, astfel bugetele sunt irelevante. merge vorba despre nivelul economiei globale, nu locale. propunem sau sa majorați bugetul, sau sa reduceți cu 1/3 cantitatea unităților mobilierului din inox, sau sa cereți grosimea foii 1.2 sau 1.0 cum anii precedenți. este o recomandare viabilă, stringenta!
Answer (13 Aug 2021, 14:14):
Bună ziua!
Valoarea loturilor nu poate fi modificată. Cerinţele tehnice sunt conform destinaţiei şi nu se modifică.
Date:
12 Aug 2021, 16:38
Question's name:
bordurile
Question:
la chiuvete cereți borduri si din fata si din spate, este corect. in mod practic aveți anume aceste necesitați tehnice spre executare (de obicei bordura se pune doar la perete)
Answer (13 Aug 2021, 08:38):
Bună ziua!
Bordura trebuie să fie pe toate părţile conform cerinţelor.
Pentru întrebări tehnice care nu sunt clare, telefonaţi persoana de contact sau puteţi vizualiza fizic bunurile similare achiziţionate în anii precedenţi de către autoritatea contractantă.
Date:
18 Aug 2021, 10:38
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Conform comunicatului AAP din 10/09/2020 - 17:30, autoritățile contractante, care vor iniția proceduri de achiziții publice pentru procurarea de produse de echipamente electrice și electronice (EEE) urmează să solicite de la operatorii economici, interesați să depună oferte, numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” drept dovadă a conformării reglementărilor HG212/2018 p. 46 și 47, dar si LP209/2016 art. 12 alin. (5) lit. c), alin. (6) lit. a). Este de menționat că, potrivit pct. 52 din Regulament, de la 1 ianuarie 2019, pot introduce pe piață EEE numai producătorii înregistrați în „Lista producătorilor”, iar nerespectarea prevederilor Regulamentului de către cei implicați în ciclul de viață a EEE (producători, importatori, consumatori) constituie contravenție și se sancționează conform prevederilor art. 154 din Codul Contravențional al Republicii Moldova.
Answer (18 Aug 2021, 11:36):
Bună ziua! Autoritatea contractantă a luat act despre cele menţionate şi va opera modificările de rigoare în documentaţia de atribuire.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK