Select the type of procedure
Commercial procurement
21042795
1
Enquiry period
with
05.08.2021 13:32
to 19.08.2021 16:18
to 19.08.2021 16:18
2
Bidding period
with
19.08.2021 16:18
to 13.09.2021 16:18
to 13.09.2021 16:18
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
16 012 971,91 MDL
Period of clarifications:
5 Aug 2021, 13:32 - 19 Aug 2021, 16:18
Submission of proposals:
19 Aug 2021, 16:18 - 13 Sep 2021, 16:18
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de reparatie conform necesitatilor Academiei ,,Ștefan cel Mare” a MAI
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2009, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 21
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
5 Aug 2021, 13:32
Date modified
17 Aug 2021, 16:18
Achizitii.md ID
21042795
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
rechizite bancare.docx
Documents history
-
rechizite bancare.docx
ID: c855805e-dbab-4db3-80f2-b7a57cd1b825
Bidding Documents
-
rechizite bancare.docx
ID: c855805e-dbab-4db3-80f2-b7a57cd1b825
Bidding Documents
Bidding Documents
rechizite bancare
13.08.21 14:32
anunt de participare.semnat (1).pdf
anunt de participare.semnat (1).pdf
Documents history
-
anunt de participare.semnat (1).pdf
anunt de participare.semnat (1).pdf
ID: 77c1407a-fede-4301-a70a-4d54bb075882
tenderNotice
-
anunt de participare. semnat.pdf
anunt de participare. semnat.pdf
ID: 77c1407a-fede-4301-a70a-4d54bb075882
tenderNotice
-
anunt de participare.semnat.pdf
anunt de participare.semnat.pdf
ID: 77c1407a-fede-4301-a70a-4d54bb075882
tenderNotice
tenderNotice
anunt de participare
17.08.21 16:18
Date:
6 Aug 2021, 09:52
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Conform p. 22 din lista de cerinte minimi este indicat ca Modalitatea de executare cit si achitare a lucrariler este divizata in 3 etape pentru 3 ani,iar in p.12 al anutului indicati ca temenul maxim de executare este 150 zile. Mai mult ca atit criteriul de evaluare este dupa punctaj, dein ce rezulta ca OE este nevoit sa indice un termen mai mic de 150 zile. Astfel rezulta ca obiectul urmeaza sa fie finisat anul acesta, iar D-sta dispuneti pentru anul 2021 doar de 7.29% din costul evaluat. Din ce rezulta ca solicitati ca OE sa va crediteze practic la 90% din cost?
Answer (9 Aug 2021, 13:20):
Totul este conform anunțului de participre, achitarea se face în trei etape cum este indicat.
Date:
11 Aug 2021, 17:34
Question's name:
Garantie pentru oferta
Question:
Publicati va rugam rechizitele bancare in vederea perfectarii garantiei pentru oferta prin transfer, multumim anticipat
Answer (13 Aug 2021, 14:32):
Rechizitele bancare au fost anexate la documentele procedurii
Date:
12 Aug 2021, 10:48
Question's name:
documentatia
Question:
va rugam sa extindeti termenul de depunere a ofertelor pina la sf. septembrie deoarece volumul pentru a culege in programa Winsmeta este mare
Answer (13 Aug 2021, 14:22):
Termenul de depunere a ofertelor este stabilit conform legislației
Date:
13 Aug 2021, 17:06
Question's name:
documentatia
Question:
DVS intelegeti ca volum pentru a efectua calculele este destul de voluminos Repetat solicitam sa extindeti termenul de depunere in caz contrat ne vom adresa la ANSC
Answer (16 Aug 2021, 09:11):
Termenii solicitati sunt in conformitate cu prevederile legale. Totodata autoritatea contractanta are nevoie stringenta de lucrari de reparatie din aceasta procedura.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK