Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
04.08.2021 15:18
to 18.08.2021 17:00
to 18.08.2021 17:00
2
Bidding period
with
18.08.2021 17:00
to 22.08.2021 11:00
to 22.08.2021 11:00
3
Auction
with
23.08.2021 09:00
to 23.08.2021 11:42
to 23.08.2021 11:42
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
473 371,66 MDL
Period of clarifications:
4 Aug 2021, 15:18 - 18 Aug 2021, 17:00
Submission of proposals:
18 Aug 2021, 17:00 - 22 Aug 2021, 11:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Materialelor de construcții, conform necesităților DÎTS a Primăriei mun.Bălți
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3101, MOLDOVA, mun.Bălţi, locality, str Independeței
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
4 Aug 2021, 13:36
Date modified
5 Aug 2021, 10:44
Achizitii.md ID
21042743
MTender ID
CPV
44100000-1 - Materiale de construcţii şi articole conexe
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
documentatia_standard_cop bunuri si servicii
Bidding Documents
Documentatia standart - formulare FDA, specificatii tehnice și de preț, contract model
4.08.21 15:18
documentatia_standard_cop bunuri si servicii.semnat
Bidding Documents
Documentație standart
4.08.21 15:18
Anunt de participare - Materiale de constructii 2021.semnat
Bidding Documents
Anunț de participare
4.08.21 15:18
Date:
5 Aug 2021, 10:44
Question's name:
Caietul de sarcina
Question:
Produsele nu vor avea nevoie de certificate? Caietul de sarcini a fost facut pentru Verix-Gurp de la Balti?
Answer (10 Aug 2021, 20:06):
Certificatele privind originea și calitatea bunurilor se vor prezenta la etapa livrării, conform clauzei contractuale nr.2
2. Termeni şi condiţii de livrare/prestare
2.1. Livrarea Bunurilor şi/sau prestarea Serviciilor se efectuează de către Vînzător în termen de 14 zile din data înregistrării contractului la Ministerul Finanțelor-Trezorerie Regională Nord-Bălți, în condițiile DDP-Franco destinație vămuită, Incoterms 2013 (Conform listei cu adrese anexate).
2.2. Documentaţia de însoţire a Bunurilor şi/sau a Serviciilor include:
a) Originalele facturilor fiscale;
b) Certificatul de origine (copie cu ștampila umedă al Vînzătorului);
c) Certificatul de calitate (copie cu ștampila umedă al Vînzătorului);
2.3. Originalele documentelor prevăzute în punctul 2.2 se vor prezenta Cumpărătorului cel tîrziu la momentul livrării bunurilor la destinaţia finală. Livrarea produselor se consideră încheiată în momentul în care sînt prezentate documentele de mai sus.
Date:
11 Aug 2021, 07:47
Question's name:
caiteul de sarcini
Question:
Și normal ca certificările se vor prezenta la livrare, atât timp cât in Moldova nu avem organism de certificare acreditat pentru vopsele, veți accepta și vopsele cu GOST expirate !
Answer (11 Aug 2021, 09:31):
Solicităm respectuos să înaintați clarificări strict pe documentația de atribuire. Nu operați cu presupuneri, supoziții, ipoteze, insinuări, fiți amabili.
Date:
11 Aug 2021, 10:19
Question's name:
Caiet de sarcina
Question:
Dvs veți procura materiale in stricta conformitate cu legea 277 ? HG 913 și HG 914 ?
Answer (16 Aug 2021, 17:00):
Art.3 alin.(1) din Legea 277/2020 privind substanțele chimice prevede -
Articolul 3. Domeniile de aplicare a legii
(1) Prevederile prezentei legi se aplică producătorilor, importatorilor, exportatorilor, comercianților și utilizatorilor de substanțe ca atare și în amestecuri chimice sau în articole.
Date:
12 Aug 2021, 09:16
Question's name:
Raspuns dvs
Question:
2.3. Originalele documentelor prevăzute în punctul 2.2 se vor prezenta Cumpărătorului cel tîrziu la momentul livrării bunurilor la destinaţia finală. Este o încălcare gravă care duce automat la anularea acestei proceduri !
Answer (13 Aug 2021, 15:13):
Acesta este contractul-model din documentația standard pentru realizarea achiziţiilor publice de bunuri și servicii prin cererea ofertelor de prețuri APROBAT prin Ordinul Ministerului Finanțelor nr.175 din 05 octombrie 2018. Totodată, în Fișa de date a achiziției la pct.3.7 - Metoda și condițiile de plată vor fi: Achitarea va fi efectuată utilizînd sistemul de e-facturare. În decurs de 30 zile după livrarea fiecărei partide, prezentarea facturilor fiscale și a documentelor de origine și calitate.
Date:
16 Aug 2021, 17:27
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
In afara de legea 277 mai sunt si hotarari de guvern enumerate mai sus, raspundeti la intrebare, materialele de cosntructii vor fi procurate in stricta respectare a legislatiei din REPUBLICA MOLDOVA?
Answer (16 Aug 2021, 17:59):
Desigur.
Date:
16 Aug 2021, 17:29
Question's name:
Raspunsul DVS
Question:
2.3. Originalele documentelor prevăzute în punctul 2.2 se vor prezenta Cumpărătorului cel tîrziu la momentul livrării bunurilor la destinaţia finală. Este o încălcare gravă care duce automat la anularea acestei proceduri !
Nu va eschivati cu raspunsul de mai sus, nu ati raspuns normal la intrebarea aceasta !
Answer (16 Aug 2021, 18:01):
Care este întrebarea? Vă rugăm să reformulați.
Date:
16 Aug 2021, 17:31
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Si dvs cum veti depista ca cei care va aduc vopsele respecta legea 277 ? cand va va aduce facturile cu certificate cu GOST expirat? Sunteti la curent ca nu avem organ acreditat pentru a elibera certificate valabile pentru vopsele alchidice in RM ?
Answer (16 Aug 2021, 18:03):
Acceași întrebare către operatorul economic - cum veți prezenta asemenea certificate? Aveți o propunere constructivă?
Date:
17 Aug 2021, 11:40
Question's name:
caietul de sarcini
Question:
Răspuns (16 aug 2021, 18:03):
Acceași întrebare către operatorul economic - cum veți prezenta asemenea certificate? Aveți o propunere constructivă?
Noi cunoastem legile si de asta contesam deciziile la achiztii cu incalcari grave.
In HG913-H914 si Legea 277 este scris clar totul. Dar la dvs caiestul de sarcini este facut pentru agentul economic de la Balti.
Answer (17 Aug 2021, 15:11):
Aveti interesul de a participa sau de a contesta? Daca vreti sa fiti participant la procedura si aveti obiectii sau propuneri, nu Va jenati sa le inaintati. Va asiguram ca nu s-a facut caietul de sarcini in favoarea cuiva. Daca aveti dubii, verificati procedurile din anii precedenti si luati cunostinta cu lista operatorilor participanti.
Date:
17 Aug 2021, 16:03
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Vă garantez ca vopseaua PF va fi prezentata cu certificate cu GOST EXPIRAT, acum pentru binele Dvs va sugerezi sa contactati https://acreditare.md/ une ei va vor spune ca este interzisa folosirea materialelor fara certificate, in al doilea rand exista asa un site standard.md, unde puteti verifica ca GOST SM GOST R 52491:2010 la vopsele nu mai este valabil din Termen de valabilitate : 25.01.2021, cum pueti verifica asta foarte simplu : https://shop.standard.md/ro/standard_details/230803, in al 3 rand mentionind vopseaua PF 115 Dvs ati limitat ceilalti agenti economici astfel favorizand doar CHETON GRUP si cei din RUSIA si Ucraina !
Answer (18 Aug 2021, 11:49):
1. În urma contactării specialiștilor de la Centrul National de acreditare din RM și Ministerul Economiei și Infrastructurii (Directia Urbanism, Constructii si locuinte), am fost informați că din 25 ianuarie 2021 pentru vopsea se eliberează Aviz sanitar. În cazul, dacă agentul economic dispune de certficate de conformitate valabile, eliberate de Centrul național de acreditare, acestea vor fi luate în considerație. De asemenea, autoritatea contractantă va ține cont de prevederile art.22 și 23 din Legea 131/2015 privind achizițiile publice.
2. Vopseaua PF 115 va fi utilizată în mare parte pentru amenajarea teritoriului în instituțiile de educație timpurie (nisipiere, bănci, mobilier stradal etc. ) Nu este vorba de lucrări de construcții. Licitațiile pentru reparații curente sau capitale se afectuează prin proceduri separate.
Date:
17 Aug 2021, 16:33
Question's name:
Caietul de sarcina
Question:
Bună ziua, dorim sa ne explicati cum sa intelegem faptul ca la vopsele doriti cutii la cantitate de la 2,8 pana la 3,0, astfel urmeaza ca spre exemplu la culoarea alba aveti nevoie de 605 cutii, astfel daca agentul economic propune cutii de 2,8 Kg veti accepta 1694 Kg, iar daca agentul va propune de 3.0 Kg va fi 1815 Kg, diferenta se priemste 121 de KG, si asta este la toata vopseaua din caiet, din cate ne dam seama ar fi corect de indicat cantitatea in KG si nu in cutii cu parametri intre 2,8 sau 3,0 , sau ne explicati Dvs matematica corecta. Daca vor fi cutii de 3 kG bingo se va achizitiona vopsea in plus , dar daca de 2.8 va fi in minus dar tot va merge, si iarasi cum credeti vor exista operatori economici care sa propuna vopsea de 3kg cu pret mai mic decat 2.8 ?
Answer (18 Aug 2021, 11:57):
Vopseaua este achziționată pentru necesitățile a 33 de instituții de educație timpurie. Din acest motiv, unitatea de măsură aleasă este la bucată (cutie). Și pentru a nu limita concurența, am indicat un interval indicat în kilograme. În plus, fiecare lot va fi supus licitației electronice cu trei runde, care presupune o scădere de preț. Este posibilă și situția pe care ați menționat-o: un preț mai mic pentru un volum mai mare.
Date:
18 Aug 2021, 13:23
Question's name:
Caietul de sarcina
Question:
buna ziua, raspunsurile Dvs nu sun la tema, alegeti doar ce va comvina Dvs sa raspundeti, in al doilea rand Aviz Sanitar care este emis la ziua de azi se poate de aruncat la WC, pentru ca ei nu sunt acreditati sa testeze metale grele in VOPSEA!!!
Answer (18 Aug 2021, 13:54):
Dacă nu sînteți de acord cu documentele emise de organele abilitate, rămîne să Vă adresați în instanțele pe care le considerați competente. Care răspuns nu V-a satisfăcut? În afară de păreri pline de emoții, nu ați făcut trimitere la articole relevante din legi sau hotărîri de Guvern, făcînd doar referințe generalizatoare.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK