Select the type of procedure
Commercial procurement
21042617
1
Enquiry period
with
02.08.2021 15:40
to 07.08.2021 09:00
to 07.08.2021 09:00
2
Bidding period
with
07.08.2021 09:00
to 13.08.2021 15:00
to 13.08.2021 15:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 154 900 MDL
Period of clarifications:
2 Aug 2021, 15:40 - 7 Aug 2021, 9:00
Submission of proposals:
7 Aug 2021, 9:00 - 13 Aug 2021, 15:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lotul 1
Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1
Lotul 2
Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4
Lotul 3
Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4
Lotul 4
Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3
Lotul 5
Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3
Lotul 6
Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1
Lotul 7
Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1
Lotul 8
Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2
Lotul 9
Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
2 Aug 2021, 15:40
Date modified
3 Aug 2021, 14:02
Achizitii.md ID
21042617
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Reparatie acoperisului la IET nr.149 str, Sadoveanu 4/4
Budget: 89000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Reparatie acoperisului la IET nr. 179 str. Sadoveanu 1
Budget: 72600.0 MDL
Active
Lot nr. 3 - Reparatie acoperisului la IET nr. 32 str.M. Sadoveanu 4/4
Budget: 72600.0 MDL
Active
Lot nr. 4 - Reparatie acoperisului la IET nr. 177 str. Voluntarilor, 14/3
Budget: 41250.0 MDL
Active
Lot nr. 5 - Reparatie acoperisului la IET nr. 212 str. M Spataru 3/1
Budget: 14025.0 MDL
Active
Lot nr. 6 - Reparatie acoperisului la IET nr. 197 str.M. cel Batran, 4/2
Budget: 379500.0 MDL
Active
Lot nr. 7 - Reparatie acoperisului la IET nr. 30 str. Zaqdnipru 7/1
Budget: 127050.0 MDL
Active
Lot nr. 8 - Reparatie acoperisului la IET nr. 184 str. M. Sadoveanu, 1
Budget: 169125.0 MDL
Active
Lot nr. 9 - Reparatie acoperisului la IET nr. 161 str. A. Russo 61/3
Budget: 189750.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
Date:
3 Aug 2021, 14:02
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
La pozitie RpCE01B in deviz de resurse este prezentat apa pentru mortare si betoane trebue se de punem pret
Answer (3 Aug 2021, 14:11):
Da, conform Devizului.
Date:
3 Aug 2021, 14:13
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
La caet de sarcini IET nr.179 in pozitiile RpCE01B si RpCI34 (1 strat) volum de metre este 75.5 m2-- e clar
Answer (3 Aug 2021, 14:23):
Da, corect.
Date:
3 Aug 2021, 14:25
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ce pret punem pentru apa?
Answer (3 Aug 2021, 14:27):
Prețul ca la persoane juridice
Date:
4 Aug 2021, 21:05
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Сum se repară un acoperiș în cantitate de 1251 m2 la demontarea numai 15 m2?
Answer (5 Aug 2021, 13:32):
Reparațiile se vor face conform caietele de sarcini
Date:
4 Aug 2021, 21:16
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Ce sa facem cu delaminari si bule pe acoperisul?
Answer (5 Aug 2021, 13:34):
delaminarile si bulele pe acoperis se repara conform tehnologiilor
Date:
4 Aug 2021, 21:32
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
De ce lipsește poziția la toate devizuri de fixare cu bandă a abutmentelor , pe cheltuiala cui se vor face reparațiile de anul viitor?
Answer (5 Aug 2021, 13:37):
în devizurile unde lipsește banda a abutmentelor membrana abutminoasă înveleste peretele vertical și orizontal
Date:
4 Aug 2021, 21:52
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Gradinita nr.197 demontarea numai 15 m2? ar trebui să fie cel puțin 10% din suprafața totală! Аceeași situație si in caetele de sarcini la gradinitei nr.30,32,161,179,184.Nu este nici o greșeală aici.?
Answer (5 Aug 2021, 13:37):
conform caietelor de sarcini
Date:
4 Aug 2021, 22:00
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
De ce lipsa pozitia demontarea glafurilor la toate caetele de sarcini? Daca este montarea!
Answer (5 Aug 2021, 13:40):
pozitia demontarea glafurilor lipsește deoarece ele lipsesc la moment si ele vor fii incluse la montare. Daca aveți posibilitatea va apropiati în instituțiile date pentru a vedea volumul de lucrari
Date:
6 Aug 2021, 12:53
Question's name:
Certificate ISO
Question:
Buna ziua.
Nu este necesar sa solicitati certificate ISO la volume mici de lucrari
Se limiteaza concurenta si nu este echitabil fata de Agentii Economici mici.
Answer (6 Aug 2021, 13:06):
Buna ziua, tinem să menţionăm că: conform estimărilor Organizaţiei Internaţionale de Muncă, spre exemplu în Europa mor anual în jur de 5.000 de persoane din cauza accidentelor de muncă şi în jur de 60.000 de persoane din cauza bolilor profesionale. Majoritatea acestor accidente şi boli pot fi prevenite, primul pas fiind identificarea pericolelor şi evaluarea factorilor de risc. Standardul ISO reflectă modul de organizare a operatorului economic în partea ce ține de domeniul sănătății și securității ocupaționale, iar acest fapt va asigura autoritatea contractantă că OE a depus maxim efort şi contribuţii în vederea prevenirii riscurilor şi evitării accidentelor la locul de muncă în vederea executării lucrărilor
Date:
6 Aug 2021, 13:46
Question's name:
Certificate ISO
Question:
Referitor la ISO 14001, noi nu producem nimic ca sa avem deseuri, nu avem nevoie de acest certificat
Answer (6 Aug 2021, 13:52):
Bună ziua! Vă informăm că, Certificatele ISO sunt emise de către organizații acreditate în domeniul certificării, în conformitate cu standardele europene, iar solicitarea acestora de către autoritatea contractantă are la bază prevederile art. 22, art. 23 și art. 24 din Legea nr. 131/2015 privind achizițiile publice, potrivit cărora în scopul verificării capacității tehnice și/sau profesionale a ofertanților/candidaților, autoritatea contractantă are dreptul de a solicita acestora, în funcție de specificul, de cantitatea și de complexitatea lucrărilor ce urmează să fie efectuate, informații referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune, în special pentru asigurarea controlului calității, informații referitoare la studiile, pregătirea profesională și calificarea personalului de conducere, precum și ale persoanelor responsabile pentru execuția lucrărilor. În această ordine de idei, autoritatea contractantă, pe lângă alte cerințe de calificare, solicită și respectarea standardelor de calitate, de mediu și de securitate și sănătate în muncă, deoarece existența și implementarea acestora dau dovadă de un sistem de management integrat, care oferă calitate, siguranță și eficacitate. Totodată, punctul 19 din Regulamentul privind achizițiile publice de lucrări, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 638 din 26.08.2020, stipulează că ”Autoritatea contractantă are dreptul de a stabili în documentația de atribuire condiții speciale de îndeplinire a contractului, prin care se urmărește obținerea unor efecte de ordin social sau în legătură cu protecția mediului și dezvoltării durabile”. În același Regulament, punctul 42 stipulează că ”stabilirea cerințelor minime de calificare rămâne la latitudinea autorității contractante, aceasta având obligația de a ține cont de complexitatea, volumul, durata, valoarea și natura contractului de achiziție publică de lucrări ce urmează a fi încheiat”. În acest context și luând în considerare cele menționate mai sus, precum și importanța, statutul, gradul de complexitate al obiectului supus reparației, autoritatea contractantă solicită ca cerințe obligatorii în vederea asigurării calității, siguranței și eficacității în realizarea obiectivului dat, dovada certificării ISO 9001 Sistemul de Management al calității lucrărilor, ISO 14001 Sistemul de Management al protecției mediului și ISO 45001 Sistemul de Management al siguranței și sănătății ocupaționale.
Date:
6 Aug 2021, 16:54
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Garantie pentru oferte al trebue se punem pentru fiecare lot separat?
Answer (6 Aug 2021, 16:58):
Poate fi una comuna
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK