1
Enquiry period
with 30.07.2021 14:05
to 09.08.2021 10:00
2
Bidding period
with 09.08.2021 10:00
to 19.08.2021 11:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 7 036 991,66 MDL
Period of clarifications: 30 Jul 2021, 14:05 - 9 Aug 2021, 10:00
Submission of proposals: 9 Aug 2021, 10:00 - 19 Aug 2021, 11:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Constructia sistemului de alimentare cu apa potabila a localitatilor comunei Agronomovca (satele Zazulenii Noi, Negurenii Noi, Agronomovca). Constructia retelelor de distributie si a turnului de apa.

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
3611, MOLDOVA, Ungheni, s.Agronomovca, s. Agronomovca
Web site
---
The contact person
Full name
Grosu Vasile
Contact phone
079280801
Purchase data
Date created
30 Jul 2021, 14:05
Date modified
3 Aug 2021, 17:14
Achizitii.md ID
21042545
CPV
45247130-0 - Lucrări de construcţii de apeducte
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae-apeduct.pdf duae-apeduct.pdf
Bidding Documents
DUAE
30.07.21 14:05
documentatia standard apeduct.signed.pdf documentatia standard apeduct.signed.pdf
Bidding Documents
Documentatia standard
30.07.21 14:05
anunt participare apeduct.pdf anunt participare apeduct.pdf
Bidding Documents
anunt de participare
3.08.21 17:14
Constructia sistemului de alimentare cu apa a satului Zazulenii Noi si satului Negurenii Noi, com. Agronomovca, r. Ungheni
Date:
1 Aug 2021, 11:56
Question's name:
Anuntul de participare
Question:
Care va fi garantia pentru oferta?
Answer (1 Aug 2021, 15:15):
Buna ziua! nu am solicitat garantie pentru oferta, doar garantia de buna executie - 5%.
Date:
3 Aug 2021, 15:37
Question's name:
Garanția de Bună execuție
Question:
care va fi forma garanției de bună execuție?
Answer (3 Aug 2021, 17:04):
La semnarea contractului va fi acceptata garantia de buna executie (5% din valoarea cu TVA) sub forma de contract trilateral (Banca/Autoritatea Contractanta/Antreprenor) cu retineri succesive din facturile partiale pentru situatiile de lucrari.
Date:
3 Aug 2021, 15:46
Question's name:
Intrebare
Question:
Ce informatii vom primi in urma vizitei obiectului si in baza carui normativ sau lege solicitati acest lucru? Multumim.
Answer (3 Aug 2021, 16:12):
Buna ziua! Vom anula punctul dat.
Date:
3 Aug 2021, 15:49
Question's name:
Intrebare
Question:
De ce contractul va fi valabil pina in anul 2025?
Answer (3 Aug 2021, 16:09):
Buna ziua! Lucrarile vor fi efectuate in baza fondurilor alocate de Fondul Ecologic National. Nu stim cind vom primi suma integrala, iar Proiectul este valabil pina in 2025.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.