1
Enquiry period
with 27.07.2021 16:24
to 29.07.2021 11:59
2
Bidding period
with 29.07.2021 11:59
to 03.08.2021 10:29
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 79 146,66 MDL
Period of clarifications: 27 Jul 2021, 16:24 - 29 Jul 2021, 11:59
Submission of proposals: 29 Jul 2021, 11:59 - 3 Aug 2021, 10:29

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de menținere, diagnostic, reparație a scanerelor, faxurilor, copiatoarelor, imprimantelor, multifuncționalelor și serviciilor de încărcare și menținere a cartușelor pentru anul 2021, Etapa II
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2025, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. N. Testemiteanu 29
Web site
---
The contact person
Full name
Aliona Grigoras
Contact phone
022403697
Purchase data
Date created
27 Jul 2021, 16:24
Date modified
28 Jul 2021, 11:59
Achizitii.md ID
21042422
CPV
50300000-8 - Servicii de reparare şi de întreţinere şi servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotică, pentru echipament de telecomunicaţii şi pentru echipament audiovizual
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Technical Specifications
caiet de sarcini
27.07.21 16:24
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
anunt de participare
28.07.21 11:45
anunt de participare.semnat.pdf anunt de participare.semnat.pdf
tenderNotice
Anunt de participare
28.07.21 11:47
tabel_oferta.xlsx
Evaluation Criteria
tabel oferta
28.07.21 11:50
tabel_oferta.xlsx
Bidding Documents
Tabel oferta FINAL
28.07.21 11:59
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.