1
Enquiry period
with 23.07.2021 17:33
to 06.08.2021 14:30
2
Bidding period
with 06.08.2021 14:30
to 10.08.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 000 000 MDL
Period of clarifications: 23 Jul 2021, 17:33 - 6 Aug 2021, 14:30
Submission of proposals: 6 Aug 2021, 14:30 - 10 Aug 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Servicii de elaborare a documentației de proiect pentru Platforma Industrială Multifuncțională în raionul Cimișlia

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt, 134
Web site
---
The contact person
Full name
Egor Russu
Contact phone
+373 79722282
Purchase data
Date created
23 Jul 2021, 17:33
Date modified
4 Aug 2021, 14:24
Achizitii.md ID
21042320
CPV
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnică pentru construcţia de lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
DUAE
23.07.21 17:33
declarația privind beneficiarii finali.docx
Bidding Documents
23.07.21 17:33
f3.6_declataria privind conduita etica.docx
Bidding Documents
23.07.21 17:33
caietul de sarcini.pdf caietul de sarcini.pdf
Bidding Documents
27.07.21 17:10
ds_lucrari_new.docx
Bidding Documents
2.08.21 13:37
f4.2 specificații_de_pret.docx
Bidding Documents
2.08.21 13:46
Date:
27 Jul 2021, 20:43
Question's name:
Defalcarea pe loturi
Question:
Buna ziua solicitam sa defalcati pe loturi proiectarea si supravegherea intrucat sunt activitati distincte cu sume si termene de implementare diferite.
Answer (28 Jul 2021, 09:19):
Bună ziua, Vă atenționăm că conform Ordinului Ministerului Finanțelor Nr. 69 din 07.05.2021, art. 13 - În cazul achizițiilor de servicii de proiectare, proiectanţii de construcţii sunt obligaţi să exercite supravegherea de autor pe tot parcursul execuției lucrărilor, deasemenea în docuentația standard al aceluiași ordin, anexa în documentația de atribuire, Anexa 26, contractul-model a serviciilor de proiectare, este specificat clar obligațiile proiectantului inclusiv a supravegherii de autor. Avind in vedere cele menționate mai sus cât și experiența relevantă în plasarea anunțurilor pe platforma achizitii.md, cu referire la servicii de proiectare, care denotă faptul că defalcarea pe loturi provoacă tensiune și neîntelegere între ofertanți, deorece platforma nu permite sumarea loturilor, sa decis plasarea serviciilor in forma existentă. În cazul in care aveți nevoie de explicații aditionale cu referire la subiectul dat, puteți să ne contactați la nr de telefon afișat pe platforma.
Date:
28 Jul 2021, 13:10
Question's name:
Defalcarea pe loturi
Question:
Urmare acestei proceduri de achizitie se incheie 2 contracte unul pe proiectare si unul pe supraveghere?
Answer (28 Jul 2021, 16:09):
Nu, se va incheia un contract, modelul contractului îl găsiți în documentația standard, anexată la procedura de achiziție, anexa 26, pagina 59
Date:
28 Jul 2021, 19:37
Question's name:
Metoda și condiții de plată
Question:
Ce metoda și condiții de plată vor fi?
Answer (29 Jul 2021, 09:30):
Bună ziua, Metoda și condițiile de plată sunt descrise în contractul model, anexa 26, pagina 59 din Documentația standard, anexată la această procedură de achiziții publice, unde se stipulează: I etapă – predarea proiectului integral până la primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați - (30 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației; II etapă – predarea proiectului integral după primirea avizului pozitiv al Î.S.”Serviciul de Stat pentru Verificarea și Expertizarea Proiectelor și Construcțiilor”, sau după caz a altor verificatori licențiați – (70 %) ……., inclusiv TVA, conform Specificației.
Date:
1 Aug 2021, 18:31
Question's name:
Clarificare
Question:
1) Conform informatiei din cadastru, terenul cu nr. 2901321.001 are o suprafața de 40 ha, in timp ce potrivit pct. 5 din caietul de sarcini platforma va avea 10 ha, astfel atasati va rog planul cu hotarele PIM Cimișlia. 2) La fel rugam sa publicati si studiul geo. 3) In apropiere de locatia data exista sistem centralizat de alimentare cu apa si canalizare?
Answer (2 Aug 2021, 13:53):
Bună ziua, La solicitarea Dvs. Planul Geomentric a fost anexat la documentația de atribuire, cît privește intrebarea ce ține de alimentarea de apă și canalizare, acestea sunt descrise în caietul de sarcini.
Date:
4 Aug 2021, 11:38
Question's name:
Explicatie
Question:
Explicati va rog necesitatea prezentarii dovezii detinerii sumei de 70 % din valoarea viitorului contract.
Answer (4 Aug 2021, 13:16):
Bună ziua, Având în vedere valoarea estimată pentru serviciile solicitate, complexitatea serviciilor de proiectare, termenii de implementare atât a serviciilor de proiectare cât și a proiectului în întregime, precum și modalitatea de plată (indicată în modelul de contract din documentația standard anexată), această condiție a fost înaintată pentru a ne asigura că ofertantul dispune de resurse minime necesare pentru plata echipei antrenate în executarea documentației de proiect și excluderea situațiilor potențiale de tergiversare a termenilor de prestare a serviciilor.
Date:
4 Aug 2021, 13:47
Question's name:
Scrisoare
Question:
Faceti va rog publica scrisoarea Primăriei or. Cimișlia nr.65 din 18.02.2021 despre destinațiile industriale propuse în cadrul PIM.
Answer (4 Aug 2021, 14:21):
Bună ziua, Anexam această scrisoare după cum ați solicitat, sperăm să vă fie de folos. Rugăm respectuos pe viitor să adresați solicitările și/sau clarificările din timp și evitarea postării lor în ultimul minut ceia ce duce la suspendarea tenderului, iar ulterior la modificarea termenilor.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.