Select the type of procedure
Commercial procurement
21042015
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
104 195 MDL
Period of clarifications:
16 Jul 2021, 15:46 - 28 Jul 2021, 9:00
Submission of proposals:
28 Jul 2021, 9:00 - 9 Aug 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Materiale pentru instalaţii de apă, canalizare și pentru instalații de încălzire - REPETAT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
16 Jul 2021, 15:46
Date modified
9 Aug 2021, 9:00
Achizitii.md ID
21042015
MTender ID
CPV
44115200-1 - Materiale pentru instalaţii de apă şi canalizare şi materiale de încălzire
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - 6.Scaunul p-u WC cu capac (albă)
Budget: 1500.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - 17.Plinta pt baie alba h-5cm L-2m
Budget: 450.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 5 - 21.Tros flexibil pt deastup tevi de canaliz. d-10
Budget: 4050.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 8 - 1.Amestecator pt chiuveta din inox 1.2 kg
Budget: 16000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 11 - 11.Furtun pt amestecator 1/2 manson d-10mm
Budget: 8000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 12 - 16.Masina de slefuit 2.2-2.6wt d-230 spind M14
Budget: 3000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 13 - 5.Filtru de chiuvetă,D-6.5cm,d orificiu 3mm,inox
Budget: 2000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 14 - 4.Caucuc tehnic p-u garnituri gr.2mm
Budget: 255.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 15 - 18.Pînza pt metal M-25*6 L-300mm
Budget: 150.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 16 - 24.Profil patrat 40*40*2.5 mm
Budget: 1200.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 18 - 7.Sticla lichid ( Na2O(SiO2)n )
Budget: 200.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 19 - 2.Amestecător p-u lavoar(latuni,cartuș ceramic)1,2kg
Budget: 30000.0 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 21 - 3.Amestecator pt dus cu catrigi 1.5 kg
Budget: 9000.0 MDL
Purchase has not taken place
Date:
16 Jul 2021, 16:00
Question's name:
Conditiile si atasarea afata de ofertanti
Question:
2. Termeni şi condiţii de livrarea comandă, după necesităţi, ... în termen de 2 zile dupa efectuarea comenzii
3. Preţul şi condiţii de plată ... Prin transfer în termen de 90 zile după prezentarea facturii.
Cu asa condiții așteptați sănătoși oferte...
Am participat la achiziție cu Dvs, mai înainte, si este contract înregistrat la trezorerie, si nu a fost nici de un bănuț comandate bunuri...
Succese.
Answer (16 Jul 2021, 16:14):
Cerințele au fost înaintate conform prevederilor legislației în vigoare, cu respectarea principiilor de reglementare a relațiilor privind achizițiile publice și anume: utilizarea eficientă a banilor publici și minimizarea riscurilor autorității contractante, transparența achizițiilor publice, asigurarea concurenței, tratamentului egal, imparțialității și nediscriminării tuturor ofertanților. Va rugam sa va conformati si sa participati. Multumim !
Date:
16 Jul 2021, 16:21
Question's name:
Conditii
Question:
Comanda sa fie livrata in termen de 2 zile, dar achitarea dupa jumate de an, daca luam zile lucratoare...
Mulțumim de invitație, dar nu. :)
Answer (16 Jul 2021, 16:26):
Alegerea va apartine!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK