Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.07.2021 18:30
to 19.07.2021 04:00
to 19.07.2021 04:00
2
Bidding period
with
19.07.2021 04:00
to 22.07.2021 04:00
to 22.07.2021 04:00
3
Auction
with
23.07.2021 14:00
to 23.07.2021 15:00
to 23.07.2021 15:00
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 476 381,87 MDL
Period of clarifications:
14 Jul 2021, 18:30 - 19 Jul 2021, 4:00
Submission of proposals:
19 Jul 2021, 4:00 - 22 Jul 2021, 4:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
Subscribe impossible
during the period Evaluation
a) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri “Albatros” din mun. Chișinău str. Trandafirelor 39-2, ap. 21
b) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Start”din mun. Chișinău, str. Alba Iulia , 122
c) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Speranța”str. Podul Înalt, 22
d) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Atlet” Str M.Basarab 5/5
e) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Fantastic-Amicii” str.Gh.Asachi 49, scara 1
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
14 Jul 2021, 18:30
Date modified
15 Jul 2021, 15:40
Achizitii.md ID
21041918
MTender ID
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Fantastic-Amicii” str.Gh.Asachi 49, scara 1
Budget: 220380.48 MDL
Purchase has not taken place
Lot nr. 2 - Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Speranța”str. Podul Înalt, 22
Budget: 13585.89 MDL
Active
Lot nr. 3 - Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Atlet” Str M.Basarab 5/5
Budget: 615286.7 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
documentația standard 2021_lucrari modificat.semnat.pdf
documentația standard 2021_lucrari modificat.semnat.pdf
Bidding Documents
14.07.21 18:30
anunț de participare 01.07.2021.pdf
anunț de participare 01.07.2021.pdf
Bidding Documents
14.07.21 18:30
duae la 5 centre de minori.semnat.pdf
duae la 5 centre de minori.semnat.pdf
Bidding Documents
14.07.21 18:30
caiet de sarcini 5 centre de minori.semnat.pdf
caiet de sarcini 5 centre de minori.semnat.pdf
Bidding Documents
14.07.21 18:30
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK