1
Enquiry period
with 14.07.2021 18:30
to 19.07.2021 04:00
2
Bidding period
with 19.07.2021 04:00
to 22.07.2021 04:00
3
Auction
with 23.07.2021 14:00
to 23.07.2021 15:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 1 476 381,87 MDL
Period of clarifications: 14 Jul 2021, 18:30 - 19 Jul 2021, 4:00
Submission of proposals: 19 Jul 2021, 4:00 - 22 Jul 2021, 4:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

a) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri “Albatros” din mun. Chișinău str. Trandafirelor 39-2, ap. 21
b) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Start”din mun. Chișinău, str. Alba Iulia , 122
c) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Speranța”str. Podul Înalt, 22
d) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Atlet” Str M.Basarab 5/5
e) Lucrări de reparații curente a Centrului Comunitar pentru Copii și Tineri ”Fantastic-Amicii” str.Gh.Asachi 49, scara 1

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Vlahuta, 3
Web site
---
The contact person
Full name
Marina Gordilă
Contact phone
079928201
Purchase data
Date created
14 Jul 2021, 18:30
Date modified
15 Jul 2021, 15:40
Achizitii.md ID
21041918
CPV
50800000-3 - Diverse servicii de întreţinere şi de reparare
Type of procedure
Request price offers (services)
Award criteria
The best price-quality ratio
Funding sources
Documents of the procurement procedure
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.