Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
24.06.2021 09:30
to 26.06.2021 09:24
to 26.06.2021 09:24
2
Bidding period
with
26.06.2021 09:24
to 30.06.2021 09:23
to 30.06.2021 09:23
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
400 000 MDL
Period of clarifications:
24 Jun 2021, 9:30 - 26 Jun 2021, 9:24
Submission of proposals:
26 Jun 2021, 9:24 - 30 Jun 2021, 9:23
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Gaz natural comprimat (CNG)
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2032, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Sarmizegetusa, 51
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
24 Jun 2021, 9:30
Date modified
25 Jun 2021, 9:24
Achizitii.md ID
21041165
MTender ID
CPV
09100000-0 - Combustibili
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
declaratie.doc
Bidding Documents
Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi
24.06.21 09:30
anunt de participare gaz modificat .pdf
anunt de participare gaz modificat .pdf
Documents history
-
anunt de participare gaz modificat .pdf
anunt de participare gaz modificat .pdf
ID: a9574aa6-83b2-4344-8b4f-b8befc030a07
Bidding Documents
-
anunt de participare gaz(cng).pdf
anunt de participare gaz(cng).pdf
ID: a9574aa6-83b2-4344-8b4f-b8befc030a07
Bidding Documents
Bidding Documents
Anunț de participare
25.06.21 09:24
Date:
24 Jun 2021, 17:08
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Bună ziua!
Vă rugam sa clarificati urmatoarele:
1. Va rugam să corectați sau sa clarificati, anume care acte sunt necesare de a fi prezentate conform pct.15 subpunctele 4, 5, 10 (tabel) din anuntul de participare.
Menționăm că gazele naturale comprimate sunt un bun/produs specific și la care menționăm faptul că documentul care confirmă calitatea și componența este – Pașaportul gazului!. Astfel, urmează a fi prezentat Pașaportul gazului ?
2. Conform cerintei din pct.15 subpunctul 7(tabel) din anuntul de participare, operatorii economici urmeaza sa prezinte lista statiilor de alimentare cu GAZ(GNC) amplasate la distanța nu mai mare de cît 3 km de la adresa mun. Chișinău, str. Sarmisigetusa 51.
Astfel, va rugăm să clarificati dacă vor fi respinse (și nea admise la etapa evaluării ofertelor) ofertele de pret a operatorilor economici care nu au în gestiune vreo statie de alimentare cu GAZ(GNC) amplasate la distanța nu mai mare de cît 3 km de la adresa mun. Chișinău, str. Sarmisigetusa 51.
3. Va rugăm sa clarificati dacă documentul solicitat conform pct.15 subpunctul 8(tabel) din anuntul de participare, este Garanția pentru ofertă !
Totodată vă rugăm să indicați cuantumul % Garanției pentru ofertă.
4. Vă rugăm să clarificați cerinta din pct.15 subpunctul 5(din tabel) din anuntul de participare. Anume care act urmeaza a fi prezentat? - Licența de activitate privind furnizarea gazelor naturale comprimațe. Deoarece autorizatia de functiaonare se elibereza de Primăria pentru fiecare punct per unitate.
Answer (25 Jun 2021, 08:39):
Bună dimineața, la întrebările Dvs. vă putem comunica următoarele
1. Beneficiarul va accepta orice documente care confirmă calitatea bunurilor.
2. Beneficiarul va examina toate ofertele depuse, inclusiv și cele ale căror stații sunt amplate și la alte distanțe decît cele solicitate.
3. Cuantumul garanției pentru ofertă este de 1%, aceasta poate fi transferată pe contul beneficiarului conform următoarelor rechizite bancare
Î.M. “Parcul urban de autobuze” , Cod fiscal: 1004600054327, Banca: BC „Moldindconbank” SA, fil. Dacia, mun. Chișinău, Cont de decontare: MD17ML000000002251308233, Codul băncii: MOLDMD2X308, Cod TVA: 0300138
4. Ofertantul va anexa ambele acte Licența de activitate și Autorizația de funcționare pentru stația de alimentare propusă
În scurt timp beneficiarul va face toate modificările menționate în caietul de sarcini.
Date:
25 Jun 2021, 09:24
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
1. Pasaportul gazului - va indeplini cerinteledin pct.15 subpct 4,6,10(table) al anuntului de participare, in cazul in care acest document confirma calitatea/componența gazului ?
2. Va rugam sa confirmati daca acceptati conform pct.15 subpct 8, forma garantiei pentru ofertă de tip - GARANTIE PENTRU OFETĂ emisa de o bancă din RM.
Answer (25 Jun 2021, 09:32):
Bună ziua, la întrebările Dvs. vă putem comunica următoarele 1. Beneficiarul va accepta documente care confirmă calitatea bunurilor (Pasaportul gazului ect.) 2. Garanţia pentru ofertă prin transfer la contul autorităţii contractante,conform următoarelor date bancare: Beneficiarul plăţii: Î.M. “Parcul urban de autobuze”, Codul fiscal: 1004600054327, Denumirea Băncii: BC „Moldindconbank” SA, fil. Dacia, mun. Chișinău, Cont IBAN: MD17ML000000002251308233, cu nota “Pentru garanţia pentru ofertă la procedura de achiziție publică nr. ____ din _______”
Date:
25 Jun 2021, 11:39
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Ofertatul desemnat câstigător va prezinta declarația pe proprie răspundere…. către cine (care institutie concret) ? în ce formă - suport de hirtie sau email ? și pe care adresă ?
Answer (25 Jun 2021, 12:13):
Bună ziua, la întrebările Dvs. vă putem comunica următoarele Ofertantul/ofertantul asociat desemnat câștigător este obligat de a completa și prezenta declarația cu privire la beneficiarii efectivi în conformitate cu Ordinul ministrului finanțelor nr. 145/2020 cu privire la aprobarea Declarației privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activități ale unei organizații sau grupări criminale, pentru corupție, fraudă și/sau spălare de bani.
Se acceta declarația în forma electronica , ofertantul/ofertantul asociat desemnat caștigător va prezenta declarația autoritatii contractante și Agentiei Achizitii Publice
ORDIN MF Nr. 69
din 07-05-2021 cu privire la aprobarea Documentației standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrăriPublicat : 18-06-2021 în Monitorul Oficial Nr. 147-151 art. 658
Date:
25 Jun 2021, 14:15
Question's name:
Solicitare clarificări
Question:
Va rugam să dați clarificări clare si fara ambiguităti, către toți ofertanții.
Conform căror reglementari (legi, hotarire, regulament), beneficiarul organizeaza procedura de achizitii in cauza ?
În baza carui temei ofertantul se va conduce de Ordinul ministrului finanțelor nr. 145/2020, dacă procedura respectivă nu se desfășoară conform Legii nr.131/2015 privind achiziţiile publice. La fel, Ordinul MF cu nr. 69 din 07-05-2021 se referă la achiziții de lucrări, dar nu bunuri (astfel, nu se referă la prezenta cauză) !
Answer (25 Jun 2021, 23:12):
La solicitarea dvs. vă comunicăm că procedura respectivă se desfășoară în conf. cu Regulamentul privind procedurile de achiziție a bunurilor, lucrărilor și serviciilor utilizate în activitatea Î.M PUA aprobat prin Ordinul Î.M PUA cu nr. 343 din 20.12.2020
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK