1
Enquiry period
with 21.06.2021 15:38
to 01.07.2021 15:30
2
Bidding period
with 01.07.2021 15:30
to 15.07.2021 15:30
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 2 860 000 MDL
Period of clarifications: 21 Jun 2021, 15:38 - 1 Jul 2021, 15:30
Submission of proposals: 1 Jul 2021, 15:30 - 15 Jul 2021, 15:30

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

- Calculatoare desktop
- Laptopuri

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd.Ștefan cel Mare și Sfânt,83
Web site
---
The contact person
Full name
Ruxandra Macari
Contact phone
373 689 32 878
Purchase data
Date created
21 Jun 2021, 15:38
Date modified
24 Jun 2021, 16:29
Achizitii.md ID
21041065
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Laptopuri
Budget: 300000.0 MDL
Active
Lot nr. 2 - Calculatoare desktop
Budget: 2560000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.doc
Bidding Documents
21.06.21 15:38
caiet de sarcini.pdf caiet de sarcini.pdf
Bidding Documents
21.06.21 15:38
documentatia standard.docx
Bidding Documents
21.06.21 15:38
anunt de participare.pdf anunt de participare.pdf
tenderNotice
24.06.21 16:29
Calculatoare desktop
Date:
21 Jun 2021, 15:58
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta iclusiv pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament (anexa 1B), rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de nr. pentru ofertanti. Multumim anticipat
Answer (21 Jun 2021, 16:24):
Anuntul de participare a fost suplinit cu acest punct.
Date:
22 Jun 2021, 11:52
Question's name:
Prezentarea Garantiei pentru oferta la sediul institutiei
Question:
Buna ziua. Va rugam sa explicati ce aveti in vedere prin sintagma indicata la modalitatea de prezentare a garantiei pentru oferta, atunci cind solicitati ”SA FIE PREZENTAT LA SEDIUL INSTITUTIEI”. Cind? Cum? De ce?
Answer (22 Jun 2021, 13:02):
Solicitam ca Garantia bancara pentru oferta sa fie prezentata in original la sediul insitutiei, pina la finalizarea licitatiei
Date:
22 Jun 2021, 14:12
Question's name:
Răspuns (22 iun 2021, 13:02):
Question:
Ce subintelegeti exact prin finalizarea licitatiei?
Answer (22 Jun 2021, 14:27):
data de 15 iulie 2021, ora 15:30
Date:
22 Jun 2021, 14:47
Question's name:
Răspuns (22 iun 2021, 14:27):
Question:
Situatie absolut inadmisibila! Rugam sa ne indicati articolul din Lege conform caruia solicitati in asa mod garantia bancara pentru oferta. Toate documentele se incarca in format electronic pe platforma pina la data limita (15 iulie 2021, ora 15:30). Apoi, dupa deschiderea ofertelor, conform prevederilor din DUAE, solicitati prezentarea in decurs de 3 zile lucratoare, a documentelor care va intereseaza, fizic, in format hirtie. Se vede ca Primaria Chisinau are reguli personale de organizare si petrecere a concursurilor de achizitie! Toti actorii antrenati in procesul de achizitie sunt obligati sa respecte prevederile Legii nr.131 privind achizitiile publice. Rugam sa faceti corectarile de rigoare in Anuntul de Participare, astfel documentatia standard va fi contestata la ANSC
Answer (24 Jun 2021, 16:29):
Este modificat Anuntul de participare!
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.