1
Enquiry period
with 21.06.2021 15:19
to 11.07.2021 10:40
2
Bidding period
with 11.07.2021 10:40
to 23.07.2021 12:11
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 2 987 970 MDL
Period of clarifications: 21 Jun 2021, 15:19 - 11 Jul 2021, 10:40
Submission of proposals: 11 Jul 2021, 10:40 - 23 Jul 2021, 12:11
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August1989, 100
Web site
---
The contact person
Full name
Oxana Teleman
Contact phone
+31379930300
Purchase data
Date created
21 Jun 2021, 13:54
Date modified
6 Jul 2021, 15:31
Estimated value (without VAT)
2 987 970 MDL
Achizitii.md ID
21041055
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 31 August1989, 100
Contract period
27 Jul 2021 08:00 - 31 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.” CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
biblioteca lomonosov. caiet de sarcini (2).zip
Bidding Documents
21.06.21 15:19
documentatia_standard_lucrari (2).docx
Bidding Documents
21.06.21 15:19
duae.doc
Bidding Documents
21.06.21 15:19
anunt de participare modificat.pdf anunt de participare modificat.pdf
tenderNotice
28.06.21 15:53
Lot documents
documentatia_standard_actualizata.docx
6.07.21 15:29
anunt de participare modificat.pdf
6.07.21 15:29
duae nou actualizat.doc
6.07.21 15:29

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Fabianca

Normalized price: 2 487 403,57 MDL
Status: Cancelled
Reason: The bid is abnormally low
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

NETLINK-GRUP SRL

Normalized price: 2 584 594,15 MDL
Status: Winner
Reason: cel mai bun raport calitate-cost
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SC MIHCONS PLUS

Normalized price: 2 788 582,33 MDL
Status: Cancelled
Reason: Other grounds for rejecting the offer
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
4
Participant(s) name(s):

VERILARPROIECT

Normalized price: 3 058 595,67 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Date:
25 Jun 2021, 16:32
Question's name:
Criterii de evaluare
Question:
Vă rog să explicați criteriile de evaluare.
Answer (28 Jun 2021, 09:00):
Criteriile de eligibilitate și intelegere specifică a acestui obiect din partea OE constituie o pondere de 60% și prețul - 40 %
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Date:
28 Jun 2021, 13:06
Question's name:
Criterii de evaluare
Question:
În conformitate cu art. 26 alin. (12) din Legea nr. 131/2015, ponderea minimă a elementului de preț în achizițiile de lucrări e 80%. Iar conform alin. 10 Autoritatea contractantă precizează în documentația de atribuire ponderea relativă pe care o acordă fiecărui factor de evaluare, precum și algoritmul de calcul sau metodologia concretă de punctare care se aplică pentru determinarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic. Astfel, vă rugăm să modificați corespunzător criteriul de evaluare ca să corespundă normelor legale citate.
Answer (28 Jun 2021, 15:54):
au fost efectuate modificarile necesare
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Date:
28 Jun 2021, 16:37
Question's name:
Durata executării contractului
Question:
Conform Fișei de Date a Achiziției la pct. 4.5 termenul de executare a lucrărilor este de un an, pe cînd în anunțul de participare la pct. 11 este indicată executarea pînă la sfîrșitul anului 2022 (ceea ce constituie, aproximativ un an jumate). Clarificați vă rog care este totuși termenul de executare.
Answer (29 Jun 2021, 09:14):
termenul de executare il indica ofertantul in formularul atasat la documentatia standard. Formal contractul va fi trecator pentru anul bugetar urmator pentru a asigura finantarea in intregime. Limitul pentru acest an este de aproximativ 2 500 000 lei (inclusiv TVA)
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Date:
28 Jun 2021, 16:44
Question's name:
Laborator de încercări
Question:
Vă rugăm să eliminați cerința nr. 7 de la pct. 15 din caietul de sarcini privind prezentarea accesul la laborator de încercări, întrucît materialele de construcție procurate de la producători sunt supuse testărilor și corespund cerințelor de conformitate, iar efectuarea unor teste nu este necesar conform obiectului achiziției în cauză.
Answer (29 Jun 2021, 09:14):
indicati la necesitate
„Finalizarea lucrărilor de reparație a Bibliotecii ” M. Lomonosov” din bd. Dacia, nr. 4, mun. Chișinău.”
Date:
28 Jun 2021, 18:53
Question's name:
termenul de depunere a ofertelor
Question:
Vă rugăm să prelungiți cu cel puțin două săptămîni termenul de depunere a ofertelor, întrucît caietul de sarcini este foarte complex și în termenul oferit nu este posibil de elaborat devizele de cheltuieli în mod corespunzător.
Answer (29 Jun 2021, 09:20):
termenul a fost prelungit
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications