1
Enquiry period
with 18.06.2021 15:50
to 02.07.2021 12:03
2
Bidding period
with 02.07.2021 12:03
to 14.07.2021 10:03
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 333 333,33 MDL
Period of clarifications: 18 Jun 2021, 15:50 - 2 Jul 2021, 12:03
Submission of proposals: 2 Jul 2021, 12:03 - 14 Jul 2021, 10:03

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Lucrări de reparație a încăperilor, blocului M,
etajul 3 în incinta IP CREPOR,
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Romană, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Calestru Alina
Contact phone
022263130
Purchase data
Date created
18 Jun 2021, 15:50
Date modified
30 Jun 2021, 12:03
Achizitii.md ID
21041012
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
duae_ro_0 (1).doc
Bidding Documents
DUAE
18.06.21 15:50
anunt de participare (4).docx
Bidding Documents
ANUNT DE PARTICIPARE
25.06.21 11:35
documentatia de atribuire.docx
Bidding Documents
DOCUMENTAȚIA DE ATRIBUIRE
25.06.21 14:12
caiet de sarcini (3).docx
Bidding Documents
CAIET DE SARCINI
30.06.21 12:03
Date:
24 Jun 2021, 14:05
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Compartimentul incalzire, P.11, P.14, FITING-40%, este nevoie de coeficient K, sau deja constituie 40% din volumul tevii ?
Answer (24 Jun 2021, 15:10):
Buna ziua. Deja constituie 40% din volumul tevii. Rugăm sa delegati, un specialist calificat în domeniul construcțiilor să viziteze şi să examineze amplasamentul lucrării sau obiectul supus proiectării, inclusiv împrejurimile, şi să obţină toate informaţiile care pot fi necesare în vederea elaborării ofertei.
Date:
29 Jun 2021, 09:41
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 1, poz.13 - 64,3 m2, dar trebuie să fie 63,4 m2 - corectați vă rog.
Answer (29 Jun 2021, 10:03):
Buna ziua. Caiet sarcini modificat.
Date:
29 Jun 2021, 09:45
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 1, poz.15 prevede grosime 10 mm, dar după caiet de sarcini 15 mm, aplicăm k=1,5 ?
Answer (29 Jun 2021, 10:04):
Buna ziua. Caietul de sarcini a fost modificat.
Date:
29 Jun 2021, 10:38
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 1, poz.31 - precizați vă rog cu sau fără plăci termoizolante.
Answer (29 Jun 2021, 10:45):
Buna ziua. Caiet de sarcini 1, poz.31 - fără plăci termoizolante.
Date:
29 Jun 2021, 11:49
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 1, poz.4 - ВH32-3/100 și poz.7 - ВА47-29/3/С10A la montare sunt date, dar ca utilaj nu sunt. Poz.14 - ВА47-29/1/B10A în utilaj este, dar la montare nu sunt. Clarificați vă rog.
Answer (29 Jun 2021, 12:54):
Buna ziua. Pentru pozitia 4 este necesara doar montarea. Poz 7 ВА47-29/3/С10A modificat în ВА47-29/3/B10A
Date:
29 Jun 2021, 13:15
Question's name:
Buna ziua
Question:
29 iun 2021, 11:49 - pardon, Caiet de sarcini 3
Answer (29 Jun 2021, 13:19):
Caiet de sarcini incarcat in SIA RSAP
Date:
29 Jun 2021, 14:17
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
solutii arhitecturale pozitia 12 putei sa va uitati mai atent este necesar sa aplicam coeficienti?
Answer (29 Jun 2021, 14:25):
Conform caietului de sarcini.
Date:
29 Jun 2021, 14:29
Question's name:
Clarificari
Question:
Buna ziua ! spuneti va rog daca am omis sedinta de informare obligatorie la data de 29.06.2021 cand ne mai putem apropia, data ora?
Answer (29 Jun 2021, 14:43):
Buna ziua. Termenul limita pentru vizitarea obiectivului si examinarea amplasamentului este , miercuri, 30 iunie, 2021 ora 10.00. la sediul IP CREPOR, str. Romana 1. Persoanele calificate in domeniul constructiilor ;i interesate de obiectul achizi'iei sunt asteptate.
Date:
29 Jun 2021, 15:02
Question's name:
Documentatia
Question:
Poz.18-29 Angajament terț susținător financiar Angajament privind susținerea tehnică și profesionalăa ofertantului/grupului de operatori economici Declarație terț susținător tehnic Declarație terț susținător profesional. In ce caz se indeplinesc aceste anexe? este necesar de a indeplini obligatoriu aceste anexe ?
Answer (29 Jun 2021, 15:32):
In conformitate cu Ordinul nr. 69 din 07.05.2021 cu privire la Documentatia standard pentru realizarea achizițiilor publice de lucrari
Date:
30 Jun 2021, 10:26
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
deviz Solutii Arhitecturale, poz. 17 IzF06A - indicati va roc receta pentru resurse
Answer (30 Jun 2021, 10:29):
Conform NCM
Date:
30 Jun 2021, 11:47
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 6 - Sistemul de paza - poz.15 - 12.32 100m la montare, dar ca material poz.16+17=287+145=432 m. Poz.20 U.M. kg, dar în normative t. Caiet de sarcini Ventilare tot are numărul de ordine 6. Corectați vă rog.
Answer (30 Jun 2021, 12:01):
Buna ziua. Caiet de sarcini modificat. Va multumim
Date:
30 Jun 2021, 14:48
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua, in cait de sarcini 7 Ventilare, in utilaj Filtru de aer 3buc dain in montare 2buc, atenuator de zgomot (sumoglusiteli) in utilaj 3buc dar in montare 7buc, revizuiti va rog, multumesc
Answer (30 Jun 2021, 14:52):
Buna ziua. Conform caietului de sarcini.
Date:
1 Jul 2021, 18:05
Question's name:
Caietul de sarcini
Question:
Buna ziua, daca nu am reusit sa vizitam obiectul, spuneti va rog cind se poate si la ce ora se poate vizitat, va multumesc.
Answer (1 Jul 2021, 19:34):
Conform anuntului...
Date:
1 Jul 2021, 22:45
Question's name:
Solicitare in MOD RESPECTABIL fata de autoritatea contractanta !!
Question:
Solicitam respecuos un raspuns CLAR si COMPETENT, in temeiul LP 131/15 art1, documentaţie de atribuire – document care cuprinde cerinţele, criteriile, regulile şi alte informaţii necesare pentru a asigura operatorilor economici o informare completă, corectă şi explicită cu privire la cerinţele sau elementele achiziţiei, obiectul contractului şi modul de desfăşurare a procedurii de atribuire, inclusiv specificaţiile tehnice ori documentul descriptiv, condiţiile contractuale propuse, formatele de prezentare a documentelor de către ofertanţi/candidaţi, informaţiile privind obligaţiile generale aplicabile; ---- si nu raspundeti cu copy-paste,rog sa atrageti atentia in Legea 131 la cuvintele..o informare completă, corectă şi explicită ....
Answer (2 Jul 2021, 08:39):
Orice operator economic interesat are dreptiul de a solicita clarificări privind documentatia de atribuire, iar autoritatea contractantă are obligația de a răspunde în mod clar, complet si fara ambiguități. Va rog să concretizati clarificarea...
Date:
2 Jul 2021, 10:55
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini 7 Ventilare la utilaj filtre (poz.14, 16, 18) 3 buc., la montare poz.28 - 2 buc.; aparat de zgomot (poz.20, 21, 22) - 3 buc. la utilaj, dar la montare (poz.29, 30) 7 buc. Corectați vă rog.
Answer (2 Jul 2021, 11:03):
Regulile privund descrierea bunurilor, lucrărilor și serviciilor sunt prevăzute la art. 37 la Legii 131/2021. Caietul de sarcini elaborat conform necesităților AC
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.