Public procurement
21040839
Lotul 2: Extinderea termenului de garanție și de subscriere de securitate pentru echipamentele de securitate a rețelei LAN FortiGate
Status
Purchase has not taken place
Estimated value without VAT
190 000 MDL
Period of clarifications:
15 Jun 2021, 16:53 - 25 Jun 2021, 11:00
Submission of proposals:
25 Jun 2021, 11:00 - 9 Jul 2021, 11:00
Auction start date:
will not be used
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Tip: Extinderea termenului de garanție și de subscriere pentru echipamentele de securitate a rețelei LAN FortiGate 300D procurate în anul 2017.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanţie și de subscriere de securitate cu producătorul echipamentului pentru 12 luni (05.09.2021-04.09.2022) pentru echipamente de securitate a rețelei LAN FortiGate 300D Bundle cu datele de referință: n/s: FGT3HD3916801108, FGT3HD3916801286
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă trebuie să include minim următoarele:
- Support Service: înlocuirea/reparație echipamentului în caz de defecțiune hardware; suport tehnic din partea producătorului 24 x 7; update firmware versiuni minore și majore, acces continuu la portalul de suport;
- FortiGuard Security Subscription Services: update-uri automate de semnături de securitate pentru îndeplinirea tuturor funcționalităților inclusiv Anti-Virus, IPS, Web Filtering, AntiSpam.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte, până la 06.09.2021, un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din suma serviciilor confirmate cu întârziere.
Cerințe: Serviciile urmează a fi prestate în baza prelungirii contractului de garanţie și de subscriere de securitate cu producătorul echipamentului pentru 12 luni (05.09.2021-04.09.2022) pentru echipamente de securitate a rețelei LAN FortiGate 300D Bundle cu datele de referință: n/s: FGT3HD3916801108, FGT3HD3916801286
Cerințe generale de prestare a serviciilor în perioada extinsă trebuie să include minim următoarele:
- Support Service: înlocuirea/reparație echipamentului în caz de defecțiune hardware; suport tehnic din partea producătorului 24 x 7; update firmware versiuni minore și majore, acces continuu la portalul de suport;
- FortiGuard Security Subscription Services: update-uri automate de semnături de securitate pentru îndeplinirea tuturor funcționalităților inclusiv Anti-Virus, IPS, Web Filtering, AntiSpam.
Forma prezentării garanției: Prestatorul va trebui să prezinte, până la 06.09.2021, un document confirmativ parvenit de la compania producător, care să garanteze extinderea termenului de garanţie pentru echipament, sau o confirmare pe site-ul producătorului că produsele sunt acoperite de garanție pentru perioada solicitată. Pentru confirmarea extinderii garanției cu întârziere, Prestatorul va plăti o penalitate în mărime de 0,1% din suma serviciilor confirmate cu întârziere.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
15 Jun 2021, 16:44
Date modified
15 Jun 2021, 16:53
Estimated value (without VAT)
190 000 MDL
Achizitii.md ID
21040839
MTender ID
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2005, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Grigore Vieru, 1
Contract period
24 Aug 2021 16:50 - 31 Aug 2022 16:52
List of positions
1)
Title
Servicii de extindere a termenului de garanție și de subscriere de securitate pentru 2 (două) echipamente de securitate a rețelei LAN FortiGate 300D Bundle
CPV: 50300000-8 - Repair, maintenance and associated services related to personal computers, office equipment, telecommunications and audio-visual equipment
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Subscription settings saved.
Remember, you can always go back to the Subscriptions section and make changes to the frequency of receiving letters, delete or add categories and customers.
Вы уже подписаны на данный CPV код
Documents of the procurement procedure
The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.
Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:
1) Choose winner by clicking the button "Winner.”
2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.
4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..
Qualification
№
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):
S&T Mold
Normalized price:
189 920 MDL
Status:
Cancelled
The bid is irregular
30.07.21 13:59
Reason: The bid is irregular
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:57
Opening date:
9.07.21 11:00
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:57
Opening date:
9.07.21 11:00
garantia pentru oferta.signed.pdf
garantia pentru oferta.signed.pdf
ID: 584675a4-6dd8-49e2-aad7-5feb7adcd744
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:57
Opening date:
9.07.21 11:00
Financial proposal
Date of download:
6.07.21 08:57
Opening date:
9.07.21 11:00
Documents of submission
Date of download:
6.07.21 08:57
Opening date:
9.07.21 11:00
Financial proposal
Date of download:
6.07.21 08:58
Opening date:
9.07.21 11:00
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications
Document successfully signed
OK