1
Enquiry period
with 12.06.2021 23:14
to 18.06.2021 10:00
2
Bidding period
with 18.06.2021 10:00
to 25.06.2021 08:30
3
Auction

4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 455 740 MDL
Period of clarifications: 12 Jun 2021, 23:14 - 18 Jun 2021, 10:00
Submission of proposals: 18 Jun 2021, 10:00 - 25 Jun 2021, 8:30
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

1. Lucrari de reparatie Bloc A- Lucrari de reparatie
Coridor, scari,Pardosele,Tavan,Pereti,Timplarie, Incalzire, Incalzire
Dulap de incendiu, Electricitate , Lucrari de constructie şI Lucrari de montare

2. Lucrari de reparatie Bloc B
Lucrari de reparatie, Coridor, scari, Pardosele, Tavan,Pereti,Timplarie, Incalzire, Incalzire
Dulap de incendiu, Electricitate , Lucrari de constructie şI Lucrari de montare
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga
Contact phone
068786046
Purchase data
Date created
12 Jun 2021, 22:54
Date modified
12 Jun 2021, 23:14
Estimated value (without VAT)
455 740 MDL
Achizitii.md ID
21040738
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
2024, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, A.Doga 32/1
Contract period
30 Jun 2021 08:00 - 30 Dec 2021 08:00
List of positions
1)
Title
Lucrari de reparatie a scarilor Din Blocul A si B CPV: 45400000-1 - Building completion work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
duae (2).doc
Bidding Documents
ATENTIE!!! va fii acceptat doar DUAE- atasat la procedura dată.... ex. cel din 30.06.2020 cu nr. 72 nu va fii acceptat sau din anul 2018 Combinarea DUAE și declarația nr.145 din 24.11.2020 nu se acceptă
12.06.21 23:14
documentatia_standard_lucrari (4).docx
Bidding Documents
12.06.21 23:14
declaratie_ro.doc
Eligibility Criteria
Clarificări pentru participanți OE- declarat învingător va prezenta declarația ”privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi și neîncadrarea acestora în situația condamnării pentru participarea la activităţi ale unei organizaţii sau grupări criminale, pentru corupţie, fraudă şi/sau spălare de bani”- Cu contractul semnat
12.06.21 23:14

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

LIVART PRIM SRL

Normalized price: 433 722,42 MDL
Status: Winner
Reason: ”LIVART PRIM” SRL – este unicul ofertant în cadrul procedurii de achiziți prin C.O.P. nr. MD-1623528059346, oferta este desemnată câştigătoare corespunde tuturor cerințelor solicitate, pentru încheerea contractului se va respecta termenul de 6 zile- conform Legii 131/15 privind achizițiile publice, art.32 alin. 1, lit.b).
Qualification documents
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications