Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
07.06.2021 17:08
to 07.07.2021 16:00
to 07.07.2021 16:00
2
Bidding period
with
07.07.2021 16:00
to 13.07.2021 10:00
to 13.07.2021 10:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
8 000 000 MDL
Period of clarifications:
7 Jun 2021, 17:08 - 7 Jul 2021, 16:00
Submission of proposals:
7 Jul 2021, 16:00 - 13 Jul 2021, 10:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Lucrări de construcții complete sau parțiale și lucrări publice
Information about customer
Title
Fiscal code/IDNO
Address
2003, MOLDOVA, mun.Chişinău, or.Durleşti, str. Alexandru cel Bun 5.
Web site
---
The contact person
Purchase data
Date created
7 Jun 2021, 17:08
Date modified
5 Jul 2021, 14:38
Achizitii.md ID
21040491
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Documents of the procurement procedure
caiet de sarcini 4.signed.pdf
caiet de sarcini 4.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 4
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 3.signed.pdf
caiet de sarcini 3.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 3
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 2.signed.pdf
caiet de sarcini 2.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 2
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 1.signed.pdf
caiet de sarcini 1.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 1
7.06.21 17:08
caiet de sarcini 5.signed.pdf
caiet de sarcini 5.signed.pdf
Bidding Documents
caiet de sarcini 5
7.06.21 17:12
duae_ro_0 (3).signed.pdf
duae_ro_0 (3).signed.pdf
Documents history
-
duae_ro_0 (3).signed.pdf
duae_ro_0 (3).signed.pdf
ID: 7e51adcf-d0b2-4fc6-9d1f-1c72484552d6
Bidding Documents
-
duae_ro_0 (3).signed.pdf
duae_ro_0 (3).signed.pdf
ID: 7e51adcf-d0b2-4fc6-9d1f-1c72484552d6
Bidding Documents
Bidding Documents
Documentul Unic de Achizitie European
11.06.21 14:18
documentatia standart.signed.pdf
documentatia standart.signed.pdf
Documents history
-
documentatia standart.signed.pdf
documentatia standart.signed.pdf
ID: d8c76284-7585-4ea6-a88e-b002502ab5ce
Bidding Documents
-
documentatia standart.signed.pdf
documentatia standart.signed.pdf
ID: d8c76284-7585-4ea6-a88e-b002502ab5ce
Bidding Documents
-
documentatia standart.signed.pdf
documentatia standart.signed.pdf
ID: d8c76284-7585-4ea6-a88e-b002502ab5ce
Bidding Documents
Bidding Documents
documentatia standart
5.07.21 14:38
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
Documents history
-
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
ID: e6112ab1-d600-42c4-91ff-fcdc4973f0ed
Bidding Documents
-
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
ID: e6112ab1-d600-42c4-91ff-fcdc4973f0ed
Bidding Documents
-
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
anunt acrtierul gribov.signed.pdf
ID: e6112ab1-d600-42c4-91ff-fcdc4973f0ed
Bidding Documents
Bidding Documents
anunt de participare
5.07.21 14:38
Date:
8 Jun 2021, 15:54
Question's name:
Documentele de licitatie
Question:
Care este suma de lichiditati necesara 1 mln sau 10 mln lei?
Answer (8 Jun 2021, 16:57):
10 000 000 lei.Vom efectua modificarile necesare in cel mai scurt timp
Date:
9 Jun 2021, 11:13
Question's name:
Documentele de licitatie
Question:
Cum poate fi suma de liciditati necesara mai mare de cat valoarea licitatiei ? (si ce legatura are suma cu TVA)
Answer (9 Jun 2021, 15:03):
art.21 al legii 131/2015 permite AC indicarea sumei nu mai mare de 2 ori decit valoarea estivativa.
Date:
11 Jun 2021, 08:31
Question's name:
Răspuns (9 iun 2021, 15:03): art.21 al legii 131/2015 permite AC indicarea sumei nu mai mare de 2 ori decit valoarea estivativa.
Question:
Nu este asa criteriu in aricolul 21
Articolul 21. Capacitatea economică şi financiară
(1) Demonstrarea capacităţii economice şi financiare a operatorului economic se realizează prin prezentarea unuia sau a mai multor documente relevante, cum ar fi:
a) declaraţii bancare corespunzătoare sau, după caz, dovezi privind asigurarea riscului profesional;
b) rapoarte financiare sau, în cazul în care publicarea acestor rapoarte este prevăzută de legislaţia ţării în care este stabilit ofertantul/candidatul, extrase din rapoartele financiare;
c) declaraţii privind cifra de afaceri totală sau, dacă este cazul, privind cifra de afaceri în domeniul de activitate aferent obiectului contractului într-o perioadă anterioară care vizează activitatea din ultimii 3 ani, în măsura în care informaţiile respective sînt disponibile. În acest ultim caz, autoritatea contractantă are obligaţia de a lua în considerare şi data la care operatorul economic a fost înfiinţat sau şi-a început activitatea comercială.
(2) În sensul alin. (1) lit. c), cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici nu trebuie să depășească de două ori valoarea estimată a contractului, cu excepția cazurilor bine justificate, precum cele legate de riscurile speciale aferente naturii bunurilor, lucrărilor sau serviciilor. Autoritatea contractantă indică principalele motive pentru o astfel de cerință în documentația de atribuire. Atunci cînd un contract este împărțit în loturi, indicele cifrei de afaceri se aplică pentru fiecare lot individual. Cu toate acestea, autoritatea contractantă stabilește cifra de afaceri anuală minimă impusă operatorilor economici cu referire la grupuri de loturi, dacă ofertantului cîștigător îi sînt atribuite mai multe loturi care trebuie executate în același timp. În cazul în care urmează să se atribuie contracte bazate pe un acord-cadru, cifra de afaceri anuală maximă se calculează în funcție de dimensiunea maximă anticipată a contractelor specifice care vor fi executate în același timp sau, dacă aceasta nu este cunoscută, pe baza valorii estimate a acordului-cadru. În cazul unor sisteme dinamice de achiziții, cifra de afaceri anuală maximă se calculează pe baza dimensiunii maxime anticipate a contractelor specifice care urmează să fie atribuite în cadrul sistemului respectiv.
(3) În cazul în care, din motive obiective, justificate corespunzător, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractantă, acesta are dreptul de a demonstra capacitatea sa economică şi financiară prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractantă le poate considera edificatoare în măsura în care acestea reflectă o imagine fidelă a situaţiei economice şi financiare a ofertantului/candidatului.
(4) În cazul în care autoritatea contractantă solicită demonstrarea capacităţii economice şi financiare, aceasta are obligaţia de a indica în documentaţia de atribuire şi informaţiile pe care operatorii economici urmează să le prezinte în acest scop.
(5) Capacitatea economică şi financiară a ofertantului/candidatului poate fi susţinută, pentru îndeplinirea unui contract, şi de o altă persoană, indiferent de natura relaţiilor juridice existente între ofertant/candidat şi persoana respectivă.
(6) În cazul în care ofertantul/candidatul îşi demonstrează capacitatea economică şi financiară invocînd şi susţinerea acordată, în conformitate cu prevederile alin. (5), de către o altă persoană, acesta are obligaţia de a dovedi susţinerea de care beneficiază prin prezentarea în formă scrisă a unui angajament ferm al persoanei respective, încheiat în formă autentică, prin care această persoană confirmă faptul că va pune la dispoziţia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigură susţinerea financiară trebuie să îndeplinească criteriile de selecție relevante și nu trebuie să se afle în niciuna dintre situaţiile prevăzute la art. 19 alin. (1) şi alin. (3) lit. a), c)-g), care determină excluderea din procedura de atribuire.
(7) Atunci cînd ofertantul/candidatul se bazează pe capacitățile altei persoane în ceea ce privește criteriile referitoare la capacitatea economică și financiară, autoritatea contractantă solicită ca ofertantul/candidatul și acea persoană să fie răspunzătoare solidar pentru executarea contractului.
Answer (11 Jun 2021, 12:51):
AC va opera modificarile necesare.
Date:
11 Jun 2021, 08:54
Question's name:
Intrebare
Question:
Suma nu mai mare de 2 ori decit valoarea estivativa se refera la cifra medie de afacere nu si la lichiditati. Trebuie sa justificati legal aceasta cerinta.
Answer (11 Jun 2021, 12:50):
AC va opera modificarile necesare.
Date:
12 Jun 2021, 01:21
Question's name:
punct. 28, Disponibilitatea de bani lichizi sau capital circular, sau de resurse creditare in suma de minim
Question:
Egal sau mai mult decît 8 000 000,00 lei cu
TVA, confirmată prin semnătură electronică, puteti explica sensul acestui puct ? ori este o simpla ilaturare a concuretei, prin urmare o compania de timp mic 30< agajati, dar cu posibilitatea de a executa aceasta lucrare este inlaturata din concurs prin prinsma punctului inclus de dmv-sta (va sugerez sa aplicati experienta altor primarii, platforma M-tender e plina de exemple.. cu cifre si mai mare ca a DMV-stra, dar nu se solcita asa cerinta CRITICA ca disponibilitate a 8 mil lei in cont)
Answer (14 Jun 2021, 08:16):
Avind in vedere o experienta mai putin placuta anterior, AC se asigura despre demonstrarea capacit['ii financiare a OE.Este o cerinta impusa legal. Deasemenea AC va tine cond si de data inregistrarii persoenei juridice.
Date:
21 Jun 2021, 02:21
Question's name:
documente obligatorie
Question:
termenul de prestare a serviciilor este de 18 luni, 8 mil. /18luni = 444445 Lei /luna aceasta este suma volumului de lucrari efectuat proportional pe luna , Deci orsicare OE care are materiale circulante sau bani lichizi in suma mai mare de 500000 lei are dreptu sa paticipe la licitatia data . Va rugam respectuos sa modificati p.28
Answer (21 Jun 2021, 09:04):
In acest sens se va expune Agentia pentru Solutionarea contestatiilor, referitor la suma disponibila.
Date:
21 Jun 2021, 10:14
Question's name:
documente obligatorii
Question:
buna ziua, de ce sa pierdeti 2 luni prin contestatii daca voi singuri puteti sa rezolvati intrebarea data
Answer (21 Jun 2021, 11:10):
Este decizia grupui de lucuru, avind in vedere experienta anterioara pentru achizitie similara.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK