1
Enquiry period
with 21.05.2021 08:38
to 25.05.2021 09:00
2
Bidding period
with 25.05.2021 09:00
to 28.05.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 182 000 MDL
Period of clarifications: 21 May 2021, 8:38 - 25 May 2021, 9:00
Submission of proposals: 25 May 2021, 9:00 - 28 May 2021, 9:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Manuși în asortiment
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2069, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. 27 Martie 1918, nr.14
Web site
---
The contact person
Full name
Sergiu Cotet
Contact phone
060500912
Purchase data
Date created
21 May 2021, 8:38
Date modified
24 May 2021, 10:37
Achizitii.md ID
21039862
CPV
18100000-0 - Îmbrăcăminte de uz profesional, îmbrăcăminte specială de lucru şi accesorii
Type of procedure
Low cost purchase
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Manuși în asortiment
Budget: 182000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
specificatie (9).xlsx
Technical Specifications
Manuși în asortiment
21.05.21 08:38
Manuși în asortiment
Date:
24 May 2021, 10:37
Question's name:
Documente
Question:
Buna ziua, rugam sa oferiti informatie cu privire la documentele necesare de participare la licitatie
Answer (24 May 2021, 11:04):
Buna ziua, operatorul participant va anexa, în calitate de documentație de calificare următoarele acte: 1. Certificat de înregistrare. 2. Oferta comerciala (unde se va regăsi descrierea fiecărui produs oferit și oferta financiară).
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.