1
Enquiry period
with 20.05.2021 09:42
to 13.06.2021 10:01
2
Bidding period
with 13.06.2021 10:01
to 24.06.2021 10:01
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 4 229 520 MDL
Period of clarifications: 20 May 2021, 9:42 - 13 Jun 2021, 10:01
Submission of proposals: 13 Jun 2021, 10:01 - 24 Jun 2021, 10:01

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Indicatoare rutiere

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2023, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Varnița, 22
Web site
---
The contact person
Full name
Maria Gaja
Contact phone
47-11-65
Purchase data
Date created
20 May 2021, 9:42
Date modified
11 Jun 2021, 10:01
Achizitii.md ID
21039799
CPV
34992100-8 - Indicatoare rutiere luminoase
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - Indicatoare rutiere
Budget: 4229520.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
duae.semnat.pdf duae.semnat.pdf
Bidding Documents
20.05.21 09:42
documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf documentatia_standard_bunuri.semnat.pdf
Bidding Documents
11.06.21 10:01
fișa de date.semnat.pdf fișa de date.semnat.pdf
Bidding Documents
11.06.21 10:01
anunț de participare.semnat.pdf anunț de participare.semnat.pdf
tenderNotice
11.06.21 10:01
Date:
1 Jun 2021, 18:58
Question's name:
Caiet de sarcini
Question:
Buna ziua ! Referitor la termenul de livrare “in decurs de 24 ore la solicitare” asta ar însemna ca antreprenorul ar trebui sa dispună de toate indicatoarele rutiere conform cantității indicate in anunț la depozitul întreprinderii si ca DVS garantați ca toată cantitatea va fi achizionata pina la finele anului, in alte condiții s-ar înțelege ca licitația e din start aranjata sub un anumit antreprenor si ca condițiile date sunt solicitate pentru a limita la maxim concurenta și a descalifica pe restul participanților din start sau pe parcursul exercitării contractului in caz ca cîștiga. Mult stimate autoritate contractanta solicitam respectuos de a indica termeni de livrare rezonabili pentru a asigura o concurenta loiala și a atrage cit mai mulți participanți și totodata de a beneficia și de produse de o calitate europeană in caz contrar vom fi nevoiți sa contestam caietul de sarcini.
Answer (2 Jun 2021, 14:19):
Bună ziua. Aceasta ar însemna că operatorul economic trebuie să aibă ca gen principal de activitate comercializarea indicatoarelor rutiere pe teritoriul Republicii Moldova și la alți operatori economici în afară de I.M Exdrupo, având la depozit o cantitate suficientă de indicatoare rutiere ca să poată asigura necesitățile în termenul stabilit de autoritatea contractantă. Regia Exdrupo se ocupă de instalarea indicatoarelor rutiere în baza prescripțiilor și însărcinărilor emise de organele ce se ocupă de sistematizarea circulației rutiere având termen restrans de executare (nu poti pune viața pietonului și a participanților în trafic în pericol din anumite considerente). Regia Exdrupo nu poate prevedea ce fel de indicatoare vor fi necesare pe parcursul anului, nu cunoastem unde se vor vandaliza sau unde se vor produce accidente cu decese din aceste considerente Regia nu poate prevedea si garanta că pe parcursul anului vor fi procurate toata cantitatea prezentata in specificație. Pentru a nu pune viața omului în pericol suntem obligați sa îndeplinim lucrările date în termenul stabilit. Pentru gestionarea corectă a banului public regia nu-și poate permite să depoziteze cantități mari de produse.
Date:
9 Jun 2021, 16:28
Question's name:
Caietul de Sarcini
Question:
Buna ziua !!! Referitor la termenii de livrare, totuși nu este clar. Dvs ați indicat la licitație o cantitate anumită, după care spune-ți ca nu cunoaște-ți catitatile exacte de care veți avea nevoi pina la finele anului. După care spune-ți ca pentru o gestionare buna a banilor publici nu puteți depozita cantități mari de produse dar in același timp solicitați de la participanți sa facă ei acest lucru sa va ofere și vacanța de plata de 90 zile. Se vede clar ca se încalcă principiile imparțialității și egalității fata de doritorii de a participa la licitație. Din acest motiv și solicitam sa modificați termenii de livrare pentru o gestionare corecta și a bugetelor noastre.
Answer (11 Jun 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
Date:
9 Jun 2021, 18:05
Question's name:
Favorizări companii
Question:
„Cu părere de rău, acest termen restrâns de 24 de ore, vine în contradicție cu principiul asigurării concurenței și combaterii practicilor anticoncurențiale în domeniul achizițiilor publice garantat de art. 7 lit. c) din Legea nr. 131. Mai mult, se încalcă și prevederile art. 17 alin. (9) din Legea nr. 131 care prevede că Autoritatea contractantă are obligaţia de a respecta principiul proporţionalităţii atunci când stabileşte criteriile de calificare şi selecţie, precum şi nivelul cerinţelor minime pe care ofertanţii/candidaţii trebuie să le îndeplinească. Or, este evident că nu poate un agent economic să mențină pe stoc mărfuri în valoare de 4 milioane de lei pentru a fi furnizate la prima cerință a autorității contractante, deorarece se încalcă principiul proporționalității. Pentru a fi respectat principiul proporționalității, urmează a fi specificat că Agentul economic va avea disponibile mărfurile în termen de cel mult (spre exemplu) 2 luni din momentul semnării Contractului.”
Answer (11 Jun 2021, 09:58):
Urmăriți modificările ce urmează a fi efectuate
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.