1
Enquiry period
with 17.05.2021 15:41
to 27.05.2021 08:00
2
Bidding period
with 27.05.2021 08:00
to 07.06.2021 08:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 837 200 MDL
Period of clarifications: 17 May 2021, 15:41 - 27 May 2021, 8:00
Submission of proposals: 27 May 2021, 8:00 - 7 Jun 2021, 8:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Achiziționarea produselor alimentare pentru Instituțiile Preșcolare din mun. Chișinău, s. Colonița

Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2082 Colonita, MOLDOVA, mun.Chişinău, s.Coloniţa, Stefan cel Mare 3
Web site
---
The contact person
Full name
ZAPOROJAN ANGELA
Contact phone
022579165
Purchase data
Date created
17 May 2021, 15:41
Date modified
18 May 2021, 11:09
Achizitii.md ID
21039694
CPV
15800000-6 - Diverse produse alimentare
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
duae. doc.doc
Bidding Documents
DUAE
17.05.21 15:41
documentatie 2021.docx
Bidding Documents
Documentatia Standart
17.05.21 16:19
Anunt.pdf Anunt.pdf
Bidding Documents
Anunt de participare
18.05.21 11:09
Date:
17 May 2021, 23:27
Question's name:
concretizare
Question:
PATRUNJEL VERDEATA DE CARE?uscat sau verde?
Answer (18 May 2021, 07:06):
patrungel verdeata - verde, proaspat
Date:
18 May 2021, 12:28
Question's name:
solicitare
Question:
faceti va rog o separare a loturilor benefica pentru toti,rezonabil ar fii daca verdeata ati puneo cu legumele nu cu crupele,si corect ar fii daca ati pune crupe la crupe si legume la legume dar nu amesticatura. (dati impresia ca ati repartizat nu pentru toti agenti economoci in mod egal, dar pentru unul anume)
Answer (18 May 2021, 12:34):
In conformitate cu Legea achizitiilor publice nr. 131, Articolul 39. Împărțirea pe loturi (1) Autoritatea contractantă are dreptul de a recurge la atribuirea pe loturi a contractelor de achiziţii publice şi a acordurilor-cadru şi, în acest caz, de a stabili dimensiunea şi obiectul loturilor, cu condiţia includerii acestor informaţii în documentația de atribuire. In acest context va incurajam sa participati la LD
Date:
18 May 2021, 16:45
Question's name:
De ce vreți garanție bancară ?
Question:
Puteți da codul IBAN pentru transfer !
Answer (18 May 2021, 16:49):
Toate actele necesare, obligatorii de participare la LD sunt indicate in anuntul de participare, documentatia standart.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.