Select the type of procedure
1
Enquiry period
with
14.05.2021 13:16
to 26.05.2021 09:00
to 26.05.2021 09:00
2
Bidding period
with
26.05.2021 09:00
to 07.06.2021 09:00
to 07.06.2021 09:00
3
Auction
will not be used
4
Evaluation
5
Contract
Status
Evaluation
Estimated value without VAT
1 904 810 MDL
Period of clarifications:
14 May 2021, 13:16 - 26 May 2021, 9:00
Submission of proposals:
26 May 2021, 9:00 - 7 Jun 2021, 9:00
Supplier technical support:
(+373) 79999801
This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.
Subscribe impossible
during the period Evaluation
Reconstrucția holului IMSP IMU (str.București) - REPETAT
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD 2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Toma Ciorbă, 1
Web site
---
The contact person
Full name
Serviciul achizitii publice
Contact phone
022250809, 022250707
E-mail
Purchase data
Date created
14 May 2021, 13:16
Date modified
17 May 2021, 14:09
Achizitii.md ID
21039635
MTender ID
CPV
45200000-9 - Lucrări de construcţii complete sau parţiale şi lucrări publice
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Lot nr. 1 - 1.Reconstrucția holului IMSP IMU (str.București)-REPETAT
Budget: 1904810.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
Documents history
-
anunt de participare.pdf
anunt de participare.pdf
ID: 4af35242-9238-4723-9fed-822e822d39d5
tenderNotice
-
3.anunt de participare.docx
ID: 4af35242-9238-4723-9fed-822e822d39d5
tenderNotice
tenderNotice
17.05.21 09:46
Date:
17 May 2021, 14:09
Question's name:
Buna ziua
Question:
Caiet de sarcini poz.220 - Сопчеrtizоr, masa pina la 0,I5 t -Panou radiant cu rаzе
iпfrаrоsii 2 kw - în montare, dar ca utilaj trebuie să fie ?
Answer (17 May 2021, 15:26):
Buna ziua, Se solicita panou radiant cu raze infraroșii de tip tavan.Suspendat deasupra recepției.
Date:
19 May 2021, 15:23
Question's name:
documentatia de atribuire
Question:
Toate stirile arata ca, aveti datorii de zeci de milionane de lei, retineri la salarii, etc?
Spune-ti va rog, de unde aveti resurse sa faceti reparatie, in cazul in care, situatia financiara a institutiei e critica?
Answer (19 May 2021, 16:52):
Procedura data de achizitie este initiata cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice si a Planului de achizitii de bunuri, lucrari si servicii pentru anul 2021. Sursele financiare alocate sunt prevazute din contul celor rezultate din contractele de locatiune ale institutiei!
Date:
20 May 2021, 10:33
Question's name:
-
Question:
Din ce motiv, acest tender a fost anulat prima data?
Answer (20 May 2021, 11:25):
Procedura precenta a fost anulata in temeiul art.71 alin.(1), lit.g) al Legii privind achizitiile publice nr.131 din 03.07.2015
Totodata, va aducem la cunostinta ca perioada de clarificari este perioada in care operatorii economici interesati pot adresa autoritatii contractante intrebari pentru clarificarea specificatiilor tehnice și conditiilor de participare.
Solicitam ca intrebarile/clarificarile sa aiba tangenta cu procedura activa.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.
Document successfully signed
OK