1
Enquiry period
with 11.05.2021 10:04
to 18.05.2021 13:00
2
Bidding period
with 18.05.2021 13:00
to 24.05.2021 13:00
3
Auction
with 25.05.2021 15:00
to 25.05.2021 15:46
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 273 000 MDL
Period of clarifications: 11 May 2021, 10:04 - 18 May 2021, 13:00
Submission of proposals: 18 May 2021, 13:00 - 24 May 2021, 13:00
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Brand PC , Monitor same Brand as PC
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Web site
---
The contact person
Full name
Ion Toma
Contact phone
022-780-264
Purchase data
Date created
11 May 2021, 8:49
Date modified
14 May 2021, 10:18
Estimated value (without VAT)
273 000 MDL
The minimum downward of the price
Achizitii.md ID
21039438
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2012, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str.Vlaicu Pîrcălab,46
Contract period
25 Jun 2021 09:35 - 31 Dec 2021 09:46
List of positions
1)
Title
Brand PC CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
2)
Title
Monitor same Brand as PC CPV: 30200000-1 - Computer equipment and supplies
Quantity: 25.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
anunț de participare echipament informatic.pdf anunț de participare echipament informatic.pdf
Bidding Documents
14.05.21 10:18
documentația standard echipament informatic.pdf documentația standard echipament informatic.pdf
Bidding Documents
14.05.21 10:18

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

BTS PRO

Normalized price: 347 365 MDL
Status: Winner
Reason: Oferta prezentată este conformă cerințelor
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Calculatoare
Date:
11 May 2021, 21:31
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (13 May 2021, 09:39):
Întru asigurarea executării prevederilorHG212/2018, Grupul de lucru privind achizițiile publice a CNAM a inclus modificările în documentația de atragere a ofertelor prin includerea unui noi document nou obligatoriu: Declarație pe propria răspundere privind numărul înregistrare a producătorului de echipamente electrice și electronice în Lista Producătorilor de produse supuse reglementărilor de responsabilitate extinsă a producătorilor (HG 212/2018)- confirmată prin semnătura electronică a ofertantului.
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications