1
Enquiry period
with 07.05.2021 14:38
to 14.05.2021 12:00
2
Bidding period
with 14.05.2021 12:00
to 20.05.2021 18:00
3
Auction
with 21.05.2021 14:00
to 21.05.2021 15:09
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 425 170 MDL
Period of clarifications: 7 May 2021, 14:38 - 14 May 2021, 12:00
Submission of proposals: 14 May 2021, 12:00 - 20 May 2021, 18:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Echipamente IT pentru necesitățile proiectului “2SOFT/1.1/64. Cooperarea transfrontalieră în educația mecatronică inginerească / Cross border cooperation in mechatronics engineering education (CBCinMEE)”
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD2004, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, bd. Stefan cel Mare nr. 168
Web site
---
The contact person
Full name
Olga Gherman
Contact phone
(022) 23-35-03
Purchase data
Date created
7 May 2021, 14:38
Date modified
13 May 2021, 10:00
Achizitii.md ID
21039412
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
Documents of the procurement procedure
anunt_de_participare.pdf anunt_de_participare.pdf
Bidding Documents
Anunț de participare
7.05.21 14:38
documentatia_standard_cop.docx
Bidding Documents
Documentația standard
7.05.21 14:38
duae.doc
Bidding Documents
DUAE
7.05.21 14:38
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
Declaratie
7.05.21 14:38
LOT 4 Imprimantă multifuncțională Color format A3
Date:
13 May 2021, 10:00
Question's name:
echipament tipar Color A3
Question:
Buna ziua, Va rog sa ne informati cate seturi de tonere este nevoie sa fie incluse? Un set la livrare impreuna cu echipamentul + unul aditional ? sau echipamentul care vine fara toner + setul de consumabile? Multumesc
Answer (13 May 2021, 11:35):
Bună ziua, În Caietul de Sarcini este indicat un set de tonere. Alt set adițional nu este obligatoriu.
Date:
13 May 2021, 10:04
Question's name:
Achizitia UTM
Question:
Buna ziua, in anuntul de participare este inclus Import COTA TVA 0, dar mai jos import DDP incomters 2013 cu achitarea taxelor vamale. Va rog sa ne informati cum se va importa marfa? in cazul in care la COTA TVA 0, o sa primim scrisoarea privind eliberarea marfii a taxelor vamale?
Answer (13 May 2021, 10:45):
Bună ziua, *TVA=0,00 lei conform HG nr. 866 din 09.12.2020 pct. (8721176714456), prin care au fost aduse modificări Hotărârii Guvernului nr. 246 din 08 aprilie 2010. A fost indicată condiția de import DDP - livrarea se consideră efectuata cand marfa a fost pusa la discpozitia cumparatorului, in locul convenit cu acesta (în cazul dat UTM). La livrarea mărfii UTM va emite scrisoare (la solicitarea furnizorului) către Biroul Vamal, prin care va fi indicată scutirea de TVA.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.