1
Enquiry period
with 05.05.2021 10:11
to 12.05.2021 08:04
2
Bidding period
with 12.05.2021 08:04
to 15.05.2021 09:04
3
Auction
17.05.2021 13:00
4
Evaluation

5
Contract

Status Evaluation
Estimated value without VAT 738 000 MDL
Period of clarifications: 5 May 2021, 10:11 - 12 May 2021, 8:04
Submission of proposals: 12 May 2021, 8:04 - 15 May 2021, 9:04

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Lotul 1 Lăptop
Lotul 2 All-in-One (tastatura +maus)
Lotul 3 Imprimantă
Lotul 4 Proiector portative/ fixat de tavan
Lotul 5 Ecran de protecție portative/ fixat pe tavan
Lotul 6 Televizor +support de perete
Lotul 7 Calculatoar de masa (tastatura +maus) și Monitor
Lotul 8 Mini sistem audio/ Boxă Profesională
Lotul 9 Laminator
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2044, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Aleco Russo, 57
Web site
---
The contact person
Full name
Irina Braga Angela Chirița
Contact phone
022499661
Purchase data
Date created
5 May 2021, 10:11
Date modified
6 May 2021, 14:05
Achizitii.md ID
21039284
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Request price offers (goods)
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Laminator
Budget: 584.0 MDL
Purchase has not taken place
Televizor +support de perete
Budget: 45000.0 MDL
Active
Purchase has not taken place
All-in-One (tastatura +maus)
Budget: 120000.0 MDL
Active
Lăptop
Budget: 441666.0 MDL
Active
Imprimantă
Budget: 22000.0 MDL
Active
Documents of the procurement procedure
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
se va prezenta doar de Operatorul Economic declarat învingător
5.05.21 10:11
duae.doc
Eligibility Criteria
5.05.21 10:11
documentatia_standard_.docx
Bidding Documents
6.05.21 14:05
anunț de participare tehnica de calcul 2021 .semnat (2).pdf anunț de participare tehnica de calcul 2021 .semnat (2).pdf
tenderNotice
Dovada cu numărul de înregistrare din „Lista producătorilor” conform HG nr.212 dib 07.03.2018 (echipamente electrice și electronice).
6.05.21 14:05
Proiector portative/ fixat de tavan
Date:
6 May 2021, 10:20
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (6 May 2021, 10:41):
buna ziua, va multumesc pentru atentionare vom include acest doc
Lăptop
Date:
6 May 2021, 13:22
Question's name:
Termen de livrare prea mic
Question:
Buna ziua. Solicitam grupului de lucru marirea termenului de livrare pina la cel putin 60 de zile lucratoare pentru livrarea echipamentului solicitat.Acest lucru va asigura conditii egale tuturor operatori economici si nu va limita participarea la licitatie.Totodata vrem sa va aducem la cunostinta ca din cauza situatiei epidimiologige la nivel global si a deficitului de piese pentru producerea tehnicii de calcul, termenii de producere/livrare a tehnicii de calcul la cei mai mari producatori precum HP, Dell , Lenovo,Asus , la moment sunt de 60-120 zile. Consideram ca grupul de lucru trebuie sa ia in considerare si acest aspect la elaborarea documentatiei de atribuire si nu doar stricta necesitate a AC.Multumim
Answer (6 May 2021, 13:24):
Buna ziua... voma trage atenție la solicitarea dvs
Date:
7 May 2021, 11:02
Question's name:
Anunt de participare , punctul 34
Question:
In anuntul de participare la punctul 34 se solicita sa fie prezentate in termen de 3 zile dupa deschiderea ofertelor mai multe acte printre care si urmatoarea declaratie : - Declaratia pe propria raspundere pentru asigurarea-Conectarii a tehnicii de calcul si Instalarea aplicatiei:- Word document, Microsoft Excel, Antivirus... ect. si sistemului Operational. 1) Spuneti va rog pentru care loturi se solicita instalearea aplicatiilor Microsoft Word, Excell , Antivirus? 2) De ce nu este indicat in caietul de sarcini la specificatia tehnica deplina solicitata , tot pachetul de soft care ncesita sa fie instalat ? 3) Grupul de lucru la etapa elaborarii caietului de sarcini a luat in calcul valoarea produselor software licentiate solicitate ?
Answer (7 May 2021, 11:58):
Buna ziua, desigur ca laptopul/ computerul necesita instalare a Word document, Microsoft Excel, Antivirus... ect. Logic ca boxa/ imprimanta/ nu necesita serviciul dat
Date:
7 May 2021, 12:09
Question's name:
Anunt de participare , punctul 34 (2)
Question:
D-voastra solicitati sa fie instalate produse software licentiate sau nelicentiate ?
Answer (7 May 2021, 12:11):
Din bugetul care l-am propus ne incadram in produse de software nelicentiat
Date:
10 May 2021, 07:52
Question's name:
Modificarea documentatiei de atribuire
Question:
Va rugam sa scoateti din caietul de sarcini , punctul 34 - Declaratia pe propria raspundere pentru asigurarea-Conectarii a tehnicii de calcul si Instalarea aplicatiei:- Word document, Microsoft Excel, Antivirus... ect. si sistemului Operational. Va aducem la cunostinta ca prin acesta declaratie , Operatotul economic este impus sa incalce legea 193, art.54 privind dreptul de autor și drepturile conexe (Încălcarea drepturilor de autor de software include utilizarea neautorizate, copierea și distribuția de software care este interzisă de legislația locală. În plus, răspunderea juridică pentru încălcarea drepturilor de autor se poate extinde asupra persoanelor fizice (de exemplu top management, manageri IT și alți angajați) cât și asupra companiilor. Va sugeram totutsi sa micsorati cantitatea de produse solicitate, daca nu dispuneti de alte mijloace financiare, pentru a va incadra in actualul caiet de sarcini si bugetul de care dispuneti. Altfel se va repeta situatia de la prima licitatie cind OE va fi nevoit sa vina cu oferta care depaseste cu mult bugetul alocat.
Answer (10 May 2021, 08:04):
Buna ziua, va multumesc pentru întrebarea care aavut loc în ziua marcata cu rosu în calendar... gr va decide miine cum va avea lic pct 34
Date:
11 May 2021, 15:08
Question's name:
Modificarea documentatiei de atribuire
Question:
Ati decis ceva?
Answer (11 May 2021, 15:20):
buna ziua, grupul de lucru a convenit la următoarele: 1)ori anulăm iarași procedura și micșorăm suma achizitiei ca să ne încadram pentru contractarea specialistilor de a ne programa tehnica 2) ori mergem la risc cu procedura data, OE vor include pretul pentru instalarea programelor.... Drag OE va rog mult scriti si din ce data este legea ca nu am gasito.... va rog mult puteti să o trimeteti si pe e-mail, ca pentru fiecare întrebare va fii nevoe sa se prelungeasca achizitia... în cazul data vom finisa procedura de achizitie prin luna noiembrie cind se va încheea anul bugetar. Va multumesc pentru întelegere
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.