1
Enquiry period
with 29.04.2021 16:44
to 10.05.2021 09:00
2
Bidding period
with 10.05.2021 09:00
to 17.05.2021 10:00
3
Auction
with 18.05.2021 15:00
to 18.05.2021 15:14
4
Evaluation
5
Bids have been evaluated
Status Bids have been evaluated
Estimated value without VAT 1 901 483,05 MDL
Period of clarifications: 29 Apr 2021, 16:44 - 10 May 2021, 9:00
Submission of proposals: 10 May 2021, 9:00 - 17 May 2021, 10:00
Auction start date: 18 May 2021, 15:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

Specificația deplină se prezintă în caietul de sarcini și cantitatea de lucrări, anexate la Documentația Standard.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Web site
---
The contact person
Full name
Beiu Svetlana
Contact phone
022-10-90-70
Purchase data
Date created
29 Apr 2021, 16:17
Date modified
6 May 2021, 11:23
Estimated value (without VAT)
1 901 483,05 MDL
The minimum downward of the price
19 014,83 MDL
Achizitii.md ID
21039144
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The best cost - quality ratio
Delivery address
MD-2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Strada Academiei 11
Contract period
19 May 2021 16:46 - 31 Dec 2021 16:46
List of positions
1)
Title
Lucrări de reparație a Etajului II a Centrului Național de Transfuzie a Sângelui din strada Academiei 11, mun. Chișinău CPV: 45453000-7 - Overhaul and refurbishment work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
formularul f3.14.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularulf3.10.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularulf3.13.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularul f3.3.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularul f3.8.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularul f3.1.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularulf3.12.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularul f3.2.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularul f3.9.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
documentul unic de achiziții european.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularulf3.16.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32
formularulf3.11.docx
Bidding Documents
4.05.21 16:32

The offers of the participants are available below, you can view the documents for the offers by clicking on the folder icon.

Based on the Working Group Decision, the selection of a winner requires:

1) Choose winner by clicking the button "Winner.”

2) Отправить в течении 3 дней на почту AAP bap@tender.gov.md отсканированное решение рабочей группы.

4) After choosing the winner, press the button: "Confirm"..

Qualification
Participant(s) name(s)
Normalized price
Status
1
Participant(s) name(s):

Profmarket Prim

Normalized price: 1 322 900 MDL
Status: Winner
Reason: În urma achiziției prin licitație deschisă nr. ocds-b3wdp1-MD-1619702274138 din 17.05.2021 pentru achiziționarea Lucrărilor de reparație a Etajului II a Centrului Național de Transfuzie a Sângelui din strada Academiei 11, mun. Chișinău şi evaluării ofertelor prezentate de către participanţi, prin Decizia Grupului de lucru responsabil de achiziţii la Centrul Naţional de Transfuzie a Sângelui nr. ocds-b3wdp1-MD-1619702274138/001 din 25.05.2021, sa decis a desemna câștigătoare oferta S.R.L. "PROFMARKET PRIM" care a acumulat cel mai mare punctaj de 119,03 puncte. Grupul de lucru responsabil de achiziții al Centrului Național de Transfuzie a Sângelui a constatat că: În urma examinării documentelor anexate la ofertă prezentată de către S.R.L. "ANREAL CONS" sa constatat faptul că operatorul economic pentru: 1. Criteriul de calificare documentele solicitate de către autoritatea contractantă la capitolul Manualul Calității: a prezentat Certificat de înregistrare QuayAudit BS EN ISO 9001 :2015 și Certificat de înregistrare QuayAudit BS EN ISO 14001 :2015, pe când autoritatea contractantă prin anunțul de participare și documentația standard a solicitat prezentarea Manualului Calității copie – confirmată prin semnătura şi ştampila ofertantului Semnată digital, utilizând semnătura electronică avansată calificată de către operatorul economic, temei pentru care a fost respins/descalificat.
Documents provided with the proposal
2
Participant(s) name(s):

SC MIHCONS PLUS

Normalized price: 1 325 000 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
3
Participant(s) name(s):

SRL Anreal Cons

Normalized price: 1 346 691,58 MDL
Status: Awaiting

Documents such as "Qualification Documentation", "financial proposal" and "Illustration" will be browseable for all only after your offer has been placed in "pending" status.

Reason: Not indicated
Qualification documents
Documents folder missing
Documents provided with the proposal
The history of the auction
View auction
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications