Status Cancelled
Estimated value without VAT 800 000 MDL
Period of clarifications: 29 Apr 2021, 15:25 - 11 May 2021, 10:00
Submission of proposals: 11 May 2021, 10:00 - 14 May 2021, 10:00

Supplier technical support:

(+373) 79999801

stații de lucru pentru cadre didactice
Information about the cancellation
The reason of cancellation
Raport de monitorizare al AAP nr.138 din 13 mai 2021 și decizia grupului de lucru din 14 mai 2021
Date of cancellation
17 May 2021, 15:15
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
2028, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, str. Gh. Asachi 71
Web site
---
The contact person
Full name
Pelivan Valeriu
Contact phone
079456121
Purchase data
Date created
29 Apr 2021, 15:25
Date modified
17 May 2021, 15:15
Achizitii.md ID
21039079
CPV
30200000-1 - Echipament şi accesorii pentru computer
Type of procedure
Open tender
Award criteria
The lowest price
Funding sources
List of lots
Achiziționarea tehnicii de calcul
Budget: 800000.0 MDL
Cancelled
Achiziționarea tehnicii de calcul
Date:
29 Apr 2021, 16:34
Question's name:
Documente obligatorii
Question:
Buna ziua. In conformitatea cu HG 212/2018 privind gestionarea Echipamentelor Electrice si Electronice (EEE) si deseuri ce rezulta din ele (Regulament DEEE): "p.111. .......... instituțiile publice și private care cumpără, primesc prin donație pentru uz propriu EEE vor solicita producătorilor numărul de înregistrare din Lista producătorilor, constituit potrivit prevederilor pct. 45." Reesind din faptul ca in aceasta Licitatie se solicita oferta pentru echipament, care cade sub incidenta acestui Regulament, rugam sa ne confirmati obligatiunea de a detine un astfel de numar pentru potentialii ofertanti. Multumim anticipat.
Answer (29 Apr 2021, 16:48):
Buna ziua, da este obligatoriu conform legislației în vigoare și urmează a fi depus de către fiecare ofertant.
Only authorized platform users may ask questions during the clarification period.