Status Purchase has not taken place
Estimated value without VAT 1 500 000 MDL
Period of clarifications: 27 Apr 2021, 13:42 - 14 May 2021, 9:17
Submission of proposals: 14 May 2021, 9:17 - 21 May 2021, 9:17
Auction start date: will not be used

Supplier technical support:

(+373) 79999801


This procedure is carried out without auction. Your offer is final and must contain the entire list of required documents.

Conform listei cantităților de lucrări prevăzut în caietul de sarcini.
Condițiile special de care depinde îndeplinirea contractului: a) preţul lucrărilor include toate cheltuielile, inclusiv TVA şi trebuie să fie fix pe toată perioada de executare a contractului; b) preţul ofertei se stabileşte de către ofertant în baza cerinţelor care le-a primit de la organizatorul procedurii de achiziție. Cheltuielile suplimentare, volumul lucrărilor incluse în sarcina de lucru dar care nu au fost luate în considerație de ofertant la prezentarea preţului, nu se acoperă de către Beneficiar; c) Participanţii asigură efectuarea lucrărilor în conformitate cu documentaţia de deviz şi se vor conduce de Legea privind calitatea în construcţii nr.721 din 02.02.1996 şi Legea privind protecţia consumatorilor nr.105 din 13.03.2003; Informației
Ministerului Dezvoltării regionale și Construcției nr.864 din 01.05.2017 cu privire la determinarea valorii obiectelor de construcții; MO din 12.05.2017 d) Contractul se încheie între beneficiarul de stat şi ofertantul câștigător în termen de 2 zile de la data la care i-a fost remis spre semnare; e) Lucrările vor începe în decurs de 3 zile de la semnarea contractului si primirii ordinului de începere a execuţiei lucrărilor. f) Termenul de garanţie a lucrărilor prestate este de 1 an lucrări interioare și 3 ani lucrări exterioare. ; g) Agentul economic va garanta executarea contractului, depunând o garanţie de asigurare a executării contractului în sumă de 5 % din suma contractului, în timpul încheierii contractului. Garanţia de asigurare a executării contractului se constituie de către ofertant în scopul asigurării autorităţii contractante de îndeplinirea cantitativă, calitativă şi în perioada convenită a contractului.
Dirigintele de șantier autorizat pentru îndeplinirea lucrărilor conform caietului de sarcini.
Să dispună de :
- Specialist de proiectare în instalațiile electrice;
- Electrician autorizat de cel puțin gradul II, pentru executarea lucrărilor de electromontare și transmiterea lor către furnizor și ANRE;
- De laborator electric autorizat pentru efectuarea lucrărilor de măsurare și testare a utilajului electric;
- Specialist pentru executarea lucrărilor de electromontare a utilajului electric specific, injclusiv reparația rețelelor de cablu.

**** Dacă oferta, inclusiv documentele de calificare care o însoţesc, nu corespund cerinţelor prestabilite în prezentul caiet de sarcini sau acestea nu sunt completate, semnate în modul corespunzător, ea va fi respinsă de către autoritatea contractantă, şi nu poate fi rectificată în scopul corespunderii cerințelor înaintate.
Information about customer
Fiscal code/IDNO
Address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Web site
---
The contact person
Full name
Inna Frunză
Contact phone
+37322776711
Purchase data
Date created
27 Apr 2021, 13:33
Date modified
21 May 2021, 9:17
Estimated value (without VAT)
1 500 000 MDL
Achizitii.md ID
21039025
Type of procedure
Request price offers (works)
Award criteria
The lowest price
Delivery address
MD-2060, MOLDOVA, mun.Chişinău, mun.Chişinău, Bd. Traian 21/2
Contract period
20 May 2021 12:26 - 30 Dec 2021 12:26
List of positions
1)
Title
Lucrări de întreținere, reparație a rețelelor electrice de alimentare a instituțiilor subordonate DETS sect. Botanica CPV: 45200000-9 - Works for complete or part construction and civil engineering work
Quantity: 1.0
Unit of measurement: Bucata
Documents of the procurement procedure
formulare .docx
Bidding Documents
27.04.21 13:42
duae_ro_0.doc
Bidding Documents
27.04.21 13:42
doc standart lucrări (2).docx
Bidding Documents
27.04.21 13:42
declaratie_ro.doc
Bidding Documents
27.04.21 13:42
caiet de sarcini modificat.rtf
Bidding Documents
29.04.21 12:38
anunț de participare selectiv energia electrică modificat.doc
Bidding Documents
7.05.21 12:30
fda .doc
Bidding Documents
7.05.21 12:30
The history of the auction
View auction
Lucrări de întreținere, reparație a rețelelor electrice de alimentare a instituțiilor subordonate DETS sect. Botanica
Date:
27 Apr 2021, 14:00
Question's name:
caiet de sarcini
Question:
completati va rog corect caietul de sarcini, conform ce catalog de norme trebuie sa fie facuta deviz oferta!in caietul de sarcini exista numai denumirea lucrarilor!
Answer (27 Apr 2021, 16:05):
norme de deviz pentru lucrari de montare a instalatiilor electrotehnice indicatorul nr. 8; norme de deviz pentru lucrari de reparatii la instalatii electrice indicatorul RpE
Unfortunately, questions can be asked only during the "Active" period.
Clarifications